Installerade nyss ett program som skulle kunna logga vilka lösenord folk skriver in på min dator när dom loggar in på olika ställen, samt logga allt vad folk skriver på ICQ, msn o liknande.. Programmet var dock skit...
Någon som vet något sätt att ta reda på vilka lösenord nån skriver in på min dator?
kan logga tangentbordet ta skärmdumpar och logga vilka sidor på nätet som gåtts in på och lite annat smått och gått...
inte gratis, Men vem bryr sej....
Tack, men detta var samma som med det andra programmet jag testade, man fick testa i 15 min o sen köpa.. vill åtminstone få testa i en vecka innan jag vill köpa nått....
Installerade nyss ett program som skulle kunna logga vilka lösenord folk skriver in på min dator när dom loggar in på olika ställen, samt logga allt vad folk skriver på ICQ, msn o liknande.. Programmet var dock skit...
Någon som vet något sätt att ta reda på vilka lösenord nån skriver in på min dator?
Kan du inte använda en vanlig keylogger?... Är inte så svårt att finna på google, samt att de flesta e free, och de fyller det du söker
finns några balla hardwarekeyloggers på marknaden som funkar alldeles
annars e det juh för fan baa att söka på keyloggers på metacrawl , google lr nåt så finns det juh tusen att testa...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!