2009-08-07, 07:33
Medlem
UlfHamrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsabellaJS
Aids är vanligare bland heteros.

Vad händer om du exkluderar Afrika i sammanhanget då?
Citera
2009-08-07, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Att de inte kan producera barn tillsammans och bidrar på så sätt till befolkningsminskning.

ja det är väldigt viktigt med en kraftig folkökning då det redan råder överbefolkning över hela världen och 7 miljarder säkert snart kommer nås.
Citera
2009-08-07, 12:52
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin-JG
Finns det något dåligt med bögar? Jag vill verkligen veta, för om du kan se någonting jag inte ser vill jag bli upplyst och arbeta i samma riktning som du. Är inte det du verkligen vill? Att vi blir ett enat folk?

Det dåliga med att vara homo är att kliva in på sitt favoritforum och läsa sådana här trådar.
Citera
2009-08-07, 12:56
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Att de inte kan producera barn tillsammans och bidrar på så sätt till befolkningsminskning.

Som om det inte behövs då?

Sen är ditt påstående inte helt riktigt. Homosexuella är inte per automatik sterila. Och de saknar inte samma längtan efter barn som heteosexuella känner. Innan lagändringen 2006, fanns det otaliga familjer med flator och bögar som "gjort barn" tillsammans.

Nu använder de surrogatmammor eller anonyma donatorer, så visst bidrar de till att öka folkmängden, om nu det är så bra
Citera
2009-08-07, 13:01
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeutonicWarrior
Homosexualitet är en sexuell defekt som leder till att mindre barn produceras.

Givetvis är världen totalt sett överbefolkad, men det är huvudsakligen i de fattiga länderna. Sverige å andra sidan är underbefolkat, och således är det nödvändigt att fler etniska svenskar -och övriga vita européer- föds här.

/Teutonic Warrior

Alldeles riktigt. Och just nu ligger en "etnisk svensk" och jäser i min frus mage. Donatorn skulle promt vara etnisk svensk från vår sida. Andra alternativ var över min döda kropp. Fördomsfullt? Rasistiskt? Kanske.

Inte så svårt att förstå, barnet kommer redan att undra över sin andra genetiska tillhörighet, låt oss inte spä på med att föda ut en varelse som inte "ser ut som oss".

Ja, jag är flata för er som inte kan tyda min text.
Citera
2009-08-07, 13:03
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubangi_Stomp
Alldeles riktigt. Och just nu ligger en "etnisk svensk" och jäser i min frus mage. Donatorn skulle promt vara etnisk svensk från vår sida. Andra alternativ var över min döda kropp. Fördomsfullt? Rasistiskt? Kanske.

Inte så svårt att förstå, barnet kommer redan att undra över sin andra genetiska tillhörighet, låt oss inte spä på med att föda ut en varelse som inte "ser ut som oss".

Ja, jag är flata för er som inte kan tyda min text.

EDIT: Förresten så tillåter inte de svenska sjukhusen att donera med sperma från en annan etnisk tillhörighet om mottagarparet är etniska svenskar. Så mina tankar är inte helt världsfrånvända!
Citera
2009-08-07, 13:06
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naganof2
Jag är ju inte precis hårt kristen men många skulle nog hävda att det är en synd

Och i och med det så blir ju det dåliga med det att du hamnar i helvetet

Ha ha.

Någon annan som kan använda sig av dasspapper (bibeln) för att rättfärdiga sina argument mot homosexualitet?
Citera
2009-08-07, 13:08
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeutonicWarrior
Homosexualitet är en sexuell defekt som leder till att mindre barn produceras.

Givetvis är världen totalt sett överbefolkad, men det är huvudsakligen i de fattiga länderna. Sverige å andra sidan är underbefolkat, och således är det nödvändigt att fler etniska svenskar -och övriga vita européer- föds här.

/Teutonic Warrior

Då bör du applådera åt alla vita flator som ser till att baka fram ungar till detta underbefolkade land! Om inte lagen hade gått igenom 2006 hade fertilihetsenheterna på de svenska sjukhusen inte haft denna "baby boom".

Staten insåg att det är för Sveriges väl att även flator ska få producera fram småttingar!
Citera
2009-08-07, 13:13
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
En myskanka och en valhaj kan också få "barn", ja om de adopterar såklart.

Så du menar att bögar och flator som gör barn tillsammans (hemmainsemination), inte får riktiga levande barn?

Låter som ett väldigt ogenomtänkt inlägg...
Citera
2009-08-07, 13:18
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnåmbord
Tillsammans min vän, knullar dom på någon annan så bildar dom inte barn tillsammans

Nej, men det blir ju fortfarande barn. Även om man + man inte kan "göra barn". Och det var väl det som var grundargumentet "mot homosexuella" att de inte kan få barn, vilket det kan, med olika fantasifulla metoder.

Alltså det där är inget nytt. Förr i tiden när inseminationer inte fanns på sjukhus, gjorde heterosexuella detsamma och de gör det fortfarande.

Ensamstående som skaffar barn osv. Det är inget nytt!
Citera
2009-08-08, 17:12
Medlem
IsabellaJSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UlfHamrin
Vad händer om du exkluderar Afrika i sammanhanget då?

För hela världen-afrika vet jag inte. Förmodrar att du menar sub-sahara där det är vanligast.

I sverige dock, så är det vanligare att HIV smittar Heterosexuella, framförallt när de varit utomlands. Smittade homosexuella män har vuxit under det senaste året, men smittade heterosexuella är fortfarande majoritet i Sverige.
Citera
2009-08-08, 18:28
Medlem
läste om en killes problem:

Disadvantage of being gay..... my gag reflexes makes trying to make myself throw up extremely difficult.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in