Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Seriöst, borde inte gett mig in i den här diskussionen. Jag bryr mig inte ett dugg om vad alla ni som låtsas se till samhällets bästa försöker hävda är realistiskt. Ni har en hang-up gällande den här frågan och kommer aldrig att ge er, ni är
arga skattebetalare™ som värnar om
era gator &
era torg,
alla barnfamiljer och så vidare. Riktiga mönstermedborgare, ni går väl aldrig mot röd gubbe ens?
Hur som helst, liknelsen var väl inte så svår att förstå? Ni påstår att huliganer = minskade publiksiffror.
AIK = många huliganer, massor av publik.
TFF = Inga huliganer, ingen publik.
Jag hävdar inte att huliganer automatiskt fyller läktarna men de verkar heller inte ha den påverkan på publiksnittet som ni hävdar.
Jag ber om ursäkt men jag förstod bara inte, ärligt talat, den parallellen, sorry, men med det inte sagt att du hade fel eller uttryckte dig dumt, tvärtom...jag greppade bara inte. Att det sedan får dig att såväl komma med små personliga påhopp samt lägga ord i min mun tycker jag är lite synd.
Jag "värnar" inte om min värld eller är någon sorts stockkonservativ skattebetalare som ser er som sämre utan undrar bara, för sjuttielfte gången så svara gärna på det nu

, varför ni inte klarar av att åka iväg och slåss där ni får vara ifred?
Det jag försöker få fram är att firmorna nu, med saker som youtube och hungriga journalister som grund, hamnar sjukt hårt i rampljuset och att detta, oavsett tidigare beräkningar och jämförelser, är väldigt negativt för fotbollen.