• 1
  • 2
2009-03-23, 17:21
Bannlyst
Hej, jag har börjat tröttna ganska rejält på att hitta en tråd att posta i för att senare kunna gå in på min profil för att kolla äldre trådar jag skrivit i.
Finns det något sätt man kan komma dit utan att behöva skriva i massa trådar för att kunna hitta sin egen profil?
Eller enklare sagt, hur klickar jag mig in på min profil på enklast sätt?
har tittat igenom kontrollpanelen ett par gånger och inget hittat där. man borde ju nästan kunna klicka på sitt alias där de står "välkommen tillbaka, xxxx" IRRITERANDE!

tack på förhand.
Citera
2009-03-23, 17:23
Medlem
supermassives avatar
Snabblänkar > Min profil.
Citera
2009-03-23, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Snabblänkar > Min profil.

Vart hittar du "Snabblänkar"? Jag vet att jag hade en sån knapp någonstans förr. men just nu är min lista..

kontrollpanelen | chat | regler | medlemslista | heta ämnen | nya ämnen | nya inlägg | sök | öppna kompislista | logga ut |

Eller tittar jag på fel ställe nu?
Citera
2009-03-23, 17:31
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Prenumerationer på trådar du skriver i?
Så kan du lätt se om det tillkommit nya inlägg.
Citera
2009-03-23, 17:32
Medlem
nhults avatar
hittar det inte heller!
Citera
2009-03-23, 17:34
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontknowtomuch
Vart hittar du "Snabblänkar"? Jag vet att jag hade en sån knapp någonstans förr. men just nu är min lista..

kontrollpanelen | chat | regler | medlemslista | heta ämnen | nya ämnen | nya inlägg | sök | öppna kompislista | logga ut |

Eller tittar jag på fel ställe nu?

Där borde den ligga iaf,så är det för mig.
Citera
2009-03-23, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Där borde den ligga iaf,så är det för mig.

fyfan, jag hittar verkligen ingenting. va inne i kontrollpanelen och kollade runt om jag bockat av något, men inte hade jag gjort de heller..
och att prenumerationer i trådar jag skriver i bli nog lite för mycket. vill bara egentligen hitta min profil lätt så jag kan kika därifrån. aja hoppas någon har en lösning på de hela. tack iaf
Citera
2009-03-23, 17:40
Medlem
supermassives avatar
Citat:
fyfan, jag hittar verkligen ingenting. va inne i kontrollpanelen och kollade runt om jag bockat av något, men inte hade jag gjort de heller..
och att prenumerationer i trådar jag skriver i bli nog lite för mycket. vill bara egentligen hitta min profil lätt så jag kan kika därifrån. aja hoppas någon har en lösning på de hela. tack iaf
Hm, min "Snabblänkar"-knapp sitter precis bredvid "Logga ut"-knappen..
Citera
2009-03-23, 17:44
Bannlyst
Citat:
Hm, min "Snabblänkar"-knapp sitter precis bredvid "Logga ut"-knappen..

men vafan då! kan inte fler ha samma problem som mig så löser vi det här tillsammans
Jag har ju inte ens vänner på flashback. kan man inte ta bort "öppna kompislistan" den tar ju plats!
Citera
2009-03-23, 17:46
Medlem
supermassives avatar
Citat:
men vafan då! kan inte fler ha samma problem som mig så löser vi det här tillsammans
Jag har ju inte ens vänner på flashback. kan man inte ta bort "öppna kompislistan" den tar ju plats!
Ska jag vara ärlig har jag inte hört talas om en sådan knapp tidigare. Konstigt.
Citera
2009-03-23, 17:51
Bannlyst
Citat:
Ska jag vara ärlig har jag inte hört talas om en sådan knapp tidigare. Konstigt.

jag fann problemet, fattar inte ens hur det är möjligt.. men när jag använder firefox & IE så finns snabblänkar knappen där ni säger att den ska va.
När jag använder Google Chrome så är den inte där, då finns kompislistan istället. sinnes. då får man väl börja använda Firefox för en enda anledning då.. flashback.
Citera
2009-03-23, 17:52
Medlem
supermassives avatar
Citat:
jag fann problemet, fattar inte ens hur det är möjligt.. men när jag använder firefox & IE så finns snabblänkar knappen där ni säger att den ska va.
När jag använder Google Chrome så är den inte där, då finns kompislistan istället. sinnes. då får man väl börja använda Firefox för en enda anledning då.. flashback.

Aha, då fattar jag varför jag inte har sett det tidigare! Problem löst då!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in