2010-05-05, 22:25
  #7921
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lesra
Copenhagen Casuals skulle jag tro.

Japp, inte är det Cluben Casuals han menar iaf. Är ju känt att Helsingborg och Köpenhamn har friendship.
Citera
2010-05-05, 23:57
  #7922
Medlem
baron-brazils avatar
Cluben Casuals förlorade en av sina grabbar under ett knivbråk på gotland i somras dessvärre. Det var dock inget fotbollsrelaterat just då.

CC och FL har väl inte vunnit ett box sen fan kröp upp på torra land vad jag kan minnas
Citera
2010-05-06, 01:40
  #7923
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affex
Hörde en historia från Göteborg från min vän som är UN, han åkte i backen av några yngre göteborgsclowner som var runt 8-10 styckna. Tror ni hans vänner i UN klev in?


Det där har aldrig hänt.
Citera
2010-05-06, 09:25
  #7924
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Cluben Casuals förlorade en av sina grabbar under ett knivbråk på gotland i somras dessvärre. Det var dock inget fotbollsrelaterat just då.

CC och FL har väl inte vunnit ett box sen fan kröp upp på torra land vad jag kan minnas

Varför skulle de bondläpparna någonsin vara inblandat i något fotbollsrelaterat? Vilka håller de på i fotboll?! Damlaget?
Citera
2010-05-06, 09:31
  #7925
Medlem
LieutenantNateHiggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Cluben Casuals förlorade en av sina grabbar under ett knivbråk på gotland i somras dessvärre. Det var dock inget fotbollsrelaterat just då.

Han var inte grabb, dock hade han en del kompisar som var grabbar och jag har hört att han hängde mycket med de kring match osv. men att han inte var grabb.
Citera
2010-05-06, 12:31
  #7926
Medlem
Rocky69s avatar
Kan bara meddela att jag såg kepsar och vita sneakers över hela djävla stan nu när jag var ute och flanerade en sväng på förmiddagen. Antingen är det en massa wannabes som poserar och skall visa hur tuffa de är, eller så kommer det att braka lös fullständigt när frustrerade fans skall bevittna ett ångestladdat bottenmöte.
Hualigen. Bara till att hålla sig inne i dag och dricka en kopp te framför tvn. He he.
Citera
2010-05-06, 12:56
  #7927
Medlem
Har också hört att något ska vara på gång under dagen/kvällen, konstigt vore det väl annars.
Förhoppningsvis så blir det en bit utanför och inte alltför stökigt runt GU.

Ikväll skickar vi ner Ajk till Superettan och börjar vår resa mot Uefa-platser!
KOM IGEN BLÅVITT
Citera
2010-05-06, 13:29
  #7928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanchez88
Det där har aldrig hänt.

Varför inte då? Var du nere i göteborg och hårdbevakade varenda UN grabb?
__________________
Senast redigerad av affex 2010-05-06 kl. 13:31.
Citera
2010-05-06, 14:33
  #7929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affex
Varför inte då? Var du nere i göteborg och hårdbevakade varenda UN grabb?

Kan även jag intyga att detta är något du hittat på.
Citera
2010-05-06, 14:49
  #7930
Medlem
heman86s avatar
Det kommer bli lugna gatan i Göteborg ikväll skulle jag tro. Polisen har till och med dragit ner på insatsen idag eftersom bortaföljet från sthlm inte blir så stort som det brukar.

Annars kommer det väl se ut som vanligt, en massa taniga snorungar med rutiga kepsar och billiga skor som springer runt och hetsar. Hoppas polisen plockar in hela högen och kör hem dom till lilla mamma.
Citera
2010-05-06, 16:03
  #7931
Medlem
raggsockan-83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Fotbollsvåld - våld i anknytning till fotbollsmatcher, bör utföras i samband med matcherna annars tappar det hela sin charm...


Ja men grejen är den att när det ska smälla matchdag så förstör polisen 90 % av alla möten, på icke-matchdag är det en helt annan sak. Men om gnaget e så mot icke-matchdagar hur kunde era yngre möta ssk då..? går inte ihop. Inget påhopp på dig, vet inte ens om du e gnagare, men säger bara som det är.
Och bajen har fan försökt få till det 2 gånger senaste veckan.. först peking som hellre sitter och myser i nyköping utan att meddela att man inte kommer till bokad plats. Sen gick en ensam BO grabb in i västerås klacken och sopa på en fast sen fick han duktigt med smörj. Men då gjorde vi stormningsförsök som dock inte fungerade... så säg inte att bajen inte är aktiva. (Inte heller till dig orkar bara inte med 2 inlägg)
Citera
2010-05-06, 19:30
  #7932
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Varför skulle de bondläpparna någonsin vara inblandat i något fotbollsrelaterat? Vilka håller de på i fotboll?! Damlaget?

De körde ju mot WM någon gång. Fattar nada av den grejen, frågade i tråden vad det handlade om och fick ett långt "defensivt" pm från en "grabb" att jag ändå aldrig skulle förstå mig på dom. Det har han nog rätt i.
Någon annan lirare här som kört fotbollsfirma vs. bandyfirma eller dylikt kanske kan förklara grejen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in