2009-03-22, 19:39
Bannlyst
Varför dissar Mods/ användarna alltid innan dom låser eller slänger tråden i papperskorgen

Så jävla fegt för trådskaparen blir ju dissad och kan ju inte svara tbx om man inte startar en ny skön tråd för att jävlas
2009-03-22, 19:40
Medlem
Det är väl bara att skicka ett PM om man känner sig tvingad att skriva något tufft tillbaks.
2009-03-22, 19:41
Medlem
fiask0s avatar
Jag skulle gissa på att det är jävligt roligt.

Sen så är det väl inte alltid så, men om nu TS blir dissad för tråden så brukar det vara av någon anledning.
2009-03-22, 19:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Köld
Det är väl bara att skicka ett PM om man känner sig tvingad att skriva något tufft tillbaks.

jo men man vill ju visa övriga användare att man är tuff tbx och då behövs en ny jävlig tråd
2009-03-22, 19:44
Medlem
PacmanSwes avatar
PM'a? Men om nu ts börjar grina för att nån låser hans tråd och dumförklarar honom så borde han stänga av datorn och gå och lägga sig i sin mammas säng igen.
Själv tycker jag att det är väldigt underhållande när Ts blir dissad och jag hoppas det blir så med denna tråden också. TS hade blivit helt förstörd
2009-03-22, 19:53
Avslutad
Skicka ett pm tar inte direkt någon längre tid.
2009-03-22, 19:56
Medlem
Snövits avatar
Det händer väl inte så ofta nuförtiden. Förut hände det mer och jag tyckte att det var rätt kul att läsa fundiga papperskorgningar. Själv brukar bara skriva enledningen till att tråden åker i papperkorgen.
2009-03-22, 20:10
Medlem
PacmanSwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Det händer väl inte så ofta nuförtiden. Förut hände det mer och jag tyckte att det var rätt kul att läsa fundiga papperskorgningar. Själv brukar bara skriva enledningen till att tråden åker i papperkorgen.

Hitta på nån rolig anledning nu och lås tråden, vi väntar
2009-03-22, 20:12
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit

Det är inte så ofta nu för tiden. Visst kan sånt vara kul med det ger ett oseriöst intryck och bara ökar den klyftan som redan finns mellan moderatorer och användare (vanliga användare)

Lady Tiera var världsmästare på att skriva spydigheter så fort en tråd låstes eller slängdes, kanske bidrog hon ordentligt till statistiken men nu är hon inte längre moderator (Äntligen!)
2009-03-22, 20:23
Medlem
Methones avatar
Tänk efter själv, få tas med alla idiotiska trådar som skapas varje dag. Alla som inte läst reglerna till exempel, skapar skittrådar. Orka vara trevlig då.
2009-03-22, 20:31
Medlem
Wittgensteins avatar
Jag tycker att det är en aning överdrivet att påstå att moderatorerna alltid "dissar" användarna innan de låser en tråd.
2009-03-22, 21:03
Medlem
Under---18s avatar
Det ska nästan alltid skrivas något fyndigt, och alltid är det lika tråkigt. KFK någon?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in