2010-03-03, 22:34
Medlem
Skulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalakille
Dom kan inte föröka sig.

Sammanfattar kort, och ger ett typiskt exempel på begåvningshalten i vanliga homofobiska resonemang. De försöker och försöker, men har sin brist på bildning emot sig.

(Homosexuella kan föröka sig.)
Citera
2010-03-03, 22:50
Medlem
lillaliljas avatar
De äcklar mig

OnT: De är motbjudande, fjolliga och ser för jävlig ut. De äcklar mig
Citera
2010-03-03, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skuld
Sammanfattar kort, och ger ett typiskt exempel på begåvningshalten i vanliga homofobiska resonemang. De försöker och försöker, men har sin brist på bildning emot sig.

(Homosexuella kan föröka sig.)

Ja jag skulle ha varit tydligare och skrivit att dom inte kan föröka sig med varandra. Jag är dock ingen homofob, så länge dom inte raggar på mig.
Citera
2010-03-04, 00:54
Medlem
Gurkangoessvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Att de inte kan producera barn tillsammans och bidrar på så sätt till befolkningsminskning.
Men vad är de negativa med att bidra till befolkningsminskning? jorden är redan på tok för överbefolkat redan.
Men jo att hitta nåt dåligt med homosexualitet är lätt. Dom kan inte producera egna barn om ett homo-par skulle vilja göra det.
Citera
2010-03-04, 00:57
Medlem
Gurkangoessvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naganof2
Jag är ju inte precis hårt kristen men många skulle nog hävda att det är en synd

Och i och med det så blir ju det dåliga med det att du hamnar i helvetet
men nu ska vi väl ändå inte blanda in fantasy i verkligheten?
Citera
2010-03-09, 09:11
Medlem
Pushtigbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalakille
Dom kan inte föröka sig.

Överbefolkning?
Citera
2010-03-09, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilja
De äcklar mig

OnT: De är motbjudande, fjolliga och ser för jävlig ut. De äcklar mig

du vet att det finns forskning kring homofobi som visar att dom som är mest anti bögar har starkast dragning till dom.

Erkänn, du har en sexuell fantasi om att ha sex med män.
Citera
2010-03-09, 10:32
Medlem
lillaliljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eg0n
du vet att det finns forskning kring homofobi som visar att dom som är mest anti bögar har starkast dragning till dom.

Erkänn, du har en sexuell fantasi om att ha sex med män.

Alltså jag tycker inte om bögar, men de kan ju få finnas till om de bor på någon ö ute i havet där jag slipper se dom
Citera
2010-03-09, 11:59
Medlem
Burboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurkangoessvamp
Men vad är de negativa med att bidra till befolkningsminskning? jorden är redan på tok för överbefolkat redan.
Men jo att hitta nåt dåligt med homosexualitet är lätt. Dom kan inte producera egna barn om ett homo-par skulle vilja göra det.

Det är väl bra att homosexuella inte kan få barn, de borde inte få adoptera heller. Tänk på saken... Vem fan vill ha två pappor/mammor?

OnT: De förstör barns liv!
Citera
2010-03-09, 12:03
Medlem
Burboxs avatar
Plus att många bögar är pedofiler, tänk på hur de förstör ett liv när de våldtar och har sig.

Inget problem med "vanliga" bögar/lebbar. Men de som är feminina, skrikiga och vill ha uppmärksamhet (generella bögdrag), de kan dra åt helvete.
Citera
2010-03-09, 19:10
Medlem
Krook205s avatar
för att det är gay

ok men seriöst så vet jag inte finner det bara motbjudande att se två av samma kön tillsammans

så länge de inte är tjejer
Citera
2010-03-11, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Homosexualitet blir dåligt när det finns bögjävlar som ska skylta ut sin sexualitet obscent i bl.a. Gaypride, gifta sig i kyrkan för att jävlas och vara PK och adoptera barn och göra dem till små töntar. Bögar som håller käft om sin sexualitet utan ett ständigt behov att framföra den med jämna mellanrum, och som inte vill förstöra barn genom att göra dem "toleranta", har jag däremot inga problem med.

Håller med, Gaypride och allt som hör där till har verkligen gått till överdrift. Alla dessa pridefestivaler och schlagerfjollor som det dräller av överallt gör inget annat än att ge en felaktig bild. Homosexualitet e fan ingen livsstil, det är en läggning, inget annat. Jag är också homosexuell, men jag kan garantera att jag inte skiljer mig mer från mängden än någon annan för det. Förutom det faktum att jag föredrar män framför kvinnor så är jag precis som vilken annan kille som helst och vill inte ses som något annat än det heller.

Nä lägg ner gaypride och allt sånt trams och sluta tro att det är något märkvärdigt med att vara gay, för det är det inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in