2009-03-23, 16:05
Bannlyst
Någon som kan tipsa om några snygga bruna skor som man kan köpa och ha nu till våren?
Citera
2009-03-23, 16:19
Medlem
-=Jager=-s avatar
Finns inge bättre än ett par gamla slitna boots
http://aboutww2militaria.com/August2008/ww1_boots.html
Citera
2009-03-23, 16:34
Medlem
Idiotpods avatar
Bajsa på ett par vita Converse, låt det torka och skrapa bort det överflödiga sen? =S

Men tycker du kan ta en titt på Stan Smith-skorna om de har några bruna.

Personligen har jag nyss plockat fram mina gamla skate pjuck som är ett par bruna Emerica.
Kör dem hårt knytna, skit skönt o gå i.
Citera
2009-03-23, 16:46
Medlem
csts avatar
Vilken typ av sko är det vi pratar om? En sneaker eller en kostymsko? Kanske till och med en loafer? Om du specificerar dig lite så kommer säkert vettiga svar droppa in.

Mode & Livsstil > Stiltips & Klädförslag

/mod
Citera
2009-03-23, 17:46
Medlem
eNzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod
Bajsa på ett par vita Converse, låt det torka och skrapa bort det överflödiga sen? =S

hahah
Citera
2009-03-23, 17:58
Medlem
-=Jager=-s avatar
Fan nu vart jag sugen på ett par slitna boots
Vart hittarman det inge Cowboy skit halv låga saker vart vart
Citera
2009-03-23, 18:38
Medlem
Deeeans avatar
Bruna seglarskor är snyggt... om det passar till din övriga outfit iallafall. De här kanske? http://www.asos.com/Sebago/Sebago-Nubuck-Dockside-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx?iid=557859&clr=DarkBrown&SearchQue ry=sebago&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=_None
Citera
2009-03-23, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deeean
Bruna seglarskor är snyggt... om det passar till din övriga outfit iallafall. De här kanske? http://www.asos.com/Sebago/Sebago-Nubuck-Dockside-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx?iid=557859&clr=DarkBrown&SearchQue ry=sebago&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=_None
Så fel,så fel!Det ska vara Brunt och det ska vara Brogue!Snyggt till både jeans och kostym.
Citera
2009-03-23, 19:12
Bannlyst
Är alltså vardagsskor jag är ute efter. Converse och liknande går fetbort. Jag klär mig propert.
Citera
2009-03-23, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GullyFoyle
Så fel,så fel!Det ska vara Brunt och det ska vara Brogue!Snyggt till både jeans och kostym.

Ja, de hade snygga skor. Finns det någonstans i malmö man kan hitta dessa?
Citera
2009-03-23, 19:19
Medlem
Chowies avatar
ska dom passa till ralph lauren & andra dyra reklammärkeskläder?
seglarskor är ett måste om du vill klä dig propert, med risk för att se ut som en fåntratt som glider runt i henri lloyd seglarstilen på stan utan att äga en segelbåt. men ifall du klär dig propert så bör du ju rimligtvis redan veta att seglarskor existerar. dessutom bör tilläggas att du inte borde bära bruna skor efter 18.00 om du vill bete dig propert, samt skaffa ett brunt läderskärp till byxorna. men det är bara ifall du som du säger, bär propert.
Senast redigerad av Chowie 2009-03-23 kl. 19:23.
Citera
2009-03-23, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chowie
ska dom passa till ralph lauren & andra dyra reklammärkeskläder?
seglarskor är ett måste om du vill klä dig propert, med risk för att se ut som en fåntratt som glider runt i henri lloyd seglarstilen på stan utan att äga en segelbåt. men ifall du klär dig propert så bör du ju rimligtvis redan veta att seglarskor existerar. dessutom bör tilläggas att du inte borde bära bruna skor efter 18.00 om du vill bete dig propert, samt skaffa ett brunt läderskärp till byxorna. men det är bara ifall du som du säger, bär propert.

ojoj, nån som är fan av converse ser jag. Jag beklagar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in