2010-03-10, 20:41
Medlem
Pikebums avatar
Ja med tanke på bilderna så borde ett gymkort vara mer passande än att sitta här och larva dig
Citera
2010-03-10, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BajenSvin 123
Och i lallar land är allt som vanligt!

Grabbarna promenerade lugnt och fint in på planen och framförde det dom ville säga till horan! Efter en liten prat stund och en spootloska så promenerade grabbarna lugnt där ifrån., Till de minst sagt skit nödiga aik spelarnas lättnad! (Bojan höll tydligen på att kissas ner sig)

Hade de varit ute efter att klippa några spelare så hade det skett, om ni gnagare vill tro annat varså god gör det, ÖöööH Kenny skrek lixom I am Fucking Millwall och Mutummba började Breakdanca och Rappa Då ööööh sprang Kgb lixom …….. Absolut så var det!!!...

Nu väntar alla med spänning på Firmans svar!!! Vågar man gissa på att clownerna kommer slå på stort och lägga upp en ny text på sverigescenen som vanligt!?!?!?!?

Den lilla horungen samlar fan bara poäng efter poäng. Han ligger på samma plats på min jag interna HAT lista som Henke "surfittan" Larsson. Den skitajävlen skulle ni fan pungsparkat så han hade spytt upp sina egna små pungkulor. Fyfan va jag hatar såna jävla smilfinkar som ska ställa in sig hos anhängarna som han.
Citera
2010-03-10, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pikebum
Ja med tanke på bilderna så borde ett gymkort vara mer passande än att sitta här och larva dig

Gym kort!? Tack men jag nöjer mig så bra med min Bjj/MMA Synd att jag inte blir lika söt på foto som du HeMan.....

Kollade bilderna igen! Ja ha så dom är inte stora? de har stora jackor på sig!!!! Okej då säger vi så! ha ha fy fan jag ger upp..............
Citera
2010-03-10, 21:10
Medlem
Det lär bli konsekvenser. Bra så!
Citera
2010-03-10, 21:16
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Gym kort!? Tack men jag nöjer mig så bra med min Bjj/MMA Synd att jag inte blir lika söt på foto som du HeMan.....

Kollade bilderna igen! Ja ha så dom är inte stora? de har stora jackor på sig!!!! Okej då säger vi så! ha ha fy fan jag ger upp..............
Och här har vi FB i sitt esse "Passa er, jag är farlig! Jag har 3:e dan i alla kampsporter i världen!". Högst underhållande, får man säga - Upp till bevis!
Citera
2010-03-10, 21:26
Medlem
Visa bilder då
Citera
2010-03-10, 21:33
Medlem
kepi blancs avatar
Citat:

Nu hoppas jag du driver lite med oss, Bjj/MMA ja jävlar inte varje dag man får äran att skriva till en renodlad mördarmaskin. Ser framför mig en liten tjockis i en urtvättad judodräkt som dricker saft i en sirapsflaska efter den hårda träningen. Bjj/MMA ja herrejävlar mycket skall man höra innan....

Mvh
k.b
Citera
2010-03-10, 22:23
Medlem
Jermuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Skillt
Och här har vi FB i sitt esse "Passa er, jag är farlig! Jag har 3:e dan i alla kampsporter i världen!". Högst underhållande, får man säga - Upp till bevis!

Det är möjligt att det var ditt första besök i denna tråd, men du har andra erfarenheter hör jag. Eftersom du enligt uppgift från SvD är norrlänning gissar jag på att dina sympatier ligger hos bajen. Gissar jag rätt?
Citera
2010-03-10, 22:33
Medlem
Citat:

Har inte du nått tal om Hitler och värna om den ariska rasen att förbereda???
Citera
2010-03-10, 22:38
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jermuk
Det är möjligt att det var ditt första besök i denna tråd, men du har andra erfarenheter hör jag. Eftersom du enligt uppgift från SvD är norrlänning gissar jag på att dina sympatier ligger hos bajen. Gissar jag rätt?
Nä, jag är inte mycket för fotboll om jag ska vara ärlig. Men jag intresseras av fenomenet fotbollshuliganism, inte för att de är speciellt duktiga på att slåss i grupp eller liknande. Men för att man självmant ställer upp och är villig att ta en trynstöt, för att visa vem som är bäst.

Skulle jag välja ett fotbollslag som jag håller på så ligger väl Elfsborg närmast.

/Micke
Citera
2010-03-10, 22:44
Medlem
Jermuks avatar
Citat:
Nä, jag är inte mycket för fotboll om jag ska vara ärlig. Men jag intresseras av fenomenet fotbollshuliganism, inte för att de är speciellt duktiga på att slåss i grupp eller liknande. Men för att man självmant ställer upp och är villig att ta en trynstöt, för att visa vem som är bäst.

Skulle jag välja ett fotbollslag som jag håller på så ligger väl Elfsborg närmast.

/Micke

OK! Jag tyckte annars att du fångade gnaget ganska väl där (det var väl AIK du syftade på med FB)? Jag håller i sådana fall med dig om att gnagarna är tämligen uppblåsta. Förmodligen beror de på att de var först med att organisera sig och då kunde köra över de stockholmsklubbar som inte var så. Detta har emellertid ändrats nu.

Hur som helst så håller jag med dig. Jag är ingen överj*vlig fighter själv, men att stå upp för nått och ta en smäll har sin glåry
Citera
2010-03-10, 22:45
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jermuk
OK! Jag tyckte annars att du fångade gnaget ganska väl där (det var väl AIK du syftade på med FB)? Jag håller i sådana fall med dig om att gnagarna är tämligen uppblåsta. Förmodligen beror de på att de var först med att organisera sig och då kunde köra över de stockholmsklubbar som inte var så. Detta har emellertid ändrats nu.

Hur som helst så håller jag med dig. Jag är ingen överj*vlig fighter själv, men att stå upp för nått och ta en smäll har sin glåry
FB = Flashback.

/Micke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in