2003-10-07, 13:30
Bannlyst
Skulle vilja veta var man kan ladda ner ett stabilt program med vars hjälp jag bara kan ladda ner filer och exekvera dom på ngn annans dator... för uppgradering av trojaner o lite "reserv" också....

sen undrar jag också var det finns fungerande destruktiva virus att ladda ner?
sallyone.com <--bästa sidan har varit stängt sedan länge skulle bara vilja ha ett som förstör en dator så mycket det bara går. Tack på förhand

EDIT:
hittade en här
Citera
2003-10-07, 18:29
Moderator
rancors avatar
Du menar en trojan för att uppdatera andra trojaner??
Citera
2003-10-07, 18:47
Medlem
Alltså, det bästa är ju om du tar dig in på hans dator. T.ex. RPC-exploiten får man ju upp en dos-ruta.. då kan man ju t.ex. installera vnc..och sedan klocka graffekortet och processorn lite för mycket..för mycket så att de pajar.. sen kör du del * i massor med foldrar och windows.. så är nog datorn lite sönder sen..
finns nog massor saker att göra...

kom ihåg att det är brottsligt bara(!)
Citera
2003-10-07, 21:22
Bannlyst
kan du förklara vad vnc är?
samt RNC-exploit? det finns ju dos fönster i de flesta trojaner har jag för mig... eller man kan köra kommandon me min iaf...
Citera
2003-10-07, 21:37
Moderator
rancors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user092
kan du förklara vad vnc är?
samt RNC-exploit? det finns ju dos fönster i de flesta trojaner har jag för mig... eller man kan köra kommandon me min iaf...
VNC är ett program för att fjärrstyra datorer, precis på Symantec pcAnywhere eller Terminal Services. Inga "hemliga" program utan det är rikiga program som även syns hos den man fjärrstyr.

RNC? RPC-exploit menas troligvis, det är hur som helst en bugg som gjorde att det gick att skriva kommandon på den angripnes dator med systemkontot, systemkontot har bättre rättigheter än administratören.
Citera
2003-10-08, 14:12
Bannlyst
om vi snackar windows98... då finns de bara ett konto... root lr hur?
Citera
2003-10-08, 14:41
Medlem
ksvs avatar
Citat:
EDIT:
hittade en här
Säkert ett bra val. EES brukar ha hög klass på sina produkter.
Citera
2003-10-08, 17:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ksv
Säkert ett bra val. EES brukar ha hög klass på sina produkter.
hah! nej, har en host där antivirus+brandvägg är shutdownade. Den har direktuppkoppling, jag kommer in med beast och optixpro
MEN jag kom bara in med sparta en jävla gång innan datorn startades om. Nu kommer jag inte in med sparta längre fastän jag kommer in med beast och optixpro... skumt va? sparta verkar inte vara så jävla bra. Dessutom fungerade det inte att infecta med en ny sparta host heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in