Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Homosexualitet blir dåligt när det finns bögjävlar som ska skylta ut sin sexualitet obscent i bl.a. Gaypride, gifta sig i kyrkan för att jävlas och vara PK och adoptera barn och göra dem till små töntar. Bögar som håller käft om sin sexualitet utan ett ständigt behov att framföra den med jämna mellanrum, och som inte vill förstöra barn genom att göra dem "toleranta", har jag däremot inga problem med.
Håller med, Gaypride och allt som hör där till har verkligen gått till överdrift. Alla dessa pridefestivaler och schlagerfjollor som det dräller av överallt gör inget annat än att ge en felaktig bild. Homosexualitet e fan ingen livsstil, det är en läggning, inget annat. Jag är också homosexuell, men jag kan garantera att jag inte skiljer mig mer från mängden än någon annan för det. Förutom det faktum att jag föredrar män framför kvinnor så är jag precis som vilken annan kille som helst och vill inte ses som något annat än det heller.
Nä lägg ner gaypride och allt sånt trams och sluta tro att det är något märkvärdigt med att vara gay, för det är det inte.