2021-04-20, 14:49
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClupeaHarengus
Anna har skapat tre taggar på Instagram under sin kavalkad av bilder från världssuccén på Allsång på Skansen:

#visaknarervärme
#visaknareraapplåder
#visaknarvårgemenskap

Antar att Anna förväntar sig att taggarna ska bli virala likt #metoo-taggen och att tusentals av hennes artistkollegor som - likt henne - har det extra svårt just nu också hakar på.

Det går sådär. Det finns bara ett inlägg under varje tagg och det är Annas.

Blir nästa steg visdomsord på engelska där hon bittert hintar om ännu ett stort svek i tre veckors tid - nu från hela svenska artisteliten, hennes nära kollegor?

🙏💕🙏💕💞💪🙏

Så roligt att hon försöker antyda att covid tagit ifrån henne hennes möjlighet att arbeta - och åskådliggör detta med bilder från 2009.
Citera
2021-04-20, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denvitarosen
https://www.instagram.com/p/CN31rg-h...=1mwhubjbfni3k
Inte lätt om man har för muskliga vader

När jag hade häst och red mycket så var det inte vaderna som "svällde" utan lårmusklerna mera
Citera
2021-04-20, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
När jag hade häst och red mycket så var det inte vaderna som "svällde" utan lårmusklerna mera

🏇 Och när red hon sist?? Hon har haft ont antingen i axeln eller i knät sedan tidigt i höstas och sagt att hon inte klarar av skänkla och styra hästen .. och muskler försvinner rasande fort..
🐴 nä du fru Anna.. nu får du sluta att komma med bort förklaringar.. vi vet å du vet 🐴
Citera
2021-04-20, 15:39
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
🏇 Och när red hon sist?? Hon har haft ont antingen i axeln eller i knät sedan tidigt i höstas och sagt att hon inte klarar av skänkla och styra hästen .. och muskler försvinner rasande fort..
🐴 nä du fru Anna.. nu får du sluta att komma med bort förklaringar.. vi vet å du vet 🐴
Glöm inte ”brutna svanskotan” och hennes ständigt återkommande migrän plus de oliiiidliga smärtorna vid mens
Citera
2021-04-20, 15:49
Medlem
cece123s avatar
Citat:

När Anna surade över svikande vänner i sin gamla blogg skrev hon så här...
Citat:
jag vet vem jag är, vart jag kommer ifrån, vart jag bor & vart jag är påväg. Och inga lögner, ihopkokade storys eller åsikter rör mitt inre. För GUD är mitt vittne & han vet att jag må vara mycket eller inget!?!?!? Men min personlighet, ärlighet & kärlek kan ingen ta ifrån mig, någonsin.
Gud är Annas vittne, Anna är ärlig, hon vet.. Inga åsikter om henne rör hennes inre...
Lite osäker på det hon påstår..
Som tex det här om vader från ridningen.
Anna gjorde väl ett 20 års avbrott från ridningen, sedan red hon lite smått efter BL VIP, men knappast så regelbundet att hon tränat upp vadmusklerna.
Hennes vader består nog mer vadderat fett än muskler.
Citera
2021-04-20, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
När Anna surade över svikande vänner i sin gamla blogg skrev hon så här...

Gud är Annas vittne, Anna är ärlig, hon vet.. Inga åsikter om henne rör hennes inre...
Lite osäker på det hon påstår..
Som tex det här om vader från ridningen.
Anna gjorde väl ett 20 års avbrott från ridningen, sedan red hon lite smått efter BL VIP, men knappast så regelbundet att hon tränat upp vadmusklerna.
Hennes vader består nog mer vadderat fett än muskler.
Var kom denna plötsliga tillit i Gud från? Är det måhända en flirt med Hollywoodfrun Persson?
Citera
2021-04-20, 16:42
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Var kom denna plötsliga tillit i Gud från? Är det måhända en flirt med Hollywoodfrun Persson?
Nej, hennes religion ska föreställa att hon tror hon är spanjorska och då har man det i blodet.

Anna som aldrig läser här har uppdaterat. Hör och häpna! Nu gör hon reklam för sitt bäddset hon fått. ”Så inga oklarheter föreligger”.
Hon skriver att hon älskar sina sängkläder mest av allt i hela världen. Och att hon fått så många frågor om var hon fått tag i dem att hon nu måste svara offentligt. Skulle hon svara alla personligt skulle det ta För Mycket Tid Från Mitt Avlönade Jobb.

Vad kul att hon har fått ett jobb. Varför skriver hon inte mer om det?
Citera
2021-04-20, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nej, hennes religion ska föreställa att hon tror hon är spanjorska och då har man det i blodet.

Anna som aldrig läser här har uppdaterat. Hör och häpna! Nu gör hon reklam för sitt bäddset hon fått. ”Så inga oklarheter föreligger”.
Hon skriver att hon älskar sina sängkläder mest av allt i hela världen. Och att hon fått så många frågor om var hon fått tag i dem att hon nu måste svara offentligt. Skulle hon svara alla personligt skulle det ta För Mycket Tid Från Mitt Avlönade Jobb.

Vad kul att hon har fått ett jobb. Varför skriver hon inte mer om det?
Det är väl förresten hennes egen Gud. Hon har ju en egen bibel ... ”Preaching my bible!!”

Har hon missat att skriva om hennes ”nära kollega” Erik Grönwalls sjukdom? Missat skriva att de får göra nåt ihop när han blivit frisk?
Citera
2021-04-20, 18:05
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/0800MDF

Hur många tror att Anna kommer att betala en enda krona för sockarna 🙄😁
Citera
2021-04-20, 18:08
Medlem
GastonLeMans avatar
Jag som inte använder instagram tryckte på nån länk här i tråden.
Och kunde se bilderna hon lagt ut från Skansen. På en bild ser hon ut som en knubbig bebis med massa småbarn bakom sig.

Första tanken va att jag glömt glasögonen, men den va ofiltrerad.

Det får man väl ändå ge henne credd för. Eller så försökte hon och insåg att ingen då skulle förstå att det va hon?

Hon har ju faktiskt blivit berömd för två saker, låten abc spelades ju på knattediscona på -80 talet och hon exploaterades ju i solstollarna.

Hon borde satsa på det vinnande konceptet och köra på det.

Ser framför mig hon sjunger 123 i nya såpan ”tokstollarna” ?
Det hade genererat mer pengar till familjen än all reklam eller matkokarprogram hon än försöker sig på.

Va vad det hon som luktar krabba sa i smala Sussie?
Go a la Anna, go go go big girl!
Citera
2021-04-20, 18:13
Bannlyst
Så nu har stackarn åkt på fibromyalgi också. Det som så lämpligt i folkmun kallas för jobballergi.

Vanligt bland blendrökande kärringar inom vården. En diffus smärta överallt.
Citera
2021-04-20, 18:23
Citat:
Hon har ju snackat vitt och brett om att hennes favoritställning är med henne on top
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in