2010-08-04, 11:58
Medlem
Easyskankings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
I länken står det även att norska polisen förbereder inför kravaller. Men du kanske menar att norska polisen och aftonbladet är samma sak?

Kategori-C supportrar är väl såna som slåss för sitt lag? Visste inte att man var tvungen att vara med i firma för att klassas det. Men om man nu måste det så bockar och bugar jag och ber om ursäkt för mitt felaktiga.

Kategorie C Innebär för oss som är med i gamet att man tillhör en firma sen vad som står på wikipedia eller liknande skiter jag totalt i!

Sen har jag aldrig sagt att det inte kommer bli kravaller från AIKs sida om dom förlorar, men jag kan garantera dig att det inte kommer smälla mellan lagens supportrar.

Lägg ner snacket nu du kan uppenbarligen ingenting om det här!
Citera
2010-08-04, 17:12
Medlem
petardylovers avatar
Trelleborg, assyriska och landskrona är väl dom som inte har firmor?
Har inte hört något från dom.

Men isf hur kommer det sig att dom inte har några grabbar?
Alla andra har ju.
Citera
2010-08-04, 18:05
Medlem
Little Feats avatar
Vuxenko snälla var tyst bara, du har noll koll. Du är uppenbart inte ett dugg insatt så varför ska du ens skriva här? Jävla skittråd för övrigt, död åt internetscenen!
Citera
2010-08-04, 21:39
Medlem
koffe82s avatar
Sluta tracka Vuxenko! Det har ju redan smällt bra, såsom brukligt när ajk är inblandat!
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1513570.ece
Citera
2010-08-04, 22:10
Medlem
fel tråd
Senast redigerad av daonjel 2010-08-04 kl. 22:11. Anledning: fel tråd
Citera
2010-08-05, 01:54
Medlem
Marmoths avatar
Fråga:

Förstår alla grabbar med Djurgårdskänslor att det är NI som orsakat allt bråk om arenorna nu, m m?

Oavsett "goda" intentioner så ger ni, klubben ni säger er älska, rejäla, och onödiga, merkostnader? Kalla mig gärna idiotisk text-tv-farsa men ta med er det jag skriver och fundera en vända till. Är det värt det och hur gynnar det helheten?

//M
Citera
2010-08-05, 01:58
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easyskanking
Kategorie C Innebär för oss som är med i gamet att man tillhör en firma sen vad som står på wikipedia eller liknande skiter jag totalt i!

Sen har jag aldrig sagt att det inte kommer bli kravaller från AIKs sida om dom förlorar, men jag kan garantera dig att det inte kommer smälla mellan lagens supportrar.
Lägg ner snacket nu du kan uppenbarligen ingenting om det här!
Vad, exakt, är det du säger och garanterar och hur definierar du en supporter?

Nej, jag kan heller ingenting, kan du?
Citera
2010-08-05, 14:18
Medlem
CoopColas avatar
Ojoj, undra om svff ångrar sig att de inte lät oss spela på Stadion mot gbg. Men men, det är väl så här de vill ha det
Citera
2010-08-05, 14:22
Medlem
showtimes avatar
Japp, stort box utanför Råsunda tack. Det ligger i alla inblandade klubbars intresse att vissa missnöje mot Tengil Lagrell och hans knektar.
Citera
2010-08-05, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Kategori-C supportrar är väl såna som slåss för sitt lag? Visste inte att man var tvungen att vara med i firma för att klassas det. Men om man nu måste det så bockar och bugar jag och ber om ursäkt för mitt felaktiga.

Kat.C = Slåss i firma
Kat.B = Slåss före/efter matcher ex.
Citera
2010-08-05, 23:09
Medlem
LieutenantNateHiggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pEddobear
Kat.C = Slåss i firma
Kat.B = Slåss före/efter matcher ex.

Kat.B = Ultras, slåss ibland, stökar, hetsar eller vad ni nu vill kalla det.
Citera
2010-08-05, 23:37
Medlem
Jermuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Ojoj, undra om svff ångrar sig att de inte lät oss spela på Stadion mot gbg. Men men, det är väl så här de vill ha det

Jag hade lagt detta fajtade bakom mig, men nu börjar man f-n undra

Nått ska jag kanske kunna bidra med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in