Citat:
Ursprungligen postat av Random~
Hej,
Jag har som många andra tröttnat på den svenska invandringspolitiken, igår kväll satt jag och funderade på att jag kan ju för fan inte bara sitta här och sura, jag måste försöka göra nånting åt den här skiten.
Min första tanke var att börja skriva välformulerade tidningsinsändare till den lokala tidningen och på så sätt försöka skapa en debatt.
-Vad tror ni om den ideen? Censurerar tidningarna sådana insändare även om man inte är allt för hatisk?
Jag tror faktiskt att om tillräckligt många flashbackare börjar engagera sig i att skriva insändare i sina lokala tidningar så kanske man kan starta en debatt iallafall på kommunal nivå.
Är det någon som är på?
Är det någon annan som har nån ide om hur man kan försöka göra nånting åt detta?
Jag misstänker i likhet med många andra att invandringskritiska insändare som regel refuseras. Men några kanske slinker igenom! Det är bättre att skriva insändare än att göra ingenting.
Men det bästa man kan göra tror jag är att stödja projekt som syftar till att få till en ändring av invandringspolitiken. Vi som är kritiska till den förda politiken kan t.ex. prenumerera på invandringskritiska tidningar, köpa böcker som belyser frågan på ett bra sätt och skänka pengar till olika lovvärda initiativ. Givetvis bör man också rösta på Sverigedemokraterna.
Det i nuläget mest lovande projektet är som jag ser det tidningen Nationell Idag. Tidningen kommer ut varannan vecka och tvekar inte att rapportera om massinvandringens avigsidor. Jag blev prenumerant för ett par månader sedan och har sedan dess haft nöjet att läsa en mängd intressanta artiklar. Något som gör det här projektet särskilt intressant är att tidningen är på gränsen till att kvalificera sig för presstöd. Om det lyckas kommer tidningen att få ca 2 mkr per år, vilket skulle ge möjlighet att utöka marknadsföringsinsatserna och nå ut till ännu fler läsare. Som jag ser det bör alla som motsätter sig massinvandringen teckna en prenumeration, dels i stödsyfte men framför allt därför att tidningen är bra.
Den som är intresserad av Nationell Idag kan läsa mer på tidningens hemsida
www.nationellidag.se och i den här tråden
https://www.flashback.org/showthread.php?t=830027.
För att sammanfatta: det är bättre att stödja en invandringskritisk tidning än att få sina insändare refuserade av den lokala politiskt korrekta blaskan.