2026-08-31, 02:26
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
O hur gammal tror du han var för 12 år sedan.

Aha! DET förklarar saken! En tolv år gammal artikel om Anna Book med familj.
Citera
2026-08-31, 08:27
Medlem
TPLs avatar
Priset samma som tidigare, ingen ny visningstid, budgivningen står stilla. När går flyttlasset?
Citera
2026-08-31, 09:56
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Aha! DET förklarar saken! En tolv år gammal artikel om Anna Book med familj.
Vilket tydligt framgår av ingressen...

Själv roades jag av hennes motto: bemöta otrevligheter med godhet.
Man kan väl säga att även om Anna inte förändats en millimeter sedan dess, så är hon duktig på att variera sig. Variationer på ett tema som kompositörer säger.
Citera
2026-08-31, 16:01
Medlem
TPLs avatar
Ny visning 3 september 18:00.
Citera
2026-08-31, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Hon ser hemsk ut. Har hon bytt klänning under bröllopet? Två helt olika klänningar på bilderna. Kanske t.o.m. tre olika som någon skrev.
Horror Show med Sekten Lundell och klanen Stolledano Mamma Mia vilka vidriga och billiga bilder
Citera
2026-09-01, 01:21
Medlem
osnutens avatar
Vad har Anna nu i kikaren, månntro?

https://postimg.cc/Cz6JRRCM

Söker hon nya tunga samarbeten efter sitt senaste låtsläpp?

Sist jag minns att hon nämnde sina följare, irriterades hon över att så många bara tittade,
men nästan ingen kommenterade

Undrar vilket inlägg som fick 14% av Sveriges befolkning att gå in och titta?
Citera
2026-09-01, 03:11
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Vilket tydligt framgår av ingressen...

Själv roades jag av hennes motto: bemöta otrevligheter med godhet.
Man kan väl säga att även om Anna inte förändats en millimeter sedan dess, så är hon duktig på att variera sig. Variationer på ett tema som kompositörer säger.

Anna blockade mig och hela mitt släktled ner till Gustav Vasa pga att jag tyckte hon hade lite för mörkt puder. Detta var inte ens på hennes sociala medier utan typ Expressens kommentarsfält där de efterfrågade åsikter om Books smink och klänning. Jag hann inte få vare sig någon uppläxning eller godhet utan det var omedelbar permablock!

Tur att hennes IF son fortfarande vräker ur sig hela familjens djupaste hemligheter för en digital nallebjörn på TikTok.
Citera
2026-09-01, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Anna blockade mig och hela mitt släktled ner till Gustav Vasa pga att jag tyckte hon hade lite för mörkt puder. Detta var inte ens på hennes sociala medier utan typ Expressens kommentarsfält där de efterfrågade åsikter om Books smink och klänning. Jag hann inte få vare sig någon uppläxning eller godhet utan det var omedelbar permablock!

Tur att hennes IF son fortfarande vräker ur sig hela familjens djupaste hemligheter för en digital nallebjörn på TikTok.

Mig blockade hon för typ 10 år sedan. Hon hade lagt ut en lång analys av det årets Mello och jag höll inte med henne. Det var första och enda gången jag kommenterade hos henne
Citera
2026-09-01, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Mig blockade hon för typ 10 år sedan. Hon hade lagt ut en lång analys av det årets Mello och jag höll inte med henne. Det var första och enda gången jag kommenterade hos henne
Ja, det är tydligen hennes sätt att bemöta "stygga" människor "vänligt". Mig har hon konstigt nog inte blockerat men jag följer inte henne.
Citera
2026-09-01, 11:27
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Sist jag minns att hon nämnde sina följare, irriterades hon över att så många bara tittade,

Anna söker alltid tunga och intressanta samarbeten. Polarpriset kan hon tänka sig, eftersom hon är så förtjust i glass. Eller Nobels fredspris eftersom hon ägnat hela sitt liv åt att mäkla fred mellan barnen.
Anna har lagt ut foton från Jockiboys bröllop och taggat honom (med flit). Det kan hända att Anna är så pass dum i hela huvudet att hon inte förstått att hennes inlägg även publiceras hos den/de hon taggar. Det framgår för den som orkar att inlägget kommer från Anna, men jag tror inte många av Jockis miljoner följare vet vem hon är. Och på så sätt får Anna så många tittare på ett inlägg. Det får hon inte på sina andra inlägg. Det är därför hon heller inte delar vilket inlägg det handlar om. Men nu börjar hon dregla över möjligheten att kunna kvala in som inflöenzer och därmed få betalt för att tipsa om hårfärg från frissan.
Jag tror vi snart kommer få se en del rotation i den Lundellska vänkretsen. Ska bli spännande att se vart Anna hamnar då. Digitalvisan kommer inte imponera på någon.
Citera
2026-09-01, 13:49
Medlem
SCHMACKOSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Finns det något i inlägget som säger att det är hennes Insta? Detta kan hon ha snott. Precis som hon brukar. Skulle det öka och öka???? Tror inte för en minut att ens 1000 följer Tunnan pä Insta. Ökar gör hon då inte....förutom vikt och midjeomfång .
Citera
2026-09-01, 13:52
Medlem
ny rövbild på insta

https://postimg.cc/cvt95r5Y
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in