2009-05-15, 08:12
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-
Hörru du flback, vem är du egentligen?
Jag vet inte hur många inlägg du har bidragit med i denna tråd men det börjar vekligen bli tjatigt. Som så många andra redan påpekat är det samma mantra om och om igen och jag tror ingen riktigt orkar sitta på internet och försöka diskutera med en person som redan har sin klara bild av hur dessa personer är. Dom går aldrig på matcher bla bla...

Det jag börjar bli riktigt nyfiken på däremot är vem är du egentligen? Du har liiiite koll på vissa saker när det gäller den svenska scenen. Hur många timmar per dag ägnar du åt att surfa runt på de svenska firmasidor som finns?

Du har även uttryckt att firmakillar förstör för din klubb, kan det vara så att du åkt på pisk av någon av dessa personer?

Vad försörjer du dig på? Du är inloggad mer eller mindre hela tiden samtidigt som du sitter och gör dig lustig och kallar personer som inte har samma åsikt som dig för samhall-folk. Vad gör du om dagarna? Är det VI SKATTEBETALARE som betalar ditt internetabonnemang eller är det fortfarande mamma och pappa som står för kulorna?

Ansträng dig riktigt mycket nu och kasta tillbaka ett inlägg och var sådär härligt häftig som bara du kan vara.

'Men baby firmor skrämmer mig inte, lika lite som HA grabbar skrämmer mig eller du.'

Kan det vara så att det inte finns så mycket som skrämmer dig då dessa element inte bedriver sina verksamheter på internet?
Reflektion:

NI är bra många nu som gnäller på flback, säger att ni inte orkar läsa och tycker han är tjatig men likt förbaskat argumenterar på och ifrågasätter och själva håller debatten vid liv ju?!

Debattören ovan är dock riktigt rolig och denna koppling/spekulation/slutsats är ju briljant:

Du har även uttryckt att firmakillar förstör för din klubb, kan det vara så att du åkt på pisk av någon av dessa personer?

??????
Citera
2009-05-15, 09:06
Medlem
flback varför svarar du inte på mitt inlägg? Vad är det du vill uppnå med dina patetiska försök till att förnedra alla här inne? Fattar du inte att dina löjliga uttalanden inte leder någonstans? Jag lovar, ingen kommer att stanna upp och tänka - jo, tamefan flback har rätt! Jag ändrar mig livsstil nu!!
Ingen kommer skicka blommor till dig heller, så sluta drömma.

Har du inte insett att du skrivit exakt samma skit i flera veckor nu? Det började med superhitler (som faktiskt kan vara lite skön med sina inlägg). Du o andra sidan, skriver bara massa skit. Ge dig nu, SNÄLLA!
Citera
2009-05-15, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delad
flback varför svarar du inte på mitt inlägg? Vad är det du vill uppnå med dina patetiska försök till att förnedra alla här inne? Fattar du inte att dina löjliga uttalanden inte leder någonstans? Jag lovar, ingen kommer att stanna upp och tänka - jo, tamefan flback har rätt! Jag ändrar mig livsstil nu!!

Har du inte insett att du skrivit exakt samma skit i flera veckor nu? Det började med superhitler (som faktiskt kan vara lite skön med sina inlägg). Du o andra sidan, skriver bara massa skit. Ge dig nu, SNÄLLA!

Nu går vi igenom det här långsamt.

Det finns ingen anledning att svara på vissa påståenden, tex som ditt första förvirrade inlägg riktat mot mig.

Om du läser igenom vad jag skriver då kommer du inse... vi tar om det. Om du stavar dig igenom mina inlägg då kommer du se att det inte alls står samma sak. Istället för att skicka in youtubelänkar och skarpa frågor där jag undrar om FC Köpenhamn har en firma så väljer jag att fråga om kulturen, drivkraften, utvecklingen mm. Kan förstå att detta blir lite tungt för dig, men det finns andra läskunniga som kan svara på mina frågor eller bemöta mina påståenden.
Citera
2009-05-15, 10:29
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delad

Kan du definiera hur du anser att diskussionsforum skall fungera och vad de finns till för?

