2023-09-22, 12:33
Medlem
Livremmens avatar
Kan vi våga hoppas på ett nytt stormningsförsök nu på Söndag? Jag sätter en hel tjugolapp i jackvegas maskinen ute i helenelund på att Dju kommer att försöka gå under radarn hela Söndan.
Citera
2023-09-22, 17:05
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Intervjuven med tjackisen i beige tröja från östra är annars en klassiker.

Hittar inte den just nu, annars hade jag gärna bjudit på den.
Du menar... https://www.youtube.com/watch?v=YJgn-Ka7CZ8

Extramaterial: https://www.youtube.com/watch?v=qMJW1xl_Udw
Senast redigerad av Dr.Kati 2023-09-22 kl. 17:17.
Citera
2023-09-22, 17:12
Medlem
JunkerWolands avatar
Jeez gårdarna i intervjuerna är på intellektuell nivå som 11 åringar. Kan ju knappt fullfölja en mening. Men som bekant e dif Sveriges mest korkade ligister. Kan dom ens läsa?
Citera
2023-09-22, 18:29
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Intressant intervju med en välkänd DFG-profil, som för övrigt omnämnts en del tidigare i trådetn: https://www.youtube.com/watch?v=ThAGjBJWY-o
Mycket intressant, men det är oundvikligt att man försöker relatera till berättelsen och jag har aldrig upplevt kriminaliteten och hela den här oron som Idis tydligen haft inom sig.

För egen del kommer jag från stabila förhållanden. Jag älskar fotbollsvåldet utan vapen och ser det som nödvändigt med ett och annat lagbrott för att Helsingborgs Idrottsförening ska kunna resa sig från askan. Jag har heller inte haft denna kamratuppfostran som han beskriver där han fick stryk av sina förebilder som liten. Jag har en underbar farsa. Ändå vill jag vara där i fronten och jag kommer att fortsätta. Jag rekommenderar alla att fortsätta.

Sen angående aktuella händelser så vill jag berömma viljan som finns från Djurgårdens diverse supportergrupper. Fortsätter de så här så kan det komma mycket gott i framtiden. Hoppas bara att jag får vara med om en del utav den kakan och att mitt lag inte åker ner i Division 1.
Citera
2023-09-22, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasz1992
Du har så fel där. Vet två i denne tråd som kör och det finns säkerligen flera som är närvarande och observerar vad som sägs. vad är problemet? Hur vill du att det ska vara? Du vägrar ju acceptera att en anonym flashbackshora skulle kunna vara något du och många andra inte kan. För du har redan målat upp en egen bild av hur en så kallad buse tänker och agerar när denne inte slår andra på käften. Inte sant? För här inne hänger enbart osäkra små kids som ser ut som paralyserade fågelholkar när man bevittnar våld på och utanför arenorna. Ditt hat inom dig känner alla i denne tråd av. Det är ju tydligt att du retar dig på något och det råder inga tvivel om vad och varför.

Grabbar som kör hade fått stryk oavsett vilka dom är om dom andra vet qtt dom hänger här. Här hänger bara föredettingar som ska hålla käften eller wannabes. När det händer något tar det 2 dagar innan någon öppnar käften eller annars är nyheterna snabbare. Det är väl ett jävla bevis på att våldsrunkare håller till här. Senast bajen och AIK hade en händelse tog det 3 dagar innan något skrevs här. Det skrevs något så fort det läckte ut på instagram. Finns ingen i denna tråden som är en aktiv huligan.isf är det konstigt att vi utomstående får info snabbare än er horungar.
Citera
2023-09-22, 23:09
Medlem
Fittsparks avatar
Citat:
Intressant intervju med en välkänd DFG-profil, som för övrigt omnämnts en del tidigare i trådetn: https://www.youtube.com/watch?v=ThAGjBJWY-o
Han är några år yngre än jag, men vi sprang in i varandra på Stadion och Östra.
Dock starkt av Idis att blotta sig så
Jag tycker mig känna av en viss sorg och ångest i hans snack.
Hoppas hans tillvaro är lugnare nu.
Citera
2023-09-22, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JunkerWoland
Jeez gårdarna i intervjuerna är på intellektuell nivå som 11 åringar. Kan ju knappt fullfölja en mening. Men som bekant e dif Sveriges mest korkade ligister. Kan dom ens läsa?

Djurgårdare e inte kända för vara smarta
Citera
2023-09-22, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittspark
Han är några år yngre än jag, men vi sprang in i varandra på Stadion och Östra.
Dock starkt av Idis att blotta sig så
Jag tycker mig känna av en viss sorg och ångest i hans snack.
Hoppas hans tillvaro är lugnare nu.

Satt där i studion med ölmage o Medium tröja
Skrattade när jag såg reportaget
Citera
2023-09-23, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrHat
Grabbar som kör hade fått stryk oavsett vilka dom är om dom andra vet qtt dom hänger här. Här hänger bara föredettingar som ska hålla käften eller wannabes. När det händer något tar det 2 dagar innan någon öppnar käften eller annars är nyheterna snabbare. Det är väl ett jävla bevis på att våldsrunkare håller till här. Senast bajen och AIK hade en händelse tog det 3 dagar innan något skrevs här. Det skrevs något så fort det läckte ut på instagram. Finns ingen i denna tråden som är en aktiv huligan.isf är det konstigt att vi utomstående får info snabbare än er horungar.

Så det du menar är att om de vistas personer ifrån kategori c i tråden så är det deras plikt att läcka information om vad när och hur? Och detta enbart för din skull för att du ska få ditt bevis som du har behov utav. Det ska alltså vara deras intention med att närvara i tråden öht för om inte så tror ingen på att denne är en kategori c. För det här med att vara en kategori c skulle alltså vara av stor betydelse något man vill att folk ska tro menar du på. En beskrivning av en sorts supporter med fanatiska drag som heller inte kommer ifrån denne själv utan som kommer ifrån er utomstående det vi säga. Dom skrattar åt dig nu. Du menar alltså att den aktiva fotbollsligisten här i tråden skulle vilja få framfört om vad man är och i vilken kategori man tillhör. Du har just de här tänket som avslöjar i vilken kategori vi hittar dig. Din osäkerhet är ingen hemlighet och de förklarar dina absurda resonemang där du har ett tänk man inte kan relatera till. Du vet folk skiljer sig ganska så kraftigt ifrån varann rent personlighetsmässigt och uppfyller därför alltid inte den bild av hur du vill att en så kallad huligan ska tänka och det måste du försöka förstå eftersom att jag nu uppenbarligen vet att det du påstår inte stämmer. Jag vet dessutom också med all säkerhet att dessa personer inte finner något intresse av att tillgodose dig och dina behov. En del observerar och andra deltar. Jag vet två. Men vad du tror och det katten skiter lägger jag på samma hylla. Vi behöver inte dividera mer om det här för vi kommer inte så mycket längre. Du har bestämt dig. Du bara vet att det är så som du säger. En slipad gosse helt enkelt.
Senast redigerad av Lukasz1992 2023-09-23 kl. 07:18.
Citera
2023-09-23, 20:58
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dahab99
Det blir att sitta av 6,5 - 7,5 år för Göteborgarna.

Ammunition, rånarluvor och narkotika hos de dömda.

https://sverigesradio.se/artikel/bla...men-faststalls
Vilka är detta? Finns det tråd?
Citera
2023-09-24, 09:11
Medlem
Citat:
Vem är snubben som driver den där kanalen?
Också nån gammal pundare?
Citera
2023-09-24, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoloid
Vem är snubben som driver den där kanalen?
Också nån gammal pundare?

Svar ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in