Citat:
Ursprungligen postat av
osnuten
Vad har Anna nu i kikaren, månntro?
https://postimg.cc/Cz6JRRCM
Söker hon nya tunga samarbeten efter sitt senaste låtsläpp?
Sist jag minns att hon nämnde sina följare, irriterades hon över att så många bara tittade,
men nästan ingen kommenterade
Undrar vilket inlägg som fick 14% av Sveriges befolkning att gå in och titta?

Anna söker alltid tunga och intressanta samarbeten. Polarpriset kan hon tänka sig, eftersom hon är så förtjust i glass. Eller Nobels fredspris eftersom hon ägnat hela sitt liv åt att mäkla fred mellan barnen.
Anna har lagt ut foton från Jockiboys bröllop och taggat honom (med flit). Det kan hända att Anna är så pass dum i hela huvudet att hon inte förstått att hennes inlägg även publiceras hos den/de hon taggar. Det framgår för den som orkar att inlägget kommer från Anna, men jag tror inte många av Jockis miljoner följare vet vem hon är. Och på så sätt får Anna så många tittare på ett inlägg. Det får hon inte på sina andra inlägg. Det är därför hon heller inte delar vilket inlägg det handlar om. Men nu börjar hon dregla över möjligheten att kunna kvala in som inflöenzer och därmed få betalt för att tipsa om hårfärg från frissan.
Jag tror vi snart kommer få se en del rotation i den Lundellska vänkretsen. Ska bli spännande att se vart Anna hamnar då. Digitalvisan kommer inte imponera på någon.