Är det för jobbigt så finns det väl någon "ignore"-funktion, eller?
Citera
2009-05-15, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terror-
Hörru du flback, vem är du egentligen?
Jag vet inte hur många inlägg du har bidragit med i denna tråd men det börjar vekligen bli tjatigt. Som så många andra redan påpekat är det samma mantra om och om igen och jag tror ingen riktigt orkar sitta på internet och försöka diskutera med en person som redan har sin klara bild av hur dessa personer är. Dom går aldrig på matcher bla bla...

Det jag börjar bli riktigt nyfiken på däremot är vem är du egentligen? Du har liiiite koll på vissa saker när det gäller den svenska scenen. Hur många timmar per dag ägnar du åt att surfa runt på de svenska firmasidor som finns?

Vad försörjer du dig på? Du är inloggad mer eller mindre hela tiden samtidigt som du sitter och gör dig lustig och kallar personer som inte har samma åsikt som dig för samhall-folk. Vad gör du om dagarna? Är det VI SKATTEBETALARE som betalar ditt internetabonnemang eller är det fortfarande mamma och pappa som står för kulorna?

Ansträng dig riktigt mycket nu och kasta tillbaka ett inlägg och var sådär härligt häftig som bara du kan vara.

'Men baby firmor skrämmer mig inte, lika lite som HA grabbar skrämmer mig eller du.'

Kan det vara så att det inte finns så mycket som skrämmer dig då dessa element inte bedriver sina verksamheter på internet?

Tycker det är kul att en wannabie wiseman grabb ska undra om hans skattepengar betalar min Interneträkning. Dina skattepengar går till helt andra saker.

Nej jag har inte åkt på stryk eller bråkat eller tjafsat med någon "grabb" eller någon firma.

Vill du ställa personliga frågor i framtiden då får du använda pm.
Citera
2009-05-16, 11:50
Medlem
bahnhof.zoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flback
Du är gullig du, när du inte har något svar gör du antingen:

a) Slänger in någon skum variabel som inte alls har något med diskussionen att göra för att sedan skrika att den andra personen har fel.

b) Slänger in något liknande ovan.

36 år? Skulle tro runt 17.

Lyckad? Skulle tro lagerarbetare.

Investerare? Ser inte tomflaskor från systembolaget som investeringar.

Gör nu ett nytt försök och peka på vad som inte stämmer? Vad är det som är totalt fel? Om man tittar på Sverigescenens forum och jämför med listan då är det ganska klart att jag har rätt.

Du är tamefan mer skadad än pundarna i opiat forat. När du sitter och dikterar för mig hur det ser ut vara grabb, hur en grabb lever, vad en grabb googlar, vad en grabb äter på matcher, vad en grabb har för kläder, vad en grabb har för arebete blaha blaha. Vad fan skall jag svara på det. Man kan inte svara på påståenden och fantasier som du sitter och skriver om. Du vet ju tom vad grabbarna googlar. Därför ställde jag frågan om du kört länge i och med att du besitter undersökningar, fakta och kännedom om en fotbollshuligan polisen bara kan drömma om.
Citera
2009-05-16, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bahnhof.zoo
Du är tamefan mer skadad än pundarna i opiat forat. När du sitter och dikterar för mig hur det ser ut vara grabb, hur en grabb lever, vad en grabb googlar, vad en grabb äter på matcher, vad en grabb har för kläder, vad en grabb har för arebete blaha blaha. Vad fan skall jag svara på det. Man kan inte svara på påståenden och fantasier som du sitter och skriver om. Du vet ju tom vad grabbarna googlar. Därför ställde jag frågan om du kört länge i och med att du besitter undersökningar, fakta och kännedom om en fotbollshuligan polisen bara kan drömma om.

Han verkar iaf nöta huliganfilmer och firmasidor som ingen annan.

Kom igen nu flback, om du tycker att alla här argumenterar så dåligt så rör dig till sthlm-södraforumet! Jag ser ingen anledning varför du inte gör det faktist
Citera
2009-05-16, 12:47
Medlem
Citat:

Din förmåga att tolka text är skrämmande låg, får man köra truck om man inte kan läsa manualer?

Frågan man kan ställa sig vad du gör på flashback, om man tar mina texter och kopplar till dina påståenden över vad jag har skrivit då blir man mörkrädd och inser att du troligen inte kan föra en vettig diskussion på flashback.

Det är vanligt att man stöter på folk som tar allt som absoluteter när de diskuterar generella saker. Du har visat med ovan och dina andra inlägg att du har svårt med textbaserade forum, du kanske borde hänga på något mer lämpligt? Lunarstorm?

