2007-12-03, 09:32
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzengel
Jag undrar varför dom inte helt enkelt gick över Skanstullsbron mot frysen till. Då det där var en fest med Bajare i alla möjliga former där.

Just det ja, man kan ju åka på stryk om man inte e 4 mot 1

Exakt samma sak som jag tänkte då jag hörde om deras tuffa bravad....
Citera
2007-12-03, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Exakt samma sak som jag tänkte då jag hörde om deras tuffa bravad....

bor inte du i typ borlänge?
Citera
2007-12-03, 11:47
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
bor inte du i typ borlänge?

Vart jag bor har väl inte med det hela att göra?
Citera
2007-12-03, 12:04
Bannlyst
jo, faktiskt.
Citera
2007-12-03, 12:50
Medlem
Att komma dragandes med att det fanns basebollträn och dylikt är kanske lite förhastat om man faktiskt inte befann sig på platsen?
Citera
2007-12-03, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
För en svagbegåvad och känslomässigt störd valp som vill vara soooo casual så är detta jättefestligt.

Förbannade äckel är vad de är

Exakt samma argument formulerade på lite olika sätt under två år, otroligt egentligen.
Citera
2007-12-03, 14:16
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
jo, faktiskt.

Vart jag bor är väl ointressant? Menar om Jag bor i Jokkmokk eller på Götgatan spelar väl för fan ingen roll.
Citera
2007-12-03, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tattoosandbeer
Vart jag bor är väl ointressant? Menar om Jag bor i Jokkmokk eller på Götgatan spelar väl för fan ingen roll.

ja, det får du tycka om du vill
Citera
2007-12-03, 14:37
Medlem
tattoosandbeers avatar
Citat:
ja, det får du tycka om du vill

Men kan inte fatta vart jag bor kommer in i sammanhanget? Att jag tycker att det var jävligt fegt att inte söka upp den stora Bajen festen eller att jag anser att det var vansinne att släpa sig till en krog över 20 man fler än motståndet och dessutom vara beväpnade har väl fan inget med att göra vart fan jag bor.
Citera
2007-12-03, 14:38
Medlem
Tandkolls avatar
Sluta tjafsa om vart fan ni bor. Kan vi nu låta någon som var med i helgen träda fram och redogöra för vad som hände istället, var det enbart småchippar som var ute i regnet och vevade? För visst var det babybox på fredagen och ett baby/yngre box på lördagen, eller?
Citera
2007-12-03, 19:09
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppimpen
Exakt samma argument formulerade på lite olika sätt under två år, otroligt egentligen.

Jag kommer att fortsätta minst två år till då jag verkligen tycker att dessa individer är otroligt djävla töntiga.
Spelar ingen roll hur duktiga fighters vissa av dem är eller vilket jobb de har i det civila. En del av dem är säkert väldigt framgånsrika i sitt yrke och har en stabil social situation.
Men.
Kliver man iväg i en mob och riskerar att bli märkt för livet för en så trivial sak som ett lag så är det någonting grundläggande som saknas.
I helgen så bevisades återigen att de där djävla psykopaterna inte bryr sig om allmänheten heller. AFA?
Citera
2007-12-03, 20:51
Medlem
Firmornas framfart har gått för långt , det förstör för mycket för sporten /privatpersoner/restaurangägare m.m, vill firmorna göra upp så låt dom göra det som dom gjorde för en tid sen i Rålis , istället för att polisen går bryter och griper folk så slå en ring runt och låt dom boxas av bara helvete , placera ut lite slagträn och stenar och flaskor , låt sen dessa individer som skadas själva stå för sina läkarkostnader , och då menar jag inte att dom ska betala 140 kr till husläkaren och sen få resten av vården betald, nej dom ska själv stå för alla faktiska kostnader , och blir dom invalidiserade så ska dom inte få nåt från samhället i ersättning , dom har ju själva valt att deltaga i ett arrangerat box ....Samma sak med avbrutna matcher , låt dom som sabbar och som blir gripna på plats och där det inte råder nåt tvivel till deras gärning , låt dom få stå för alla kostnader för den matchen , polisbevakning/böter/återbetalning av biljettintäkter m.m .....

Som det är nu så finns det ju ingen orsak och verkan mellan brott(sabbad match) och straff , jag tror att om det kostade som fan att åka fast som huligan så tror jag att det kanske skulle gå att mota bort en del av det värsta som händer på arenorna , och även i dom större arrangerade boxtillfällena , småslagsmålen kommer ju aldrig att försvinna , men ett större arrangerat box är lite svårare att gömma undan....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in