2026-05-18, 22:39
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Tack!
Jag var bara tvungen att lägga ut en länk till den videon!
Antar att hon vill säga något med den? Kanske ett svar till oss troll?
Fast vem vill inte beskåda Anna när hon kör bil?

Vem är den unga kvinnan i filmen?
Citera
2026-05-18, 22:40
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det var väl första visningen i söndags? Och nu har dom, förutom att ha sänkt priset, planerat ytterligare 2 visningar.
Söndag 24/5 14:40 - 15:30
Måndag 25/5 18:00 - 18:40
Lyser desperation! 🤭
Med andra ord kom det inte någon på söndagsvisningen. Annars brukar man oftast vänta mer än en halv dag på nån form av respons från de som var på visningen, innan man sänker priset och sätter datum för nya visningar.

Undrar förresten varför de har så bråttom med att sälja, har de ett nytt ställe på gång som går dem ur händerna om de inte köper före ett visst datum?

De lär ju i alla fall inte få ett överbryggningslån som hade kunnat mildra "paniken" de verkar ha nu.
Citera
2026-05-18, 22:59
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Med andra ord kom det inte någon på söndagsvisningen. Annars brukar man oftast vänta mer än en halv dag på nån form av respons från de som var på visningen, innan man sänker priset och sätter datum för nya visningar.

Undrar förresten varför de har så bråttom med att sälja, har de ett nytt ställe på gång som går dem ur händerna om de inte köper före ett visst datum?

De lär ju i alla fall inte få ett överbryggningslån som hade kunnat mildra "paniken" de verkar ha nu.
När mäklarlänken först dök upp i tråden vill jag minnas att priset var ~ 4 695 000.

Leker Anna affärsman?
Citera
2026-05-19, 07:31
Medlem
trottwells avatar
Citat:
När mäklarlänken först dök upp i tråden vill jag minnas att priset var ~ 4 695 000.

Leker Anna affärsman?

Det är inte Annas hus.
Senast redigerad av trottwell 2026-05-19 kl. 08:22.
Citera
2026-05-19, 08:37
Medlem
Citat:
Tack!
Alltså 🥴...hon slår på kameran, riktar in den på sig själv. Sätter sig bakom ratten på bilen och filmar sig själv under 1 minut när hon kör bil under tystnad😵💩. Nu har väl proppskåpet brunnit på riktigt😵‍💫🤯🥸🫩‼️ Retarded på riktigt och korset på sniskan....
Citera
2026-05-19, 08:47
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Alltså 🥴...hon slår på kameran, riktar in den på sig själv. Sätter sig bakom ratten på bilen och filmar sig själv under 1 minut när hon kör bil under tystnad😵💩. Nu har väl proppskåpet brunnit på riktigt😵‍💫🤯🥸🫩‼️ Retarded på riktigt och korset på sniskan....
Finns klipp tidigare där hon bara suttit i den stillastående bilen hemma på tomten, lyssnat på musik och bara stirrat rakt fram. 🤪
Citera
2026-05-19, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Dessutom har hon lagt på ett filter som inte alls stämmer.överrens med hur hon ser ut
Ingen 55 åring ser ut som kvinnan i filmen.
Citera
2026-05-19, 09:33
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Dessutom har hon lagt på ett filter som inte alls stämmer.överrens med hur hon ser ut
Ingen 55 åring ser ut som kvinnan i filmen.
Hon ser ut så här
https://postimg.cc/gn3jP98v

Tänk på att detta var strax efter starten av kurragömmaleken. Vilket filter använde hon då?
Citera
2026-05-19, 11:55
Medlem
Underhållningsvärdet är tveksamt.

Citat:
Tack!
Citera
2026-05-19, 12:56
Medlem
nytt från insta, frisyr o tvätt o filter o viktiga dokument

https://postimg.cc/gallery/zgD9RLt
Citera
2026-05-19, 13:22
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
nytt från insta, frisyr o tvätt o filter o viktiga dokument

https://postimg.cc/gallery/zgD9RLt
Vet inte riktigt om jag förstår, men har hon ansökt om spanskt pass? Är hon en spansk medborgare nu? Finns det någon fördel med det för hennes skull eller är det bara ett sätt att skryta att hon är en världsmedborgare som är större än Märsta?

Jag kan i och för sig tänka mig att hon ändå inte kommer få någon pension, för hon har ju aldrig jobbat. Så då kanske det inte spelar någon roll ur det hänseendet? Eller är det för att hon flyttar permanent till Spanien och behöver ett pass för att hon ska vara med i Fångarna på det spanska fortet?
Citera
2026-05-19, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
undrar också

Inte släpper TookAnna Sweden hennes löneutbetalning från TV4! O(ö)känd i Spanien för vem skulle hon uppträda då? Kanske om Familjen Perelli/Jensen upp i bergen ska ha någon fest kanske Eller Familjen Wahlgren med en badnymf i form av Tooket när hon gör akrobatik i bassängen Ja det går att använda KnasBollen till mycket
#bojkotta tv4#bojkottasektenlundellmedannabook#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in