Glömde... ÄNTLIGEN!
Senast redigerad av flback 2009-05-16 kl. 12:51.
Citera
2009-05-16, 14:33
Medlem
bahnhof.zoos avatar
Citat:
Din förmåga att tolka text är skrämmande låg, får man köra truck om man inte kan läsa manualer?

Frågan man kan ställa sig vad du gör på flashback, om man tar mina texter och kopplar till dina påståenden över vad jag har skrivit då blir man mörkrädd och inser att du troligen inte kan föra en vettig diskussion på flashback.

Det är vanligt att man stöter på folk som tar allt som absoluteter när de diskuterar generella saker. Du har visat med ovan och dina andra inlägg att du har svårt med textbaserade forum, du kanske borde hänga på något mer lämpligt? Lunarstorm?

Glömde... ÄNTLIGEN!

Haha, du kör med samma argument gång efter gång efter gång. Dessutom till alla skribenter som inte tycker som du. Har du någonsin tänkt på att du är ganska bakom flötet?

Du hade typ en halvsida utläggning om hur en huligan var och gjorde och ja, helt enkelt hur en huligan var. Då ifrågasatte jag om du kört länge eller? Den frågan ställdes mot bakgrund till vad du skrivit. Att du sedan får det som någon konstig variabel, för att inte vara alltför hård, tyder på att du inte kan koppla ihop utläggningar med frågor. Men seså, du är motarbetad av varenda skribent i denna tråd. Kanske dags att förstå att du är helt fel ute och din nonsens inte berör någon? Du sitter och dikterar villkor och hur en grabb lever. Har jag missuppfattat något eller är det så att du aldrig någonsin vart i närheten av det du skriver?
Citera
2009-05-16, 14:49
Medlem
Citat:
Haha, du kör med samma argument gång efter gång efter gång. Dessutom till alla skribenter som inte tycker som du. Har du någonsin tänkt på att du är ganska bakom flötet?

Du hade typ en halvsida utläggning om hur en huligan var och gjorde och ja, helt enkelt hur en huligan var. Då ifrågasatte jag om du kört länge eller? Den frågan ställdes mot bakgrund till vad du skrivit. Att du sedan får det som någon konstig variabel, för att inte vara alltför hård, tyder på att du inte kan koppla ihop utläggningar med frågor. Men seså, du är motarbetad av varenda skribent i denna tråd. Kanske dags att förstå att du är helt fel ute och din nonsens inte berör någon? Du sitter och dikterar villkor och hur en grabb lever. Har jag missuppfattat något eller är det så att du aldrig någonsin vart i närheten av det du skriver?

Såklart jag bemöter dina påståenden med din förmåga att tolka text, du klarar ju inte av det. Bara att ställa upp det jag har skrivit och du svarat på. Gör det och sen kan du avgöra vem som är "bakom flötet".

Du klarar inte heller av att peka på specifika saker utan tar saker som absoluteter och försöker sedan köra detta tills du blir blå i ansiktet eller så postar du något helt absurt som vi inte har varit inne på. Seså kila över till Lunarstorm nu, där möter du folk med samma geniala förmåga att tolka text.

Angående beröra så framgår det ganska klart genom dina försök till diskussion att jag berör. Skulle det annars finnas någon som helst anledning för folk att svara?

För övrigt:

Nästa gång folk garvar åt något av dina skämt, ställ dig då frågan om de garvar med dig eller åt dig.
Senast redigerad av flback 2009-05-16 kl. 15:03.
Citera
2009-05-16, 16:15
Medlem
Fyfan vilken jävla pisstråd det här har utvecklats till, samma sak om och om igen..

Kan vi inte bara komma överens om att det finns folk som gillar fotboll i olika grader, endel tycker att det är jävligt fjantigt och endel tycker om att träffas upp och fightas, ok?

Jag vill läsa om "mötena" inte nått jävla trams fram och tillbaka om vem som har rätt och vem som inte har det, eftersom ingen kommer ge sig så kommer det helt enkelt att vara en evighets diskussion som kommer att fortsätta i säkert 400 sidor till..
Citera
2009-05-17, 19:43
Medlem
Citat:
yadda yadda yadda

Du skriver inte samma sak om och om igen ordagrant, men det är exakt samma skit hela tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in