2008-07-19, 13:11
Medlem
RobEngströms avatar
Finns det nån artikel om dagens händelse på kaknäs, eller nån som var där?
Citera
2008-07-19, 13:16
Medlem
11422: det gör vi nog går på alla matcher så det är mycket möjligt.
Citera
2008-07-19, 14:04
Medlem
ThirdMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobEngström

Vad hände på Kaknäs?
Citera
2008-07-19, 19:21
Bannlyst
Citat:
Håll utkik i diverse forum och hemsidor min vän.
Citera
2008-07-19, 20:22
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11422
Håll utkik i diverse forum och hemsidor min vän.

Har konstigt nog inte hittat någonting alls om det som hänt, bara sitter här och väntar på att AB ska skriva en gigantisk artikel där Bosse L talar ut om hur varenda jävel som var inom en mils radie från kaknäs kommer stängas av från Difs matcher på livstid.
Citera
2008-07-19, 20:55
Bannlyst
Citat:
Har konstigt nog inte hittat någonting alls om det som hänt, bara sitter här och väntar på att AB ska skriva en gigantisk artikel där Bosse L talar ut om hur varenda jävel som var inom en mils radie från kaknäs kommer stängas av från Difs matcher på livstid.
Hehe, AB kommer nog inte skriva så mycket om det. Finns tråd på ett DIF forum om det iaf.
Citera
2008-07-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdM
Vad hände på Kaknäs?

DFG va på plats och många menade att träningen inte varit så bra på månader.

Om det nu var det, det syftades på....
Senast redigerad av Jaccot 2008-07-19 kl. 21:29.
Citera
2008-07-19, 21:32
Medlem
Citat:

Nja, träningen gick tydligen bra, VÄLDIGT bra. Så bra har dom aldrig tränat, var det flera som skrev.
Citera
2008-07-19, 23:21
Medlem
ThirdMs avatar
Det finns en berättelse om vad som hände På kaknäs nu på www.dfgsthlm.com
Citera
2008-07-20, 00:04
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11422
Hehe, AB kommer nog inte skriva så mycket om det. Finns tråd på ett DIF forum om det iaf.

Måste kännas tungt att behöva gå upp på morgonen och ta sig ut till kaknäs och ändå inte få se några rubriker medan FB bara behöver skriva några rader på SS för att få pressreaktioner.

För övrigt undrar jag som är mest pinsamt. Att sno sin logga från ett klädmärke eller från en annan huligangrupp?
Citera
2008-07-20, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marcarolo
Måste kännas tungt att behöva gå upp på morgonen och ta sig ut till kaknäs och ändå inte få se några rubriker medan FB bara behöver skriva några rader på SS för att få pressreaktioner.

För övrigt undrar jag som är mest pinsamt. Att sno sin logga från ett klädmärke eller från en annan huligangrupp?
Ursäkta? Jag skiter fullständigt i både aftonbladet och fb. Du vet, alla är inte lika mediakåta som råttorna. Det blev ett jävligt bra snack med Siggi och lite andra folk där ute, och det var en jävligt bra träning faktiskt. Spelar DIF så på matcherna så skulle det gå liite bättre.

Och på tal om pinsamt, hör bara, "Firman Boys". Är det inte det pinsamt så säg.

/
Citera
2008-07-20, 10:40
Medlem
ThirdMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcarolo

Ja för allt handlar ju om hur många rubriker man lyckas få i Aftonlögnen! Det kanske är så man ska göra som firma, springa runt och slicka röv på journalister så man blir lika ökänd som FB?

Pinsamt ja... Är det inget pinsamt att ha en "logga" eller vad man ska kalla det från en film då? och som redan sagts: Firman boys?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in