Citat:
Ursprungligen postat av ViceSquad
Okey tack för svaret, jag kan gilla casual modet om man klär sig rätt i det, eftersom rent klädmässigt så är casualkulturen inte långt från mig egen alla gånger, men det har ju blivit lite av mainstream att se casual ut, tycker varannan svensson unge ser ut som någon ur fotbollfactory.
Ja, tyvärr är det väldigt mainstream, en trend som vi insatta självklart hoppas snart går över. Förr kunde man direkt se vilka som vad grabbar, nu finns det en massa som är dressade från topp till tå
Men vad ska man göra? Man kan inte gå runt och slå ner varenda en som klär sig i märkeskläder.
Citat:
Måste säga att jag har ändrat min syn på casualkulturen, hade en riktigt dåligbild av den för kanske ca ett år sen, hamnade i bråk vid några tillfällen och packet som skröt så fint om vilka man inte skulla tjafsa med hit och dit sprang snabbare än blixten och lämnade sina vänner i sticket, men träffade några på krogen för ett tag sen som det verkade vara vett i.
Jo, rötägg finns överallt men de flesta av oss är väl vanliga reko grabbar.
Citat:
Vad tycker ni om de som bråkar under matcher som får sitt egna lag att förlora poäng och får skadestånd?
Personligen så gillar jag stök och bök på matcherna.
Undviker dock och stoppar folk som gör det. Varför?
Fotbollen är det som är viktigast för mig och poängavdrag är alltid surt. Att bli avstängd i en säsong eller mer skulle inte heller vara så kul.
OffTopic: Någon som vet ifall modsen kan ändra ens användarnamn? Kanske admin?
mvh