• 5
  • 6
2009-09-01, 01:07
Medlem
Viktigt

Hejhåå! Ville bara berätta att Spice ger mest bivärkningar av all sorts röka.. du kanske tror ahh shit en baksmälla inte värre än 250spänn på krogen.. men men det du inte vet "tror jag" är att spice ger 2x panik ångest mindre förstålse för andra... Så va ingen luffare! Börja med syra om du ska ha nått vettigt (Inte risk fritt det heller)
Citera
2009-09-01, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rasta89
Hejhåå! Ville bara berätta att Spice ger mest bivärkningar av all sorts röka.. du kanske tror ahh shit en baksmälla inte värre än 250spänn på krogen.. men men det du inte vet "tror jag" är att spice ger 2x panik ångest mindre förstålse för andra... Så va ingen luffare! Börja med syra om du ska ha nått vettigt (Inte risk fritt det heller)

Citera
2009-09-01, 12:34
Medlem
Underdarks avatar
Citat:

Hell no! har rökt det varje vecka sen i våras och har inte upptäckt några annorlunda bieffekter än de som man får på vanligt röka.
Citera
2009-09-01, 16:50
Medlem
Citat:

Patetiskt skitsnack.
Citera
2009-09-01, 18:27
Medlem
Någon som testat ex-ses? Hur är det, neråt eller uppåt? potensen?
Citera
2009-09-01, 19:50
Medlem
SinCitys avatar
Måste bara inflika att smaken och hur det känns för andningsorganen och luftvägarna är ju nåt bedrövligt illa på Smoke. Känns fan som att röka aceton-skrap blandat med pepparkaka och glögg-tillbehör. Riktigt vidrigt. Blir Smoke Plus nästa gång för att testa igen. Minns inte effekten från förra gången jag körde Plus då jag blandade friskt med Diamond då... Är Smoke bästa alternativet nu när de flesta verkar ha slut på Diamond?(Vilket trots allt är min favorit då jag aldrig testade Skunk då det fanns)
Citera
2009-09-02, 20:18
Medlem
Ex-ses och Ice Bud Extra Cold funkar riktigt bra, sitter i länge. Mixar dom två och ruset blir både heady och body.
Citera
2009-09-02, 21:27
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Nej då handla på bara, Tyckte Sence var helt ok.

Bara för Sence innehåller mest Benzophenone
Citera
2009-11-12, 09:44
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Bara för Sence innehåller mest Benzophenone
Sence finns på en dansk sida som skickar till Sverige. Är det något att ha? Jämförbart med vanlig spice?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in