2008-10-10, 00:02
Medlem
fittlampas avatar
Huliganism måste ju vara det mest fruktansvärda man kan hålla på med.
Att man för skojs skull slår ner folk, låter viserligen riktigt roligt, men hur i hela fridens namn kan man komma på tanken att stämma träff med 20 idioter och slå dom så mycket så att dom inte kan stå?

En sak är väll baby firmorna är medlemmarna är 15-18 år, men kommer vi upp i åldrarna 30-40 och vi snackar pappor med familj och jobb, som på helgerna slåss så blon rinner? vad är det frågan om? och var är sverige påväg?
Citera
2008-10-10, 01:34
Medlem
Casualjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittlampa
Huliganism måste ju vara det mest fruktansvärda man kan hålla på med.
Att man för skojs skull slår ner folk, låter viserligen riktigt roligt, men hur i hela fridens namn kan man komma på tanken att stämma träff med 20 idioter och slå dom så mycket så att dom inte kan stå?

En sak är väll baby firmorna är medlemmarna är 15-18 år, men kommer vi upp i åldrarna 30-40 och vi snackar pappor med familj och jobb, som på helgerna slåss så blon rinner? vad är det frågan om? och var är sverige påväg?

Förberedelse för inbördeskrig mot kulturberikarna! skämtosido så tror jag att de 30-40 åringarna gör det för spänningen och adrenalinet i deras annars vardagliga liv.
Citera
2008-10-10, 01:35
Medlem
Casualjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefirm
Äldre grabbarna.. Kan du inte ge mig en redovisning om det där med att se igenom så mycket censur att hela bilden täcks? Riksmongo!

jag ser inte heller några kamphundar, men jag vet inte vad som döljer sig bakom kameran..

Och vad jag kan se så är det över 16 st mot 10babys i slutet av filmen som springer imot dom. ett klokt val är väll att springa och vänta på en ärlig fight.

/ Casualgilbert

Jo, de verkar förvisso vara i numerärt överläge när de springer iväg. Men även om det fanns 100 st kamphundar bakom filmen så andvändes ju inte dessa endå.
Citera
2008-10-10, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejsansvejsan11
http://www.youtube.com/watch?v=MXh84bxqQTY

Ser varken kamphundar eller numerärt överläge för Elfsborg.
Gais snackar skit igen?
Hahahaha, Gais-Ellos herregud. Man förstår ju varför Gais vägrar slåss med IFK när man ser detta... Kan vara bland de sämsta filmerna någonsin, vill man syssla med att slåss kanske man ska våga slåss istället.
Citera
2008-10-10, 02:05
Medlem
Maizers avatar
Jag undrar också vad tränarna är till för? Lät nästan lite som min gamla fotbollstränare.
Detta var det mest tragikomiska jag nånsin sett, Svenska Scenen

Jag skrattar fortfarande.
Citera
2008-10-10, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5starG
så allt du tycker är töntigt har du testat på?

Ser jag en sak som jag tycker är töntigt så ser jag inte det igen.
Citera
2008-10-10, 09:09
Medlem
Carnivales avatar
Citat:
Äldre grabbarna.. Kan du inte ge mig en redovisning om det där med att se igenom så mycket censur att hela bilden täcks? Riksmongo!

jag ser inte heller några kamphundar, men jag vet inte vad som döljer sig bakom kameran..

Och vad jag kan se så är det över 16 st mot 10babys i slutet av filmen som springer imot dom. ett klokt val är väll att springa och vänta på en ärlig fight.

/ Casualgilbert
Spelar väl ingen roll om dom är 10 eller 20? Har man bestämmt att man ska köra får man väl göra det även om dom andra fittar sig och är fler... Eller snarare, det är i sådana lägen man visar vad man går för.

Om alla Kan alla springa iväg ska man Inte springa iväg.
Citera
2008-10-10, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carnivale
Om alla Kan alla springa iväg ska man Inte springa iväg.

Hm, hur gick dina tankar när du skrev det där?
Citera
2008-10-10, 12:15
Medlem
Någon som har videon utan musiken i bakgrunden? så man kan höra vad det skriks.
Citera
2008-10-10, 15:34
Medlem
Citat:
Haha, det är ju inte fler än max 2 killar som slåss ändå så vad är problemet?
Citera
2008-10-10, 17:18
Bannlyst
Fan va pinsamt att se på Ellos-Gais boxet...bara massa jävla standoffs hela jävla tiden!
Citera
2008-10-10, 17:20
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av GSL
Det stämmer att några av grabbarna i Linköping satte sig på mörners för att dom hört att djurgården skulle sitta där. Inte för att söka konfrontation, utan för att dom helt enkelt inte ville ha gårdare där.

Att det var spotters ute, nja inte riktigt sant där. Folk slutade jobben vid denna tid så har någon misstänkt grabb gått förbi recesentrum och djurgårdare sett det var han nog på väg hem alt till puben.

Att sen snuten är livrädda små kräk får ju stå för dom, säger dom att folk satt där för att klappa granar så har dom ju inte koll på lägget, och en idiot som dig tror på dom också, och sen har mage att säga att det stämmer. Hade inte inte kunnat bry mig mindre om det kom in en gårdar gran och satte sig på på puben.

Ingen jävla grabb har sökt någon konfrontation med en enda gran, jag själv stog ute och rökte när det kom ett gäng gårdare som sa att järnkaminerna hade bokat stället. Jag sa att det var fritt fram att gå in men det finns inga gårdare där inne. Beskrev även vägen för dom till stället där dom satt på. Jag har inget intresse i att nita en gran som inte bjuder upp till det.

Så dina spekulationer och din förmåga att lita på vad snuten sa, säger det mesta om dig, inte om grabbarna i Linköping. Snuten var livrädd och väntade sig säkert 100 dgf grabbar, vilket vi visste om att det inte skulle hända, då det var fotboll. Något snuten verkade ha missat eftersom hela torget var fullt av snutar.

Det satt kat A-B och C på Mörners den aftonen och ingen hade intention att ställa till med bråk för vanliga djurgårds supportrar. Så denna lögn eller saga får du inte mycket för. Det är dfg:are som nitat Linköpings granar inte tvärt om. Även om dom försöker få det att låta som något annat.

skjut dig, du vet inget om kulturen. Hockey grabb, haha.....................

Hmm var en del djurgårdare till löspack utanför fondläktaren på stadion när Ifk norrköping var på besök för någon vecka sen. De såg väldigt sugna ut på att puckla på julgranar då det mest bara var en massa pekingfanz på besök. Eller de kanske bara ville hjälpa Peking med sitt lilla missförstånd med polisen de hade
Nä djurgården är ju kända i Östergötland att slå på julgranar så varför ska inte Östgötar göra samma sak för att elda på stämningen lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in