2010-02-07, 12:10
Medlem
ekoapelsins avatar
Som längst så slickade jag mitt ex runt 45 minuter, (uj vad tiden går snabbt när man har roligt), Slicka tills hon är nära orgasm och lugna ner dig, repetera, Hon kunde få upp till 8 orgasmer när man väl lätt henne komma

Har dock aldrig träffat en tjej som vill ha fingrar i sig utan de vill bara ha tungan. Hela munnen mot fittan, cirkulera med tungan runt först medsols, sen motsols (knepig rörelse ), höger vänster just över klittan, lägga tungan brett och platt emot hela härligheten och rotera och gör stora slick. (repetera slumpmässigt)
Många tjejer blir som galna om man låter fingret vandra mellan fittan och anus när det blivit lite blött, applicera tryck. Och just innan orgasm så för man in fingret en liten bit i anus så att muskelsammandragningarna har något att arbeta mot.

Om du är tillräckligt vig i axlarna så kan du massera hennes bröstvårtor medans du slickar henne.
Citera
2010-12-28, 23:22
Bannlyst
En guide om att slicka mus

http://xhamster.com/movies/100790/learn_how_to_lick_pussy.html

För er som slickar mus - har ni gjort några av följande "moves" på er partner?

Lite längre version med fler guider http://xhamster.com/movies/246615/how_to_eat_a_pussy_right.html
Senast redigerad av Gaborik 2010-12-28 kl. 23:46.
Citera
2010-12-28, 23:27
Avslutad
Trevligt!
Jag slickade lite mus för första gången för ca två veckor sen. Tror hon tyckte om det iaf.
Citera
2010-12-28, 23:27
Medlem
AlexOnTops avatar
Det finns ingen ultimat guide till att göra något när det gäller sex, det finns generella svårdefinerade riktlinjer, men det är alltid individuellt vad man gillar när det kommer till detaljer och tekniker...
Citera
2010-12-28, 23:39
Bannlyst
En insperations film som kan ge er fler ideer helt enkelt
Citera
2010-12-28, 23:39
Medlem
woodwells avatar
Som sagt, finns ingen guide till detta.

Jag får ALLTID fräsa till om att det inte ska slickas och sugas rätt på klittan, för min del är det förjävla obehagligt.
"Ahmen, alla andra har ju gillat det och har läst om att man ska göra så". Jaha? Jag rycker och stönar av smärta/obehag istället för njutning när detta sker. Så fråga, fråga alltid. Det är varken pinsamt eller förnedrande, bara uppskattat.

Så som sagt, väldigt individuellt!
Citera
2010-12-28, 23:52
Medlem
dont-you-want-mes avatar
Som tidigare nämnt, det finns inga guider i ämnet! Vissa vill att man suger mjukt, suger hårt, slickar i bokstäver hårt, slickar i cirklar mjukt etc,etc,etc.

Fråga er partner istället! Jag föredrar hellre att någon frågar så jag kan förklara hur JAG vill ha det istället för att killen kör på och använder någon värdelös metod som han läst om i en jävla guide på fb.
Citera
2010-12-29, 00:53
Medlem
Truchosthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woodwell
Som sagt, finns ingen guide till detta.

Jag får ALLTID fräsa till om att det inte ska slickas och sugas rätt på klittan, för min del är det förjävla obehagligt.
"Ahmen, alla andra har ju gillat det och har läst om att man ska göra så". Jaha? Jag rycker och stönar av smärta/obehag istället för njutning när detta sker. Så fråga, fråga alltid. Det är varken pinsamt eller förnedrande, bara uppskattat.

Så som sagt, väldigt individuellt!

Jag håller med. Alla är ju olika även om man självklart kan komma överens om att de allra flesta gillar att bli slickade. Hur de gillar att bli slickade är en annan femma.
Citera
2010-12-29, 00:57
Bannlyst
Naturligtvis är det personligt hur man vill bli slickad osv... det handlar inte om det utan frågan som ställdes var om ni använder några av dom tips som rekommenderas i filmen
Citera
2010-12-29, 00:58
Medlem
Å andra sidan antar jag att alla tjejer inte har varit med om allt.

Man kunde ju även diskutera hur mycket de vet om sina egna kön men där antar jag att de flesta har rätt bra koll. Jag snackade ju dock en gång i tiden med en typ 23årig studentska som hade haft ett förhållande tidigare och aldrig fått någon orgasm och aldrig onanerat, men vid den tiden hade hon väl skaffat någon vibrator tror jag, eller hur det var.

Men iaf, har man aldrig onanerat och aldrig fått någon orgasm och bara förlitar sig på att killen kanske skall kunna in sak, eller inte, och dessutom träffade honom när man kanske var 15, så kanske guider faktiskt kan hjälpa.

Dessutom för en kille som inte har någon koll kan det ju säkert också vara ett plus, dels för att skilja sig från mängden men kanske även för att det har diskuterats förut hur mycket tjejer hatar tafatta killar som inte vet vad de sysslar med.

Så klart dubbla budskap ..

Jag kommenterade ju runktråden med att jag inte såg syftet med att ens försöka. Ofta bruden kan runka lika bra som killen själv. Men en och annan tjej kanske är nyfiken ändå ..
Citera
2010-12-29, 01:00
Medlem
Truchosthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaborik
Naturligtvis är det personligt hur man vill bli slickad osv... det handlar inte om det utan frågan som ställdes var om ni använder några av dom tips som rekommenderas i filmen

Ja, du har rätt. För att svara på din fråga så har jag utfört samtliga.
Citera
2010-12-29, 01:01
Medlem
Första videon är den jag hade i åtanke med, och ja, jag uppskattar videon. Huruvida det fungerar har jag ingen aning om, men jag gillar ju reaktionen, hon som instruerar har ju en fitta själv så någon koll har hon väl, hon är ju dessutom lite äldre. Och jag tror ju att det där är bra mycket bättre än fingerpullande eller frenetiskt skrubbande på klitoris, som väl kanske är lätt vad man tror / antar att man skall göra annars.

Fast det kanske fungerar det med, vad vet jag ..

Faktum är ju att folk som inte har en fitta själva, och tidigare inte har varit i en kontakt med någon, faktiskt inte har så jävla bra koll på vad den gillar. Precis som med kukar. Även om det ämnet inte diskuteras lika mycket. För det ses ju aldrig som ett problem, "killar kommer ju ändå" ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in