2010-03-11, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Lahey
Att vi som skattebetalare måste betala pridefestivalen
Jim, what about randy!
Citera
2010-03-11, 16:37
Medlem
Dålig reproducering.
Citera
2010-05-21, 19:31
Bannlyst
Sprider HIV, AIDS och andra sjukdomar.
Citera
2010-05-22, 17:21
Moderator
evilhoneys avatar
F&P-->E&S
//mod
Citera
2010-05-22, 17:39
Medlem
fluff995s avatar
Jag stör mig mest på hur homosexuella är som personer. Homosexuella män är inga större problem; det är lite jobbigt att "flaming" homosexuella anses ha högt underhållningsvärde och därmed figurerar mycket i media, men detta är medias fel, inte homosexuellas.
Däremot förstår jag inte varför homosexuella har en sådan tendens att dras till religion, främst kristendom. Kristendom är rätt homofobisk, vill inte tillåta samkönade äktenskap och anser homosexuella aktiviteter vara en synd etc. Ändå verkar alla homosexuella vara extremt kristna och prata om gud och kärlek etc. hela tiden. Jonas Gardell är ett lysande exempel på detta. Borde inte homosexuella bli extremt religionsfientliga på grund av religioners generellt sett väldigt negativa syn på homosexuella? Sedan verkar homosexuella generellt sett tycka att kungahuset är en fantastiskt rolig institution som bör bevaras, vilket gör mig fientlig på ett politiskt plan.

Sedan tycker jag ofta att lesbiska är fruktansvärt jobbiga människor. Inte på grund av deras sexualitet, utan för att lesbiska ofta blir hysteriska, aggressiva sekterister som inte tänker efter innan de talar, inte ids sätta sig in i det de talar om, och är oförmögna att respektera andras åsikter. Detta gäller inte bara när man diskuterar just homosexualitet, utan alla ämnen. En militant flata i en grupp samtalande brukar ofta förstöra samtalet.
De lesbiska personlighetstyper jag beskrivit ovanför utgör förmodligen endast en liten del av den lesbiska populationen, men de utgör en tillräckligt stor grupp för att jag skall notera dem, och störa mig på dem. Extremt frustrerade och komplexfyllda individer, IMO.
Sedan har jag träffat många trevliga lesbiska med. Och bisexuella kvinnor är kanon.
Senast redigerad av fluff995 2010-05-22 kl. 17:41.
Citera
2010-05-22, 17:44
Medlem
Ingenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinkerBell86
Får jag fråga varför alla killar just tar upp bögar, finns lesbiska med, men det är inte så farligt eller? eftersom det är rätt hett med 2 brudar. Livet är fucked up.

riktigt gammalt inlägg jag svarar på fast..
killar stoppar upp grejjer där grejer inte borde stoppas upp..
tjejer har inget att stoppa upp i fel ställe..
Citera
2010-05-22, 18:50
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Jag stör mig mest på hur homosexuella är som personer. Homosexuella män är inga större problem; det är lite jobbigt att "flaming" homosexuella anses ha högt underhållningsvärde och därmed figurerar mycket i media, men detta är medias fel, inte homosexuellas.
Däremot förstår jag inte varför homosexuella har en sådan tendens att dras till religion, främst kristendom. Kristendom är rätt homofobisk, vill inte tillåta samkönade äktenskap och anser homosexuella aktiviteter vara en synd etc. Ändå verkar alla homosexuella vara extremt kristna och prata om gud och kärlek etc. hela tiden. Jonas Gardell är ett lysande exempel på detta. Borde inte homosexuella bli extremt religionsfientliga på grund av religioners generellt sett väldigt negativa syn på homosexuella? Sedan verkar homosexuella generellt sett tycka att kungahuset är en fantastiskt rolig institution som bör bevaras, vilket gör mig fientlig på ett politiskt plan.
Nu kan jag naturligtvis bara tala för mina egna erfarenheter och åsikter, men jag, som är bög, är både agnostiker och republikan, och jag har faktiskt inte träffat många religiösa homosexuella alls. Uppenbarligen varierar det i och med att du och jag har så olika uppfattningar, men jag skulle absolut inte vilja skriva under på att homosexuella har en tendens att dras till religion. Angående monarkin har jag ingen uppfattning, det är inget vanligt samtalsämne när jag pratar med folk, oavsett läggning. Dock är jag som sagt republikan.
Citera
2010-05-22, 20:18
Bannlyst
Att det finns så mycket förutfattade meningar och åsikter om homosexualitet.
Citera
2010-05-23, 18:55
Bannlyst
Blir inte accepterade socialt. Ska inte få adoptera, tänk på konsekvenserna det får för barnet i fråga.
Citera
2010-07-31, 03:52
Bannlyst
problemet med homosexualitet är HIV.

därför får homosexuella män som haft sex inte ge blod. bevis här om du inte tror mig: http://www.geblod.nu/general.aspx?PageId=1419
Citera
2010-09-05, 00:57
Medlem
Jag tycker bögar Äckliga.. Det räcker för mej.
Citera
2010-09-05, 01:23
Medlem
ekoapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorw
Jag tycker bögar Äckliga.. Det räcker för mej.

Jag tycker du skriver dåligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in