2009-03-22, 20:57
Medlem
Någon som såg sportspegeln med Pär Zetterberg nyss?
Var det bara jag som tyckte att han var lite väl introvert och inte är tillräckligt snabb i mun, Klarar han av jobbet eller ryker han innan säsongens slut?
Citera
2009-03-22, 20:59
Medlem
Konrad Haifas avatar
Han är fortfarande i min ruta...

Han blir säkert bra, bör kunna räknas som 'expert' med den karriären.
Citera
2009-03-22, 21:05
Medlem
M.Tsvangirais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsnylle
Någon som såg sportspegeln med Pär Zetterberg nyss?
Var det bara jag som tyckte att han var lite väl introvert och inte är tillräckligt snabb i mun, Klarar han av jobbet eller ryker han innan säsongens slut?

Samma här! Hoppas han tar för sig lite mer i framtiden. Kanske var lite premiärnerver...
Citera
2009-03-22, 21:14
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Han gjorde nått inhopp på tv4 nån match förra säsongen och tyckte han gjorde det bra då så jag förstår att svt plockar honom. Tror nog det kommer bli bra när han blir lite varm. Hur många expertkommentatorer är det som gjort det bra första gången?
Citera
2009-03-22, 22:17
Medlem
4522s avatar
Haha, exakt vad jag tänkte på. Letade till och med efter en befintlig tråd där jag kunde spy ut min galla. Hoppas verkligen det var premiärnerver för det var inte vackert någonstans. Korta och koncista svar som "Nej!" och "Jag följer en spelare under en hel match" håller inte direkt i längden. Gäsp, Zetterberg gäsp.
Citera
2009-07-25, 22:23
Medlem
Han brukar sitta i SVT2s fotbollskväll på måndagar. Han ser hela tiden så sur ut, som att han inte vill vara där. Och i varanan mening säger han "Jag menar", han är så tråkig att lyssna på att det blir roligt.
Citera
2009-07-25, 23:06
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sindacco
Han brukar sitta i SVT2s fotbollskväll på måndagar. Han ser hela tiden så sur ut, som att han inte vill vara där. Och i varanan mening säger han "Jag menar", han är så tråkig att lyssna på att det blir roligt.

Plötsligt förstår man varför de inte ville ha med honom i EM 2000 ^^

Har också sett honom där ett antal gånger, och hört honom som expert. Så att skylla på att det är hans första gången funkar inte riktigt längre..
Citera
2009-07-26, 00:32
Medlem
AndrewRyans avatar
Jag gillar sättet han pratar på, dialekten och lugnet. Jag blir avslappnad och glad.
Citera
2009-07-28, 12:13
Medlem
stukas avatar
Ja han är för jävla torr Pär.. märks väldigt tydligt när han sitter bredvid en mer rutinerad och tv-mässig Ola Andersson.

Ser lite likheter mellan Pär och Patrik Andersson, som också är en katastrof i en studio.

Riktigt bra meriter på plan, men sänker stämningen totalt så fort kameran slås på.
Citera
2009-08-24, 21:41
Medlem
bravehs avatar
"Det betyder mycket, jag menar", "det är riktigt bra, jag menar", "det är bra, jag menar"
Citera
2009-08-24, 21:56
Medlem
Little Feats avatar
Jag vill se Pär Z och Johan Mjällby som experter i fotbollskväll och Lasse Kinch som programledare, vilket dreamteam!

Nä men Pär är verkligen trist, han söver en med sin lågmälda röst.
Citera
2009-08-24, 21:59
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Little Feat
Jag vill se Pär Z och Johan Mjällby som experter i fotbollskväll och Lasse Kinch som programledare, vilket dreamteam!
Haha! Kinchen sitter och kliar sig i huvudet och orerar osammanhängande, Mjällby bryter in med stötvis sludder och ett och annat garv, Z sitter och ser surmulen ut och håller käften. Material till en uppesittarkväll.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in