2024-09-05, 20:37
Medlem
Jag har blivit gripen många gånger,oftast förhörs man i ett förhörsrum. Vid ett tillfälle blev jag gripen vid ett större slagsmål och förd till en stor station i centrala Stockholm. Blev väckt ur min sömn mitt i natten och förd till en snuts egna tjänsterum,var bland annat bilder där på hans ungar. Han hade även ett roligt namn som fick mig att skratta högt samt råkade kommentera hans dotter,jag var fortfarande packad och trött så bara somnade och garvade om vartannat. Snuten blev jävligt sur och försökte skrämmas med lite dålig psykologi men jag somnade igen så han beordrade mig tillbaka till arresten. Han var väl något av en legend på Norrmalm vad jag förstod senare men tyckte han var en pajas. Med detta vill jag belysa att allt inte går till by the book jämnt men det vet ju de flesta redan,iallafall om man haft med snuten att göra upprepade gånger.
Citera
2024-09-08, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Men då har fått fel uppfattning.
Malmö har styrt scenen i Scania dom sista 10 åren totalt!
Utveckla, tack. Tror nog inte alla kan hålla med dig om det.
Citera
2024-09-09, 21:42
Medlem
CasualCapybaras avatar
Har Sirius kat-c?
Citera
2024-09-11, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CasualCapybara
Har Sirius kat-c?

Tror bara Sören Skog, Greger Grus och Göran Grop fortfarande är aktiva. Resten gick över till Team ELITE.
Citera
2024-09-12, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bollspel
Utveckla, tack. Tror nog inte alla kan hålla med dig om det.

Ja vad fan har Malmö åstadkommit egentligen? Bäst på World of Warcraft? Dem har liksom ett box under bältet. Landskrona är fan mer aktiva
Citera
2024-09-12, 11:44
Medlem
Kersers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asptuna
Ja vad fan har Malmö åstadkommit egentligen? Bäst på World of Warcraft? Dem har liksom ett box under bältet. Landskrona är fan mer aktiva

Malmö har ingen firma. Så inte särskilt märkligt att det inte köra uppstyrt.
Citera
2024-09-14, 17:16
Medlem
Åker Malmö upp idag tros? DIF lär va sugna på revansch från förra året?
Citera
2024-09-14, 22:07
Medlem
CasualCapybaras avatar
Aarhus🇩🇰 vs Malmö🇸🇪. 5x5. U19 1,10 min. Vinst Aarhus!

Ultras Malmö 5v5 nya grabbar första boxet

info
sverige.scenen

Citat:
Ursprungligen postat av asptuna

Ingenting. HBG är aktiva men vad har de åstadkommit? Vilka har de vunnit emot? Fick ju stryk av VSK, Lilleström och Häcken.
Senast redigerad av CasualCapybara 2024-09-14 kl. 22:14.
Citera
2024-09-14, 22:25
Medlem
CasualCapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitrevolution
Tror bara Sören Skog, Greger Grus och Göran Grop fortfarande är aktiva. Resten gick över till Team ELITE.

Info Sirius: västerås avbokar 8v8 pga skador och sjukdom.

Till skillnad från vsk i Uppsala senast så lyckades vi ta oss fram till västerås utan snut. 25 Sirius mot 40 vsk, vi med övertaget!
På återseende insta boys
Ps man kastar bengaler inte stenar!

@sverige.scenen
Citera
2024-09-14, 22:36
Medlem
CasualCapybaras avatar
Ur ett huligan perspektiv vore det nice om HBG, ÖIS, Landskrona, Örebro tog steget upp från Superettan och ner med BP, Kalmar, Värnamo, Halmstad.
Citera
2024-09-14, 23:04
Medlem
Citat:
Info Sirius: västerås avbokar 8v8 pga skador och sjukdom.

Till skillnad från vsk i Uppsala senast så lyckades vi ta oss fram till västerås utan snut. 25 Sirius mot 40 vsk, vi med övertaget!
På återseende insta boys
Ps man kastar bengaler inte stenar!

@sverige.scenen

Deras ultrasgrupp
Citera
2024-09-14, 23:07
Medlem
Citat:
Ur ett huligan perspektiv vore det nice om HBG, ÖIS, Landskrona, Örebro tog steget upp från Superettan och ner med BP, Kalmar, Värnamo, Halmstad.

Degen också, VA brukar ändå kunna samla aktiva om det finns chans på stök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in