Citat:
Ursprungligen postat av Toomasoo
Nä, istället ska du vara en riktigt falsk jävel. Du är en riktig rövslickare, går ner på knä när du ser dessa casuals och så fort du kommer hem måste du gå in på diverse forum och skriva vilka töntar dom är osv.
Det är exakt såna människor som du ingen gillar, snackar skit bakom ryggen, en riktig Svensson mentalitet.
Faktum är att du inte står för din åsikt, du är helt anonym här och fastän du verkar se/träffa huliganer vid flera tillfällen så väljer du fortfarande att framföra dina åsikter som en anonym användare på flashback och inte direkt till personerna i fråga. Sen att du fått en jävla psykopat bild av huliganer, att dom slår på allt och alla dom ser oavsett vad det gäller är ju bara ren humor, visar mer hur idiotisk du är.
Stor i orden liten på jorden, jadå!
Du snackar förövrigt om saker du inte har en jävla aning om, jag fattar inte ens vad du gör i denna tråd. I över ett år har du skrivit dina meninglösa inlägg med ren påhittig fakta och du har fortfarande inte uppnåt något, eller jo, du har blivit mindre omtyckt på ett forum (om det är av någon betydelse). Kanske det var hela poäng med det?
För övrigt, vad har du för kopplingar till liverpool då? Såg du dom vinna champions leauge eller något så du var tvungen att heja på dom?? MENTALT hahaha
Du menar att man till varje pris alltid ska säga exakt vad man tycker även om detta skulle resultera i stryk? Är inte de definitionen på idiot?
Det är alltid samma snack från "grabbar" och annat pack, man är en feg jävel om man inte alltid framför sina åsikter till kriminella grupper eller organisationer.
Jag anser att "grabbar" är det som verkligen definierar feghet, ni rör er i grupp och vågar inte ta något eget ansvar, ser man till hur en del försvarar sig i tråden då ser man hur ni gömmer er i gruppen, "han gjorde fel men det står bara för han", "jag har inget ansvar för hur andra inom samma grupp beter sig" osv osv. Vill se hur gärna ni skulle hetsa om ni själva åkte på en bortamatch, du vet när du inte har polarna runt hörnet. Du skulle inte säga ett jävla pip utan kolla på matchen och sen åka hem. Gör detta dig till en feg jävel?
Träffar jag på en "grabb" på puben kan jag mycket väl sätta mig ner och föra fram mina åsikter, på samma sätt som jag suttit ner med mc grabbar mfl, men det finns inte en chans att jag går fram till en grupp på ett derby för att de minsann "skall få höra sanningen".
Sen är det kul att du kör med det fina motargumentet "du vet inte vad du snackar om", vet att det är lite svårt men försök att peka på vad som är fel i ett argument.