2010-04-28, 16:24
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mumsfilibajs
Av era tidigare inlägg så misstänker jag västerås?

Jepps, 19 årig wt-tatuerad västeråsare.
Citera
2010-04-28, 16:52
Medlem
sensims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Man är då inte så hemlig på flashback som man trodde, folk måste kolla ens tidigare inlägg för att kunna få reda på vart man bor
Yes bor i västerås men icke laget som ja kör för, samt att ålderna inte stämmer
Men bra jobbat ända

Lämnar nu denna tråden, finns vettigare ställen att samtala på än i denna tråd! =)
Senast redigerad av sensim 2010-04-28 kl. 17:03.
Citera
2010-04-28, 17:47
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm

Hur ser en wt-tatuering ut?
Citera
2010-04-28, 18:21
Medlem
headnods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sensim
Ja man kan vara vän med någon som inte håller på samma klubb som dig, men vid fight så är man hatiska mot varandra sen efteråt kan man kramas och ta en bira och snacka skit

Det där är jag MYCKET nyfiken på? Förstår inte det alls!!

Är det ungefär samma sak som att två boxare möts som tävlar för två olika klubbar, och i ringen slår dom på varandra stenhårt för båda vill vinna tävlingen givetvis, men sen efteråt kramas dom och tar en bärs ihop för att dom är vänner. Är det en bra jämförelse? I så fall kan jag förstå någorlunda...

Jävligt märkligt annars. Som jag sagt tidigare: Antingen hatar man varandra och respektives klubb, eller så gör man inte det.
Citera
2010-04-28, 18:55
Medlem
Mr.Vrnns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen

Stora tribaler?
Citera
2010-04-28, 19:45
Medlem
raggsockan-83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delad
shit vad lack man blir när man hör dem utvecklingsstörda killarna ifrån norrköping. tänk om dem ville möta dfg, fb, kgb eller wm. den filmen skulle jag vilja se

Ja vi får kolla om dom vågar komma upp till stockholm på lördag.. om dom inte gör det är dom stämplade kickers för all framtid (om dom inte redan är det) dom har ju rätt mycket att bevisa..
Citera
2010-04-28, 20:18
Medlem
Andra utbildar sig och lever livet, medan ni slåss för meningslösheten. Jävla retards
Citera
2010-04-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbrytaren
Andra utbildar sig och lever livet, medan ni slåss för meningslösheten. Jävla retards

....Vissa går på bio andra slåss för att ha skoj.
Citera
2010-04-28, 20:50
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen

Fan vet jag, kollade gamla poster som han sa.. Jag bryr mig inte heller särskilt
Citera
2010-04-28, 21:16
Medlem
LieutenantNateHiggerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av headnod
Det där är jag MYCKET nyfiken på? Förstår inte det alls!!

Är det ungefär samma sak som att två boxare möts som tävlar för två olika klubbar, och i ringen slår dom på varandra stenhårt för båda vill vinna tävlingen givetvis, men sen efteråt kramas dom och tar en bärs ihop för att dom är vänner. Är det en bra jämförelse? I så fall kan jag förstå någorlunda...

Jävligt märkligt annars. Som jag sagt tidigare: Antingen hatar man varandra och respektives klubb, eller så gör man inte det.

Jag har uppfattat att många grabbar har personliga band med varandra sedan tidigare, det finns bland annat många som är barndomskompisar men råkar tillhöra rivaliserande firmor.
Citera
2010-04-29, 00:44
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LieutenantNateHiggers
Jag har uppfattat att många grabbar har personliga band med varandra sedan tidigare, det finns bland annat många som är barndomskompisar men råkar tillhöra rivaliserande firmor.

Eller tränar på samma thaiboxningsklubb osv. osv.
Citera
2010-04-29, 00:59
Medlem
baron-brazils avatar
Det är faktiskt vanligare än man tror att grabbar mellan olika fraktioner har nära band till varandra. Vissa umgås och jobbar även tillsammans trots att de tillhör varsina rivaliserade fraktioner.

Precis som med allt annat. Inga konstigheter alls om man tänker efter.
Jag själv jobbar med en gnaget grabb och det funkar kalas.

Känner även en yngre wisemen grabb som jobbar under två Firman Boys.

Så kan det vara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in