2010-05-04, 17:11
Medlem
baron-brazils avatar
alla vi som är insett vet ju att kärnan i sthlm respektive ifk klubbar består av 60-100 man.
Är det stormatch och alla gamla rävar kommer tillbaka plus de yngre fraktionerna är hela och rena så snackar vi ju drygt 300 ligistgrabbar
Citera
2010-05-04, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
alla vi som är insett vet ju att kärnan i sthlm respektive ifk klubbar består av 60-100 man.
Är det stormatch och alla gamla rävar kommer tillbaka plus de yngre fraktionerna är hela och rena så snackar vi ju drygt 300 ligistgrabbar
Varför bjäbba så jävla mycket?

Är du insatt så hoppas jag att du förstår vad jag menar..
Citera
2010-05-04, 17:48
Medlem
baron-brazils avatar
Det är ju knappast något hemlighetsmakeri runt detta maestro
Citera
2010-05-04, 18:10
Medlem
oneway.BROADWAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Det är ju knappast något hemlighetsmakeri runt detta maestro

Jag menar att man inte hört något om KGB eller FB det senaste. Kanske för att det går så dåligt förtillfället Även så var det en fråga jag ställde och du behöver knappast bli aggressiv för det. Du är väl säkert bajare så det förklarar väl saken
Citera
2010-05-04, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oneway.BROADWAY
Jag menar att man inte hört något om KGB eller FB det senaste. Kanske för att det går så dåligt förtillfället

Vad är det som gått så dåligt?
Utveckla är du snäll.
Citera
2010-05-04, 20:22
Medlem
Citat:
Jag menar att man inte hört något om KGB eller FB det senaste. Kanske för att det går så dåligt förtillfället Även så var det en fråga jag ställde och du behöver knappast bli aggressiv för det. Du är väl säkert bajare så det förklarar väl saken

Vartifrån har du inte hört så mycket? Hur som helst kan du ta det lugnt båda ligorna kommer finnas kvar även till nästa uppdatering på Sverigescenen eller Sthlm-sodra...
Senast redigerad av Kartan 2010-05-04 kl. 20:25.
Citera
2010-05-04, 20:33
Medlem
Citat:

Roligt att du nämner dessa två men inte DFG som inte synts en sekund denna säsong
Citera
2010-05-04, 21:30
Medlem
Får ni adrenalinkickar av att samlas 200 man för att slåss? Är det inte bättre att bara dra ut och härja själv mot nån random biff på stan istället? Det är lite coolare?
Citera
2010-05-04, 21:36
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbrytaren
Får ni adrenalinkickar av att samlas 200 man för att slåss? Är det inte bättre att bara dra ut och härja själv mot nån random biff på stan istället? Det är lite coolare?

Vad tror du ger mest adrenalin? 150 vs 150 eller 1 vs 1?
Citera
2010-05-04, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Vad tror du ger mest adrenalin? 150 vs 150 eller 1 vs 1?

1 vs 1, om man möter en biff. Om det är 150 som slåss så kan man byta av med varandra. Skitlarvigt
Citera
2010-05-04, 21:43
Medlem
LieutenantNateHiggerss avatar
Citat:
Jag menar att man inte hört något om KGB eller FB det senaste. Kanske för att det går så dåligt förtillfället

KGB gör allt de kan för att få till box, men man måste vara två för att dansa tango. Både FB och Malmö har bangat ur, de planerade fighterna mot DFG och WM gick inte i lås. Många av Bajens motståndare vill ju inte köra dagen innan matchdag bara för att det är kickersstil medan Bajen hävdar att det är då man har störst chans att få till en fight utan att polisen förstör, båda sidorna har en poäng enligt mig.
De yngre förmågorna i Bajen har dock haft bättre tur och varit ganska aktiva de senaste säsongerna. De flesta matcherna jag har varit på de senaste åren har KGB haft storsamlingar på säkert 150 grabbar.

FB vet jag inte riktigt då jag inte har någon inblick i deras verksamhet men jag antar att det ser ungefär likadant ut för de. Dock är FB en av de firmor som inte vill slåss på dagen innan matchdag.
Citera
2010-05-05, 00:16
Medlem
baron-brazils avatar
Det med att inte slåss dagen innan en match är ju bara en ursäkt för att man har dåliga nummer på benen. Och det används av de flesta ligorna emellanåt, så de är inte direkt någon gnaget grej enbart.

Och varför ska man gå å lamma på en kille som är stor bara för att han är just stor?
Tänk om han är världens fredligaste och absolut inte vill vara inblandad i något ?

Det är så mycket efterblivet folk här som inte har en sportmössa om något alls.
Får man inte tillräckligt med adrenalin efter ett box så får man de garanterat av att sitta å läsa alla FB muppars inlägg på den här tråden.

3-0, Forza BAJEN!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in