Citat:
Ursprungligen postat av
JAGx2
Och vad spelar det för roll?!? Helt ointressant hurvida han varit aktiv i DFG eller inte, knappast den bakomliggande orsaken till det brott M.J nu misstänks för.
Den smutskastning som pågår i mot DFG i bl a denna tråd "Kvinna misshandlad till döds i Ulvsunda" tycker jag är för jävlig! Man ifrågasätter hur man kunnat låta denna kvinnomisshandlare hållas. Att en majoritet i DFG (och firmor över lag) skulle vara kvinnoboxare (och således vara helt okej med att det är så...) då "det är allmänt känt" att det är så etc etc! Lika jävla illa anser jag det är att sidan exponerat i sin rubrik, samt på några till ställen i texten, skriver: Den 33-årige Djurgårdssupporten......... Det är fan pinsamt! Klubbtillhörighet och/eller om M.J varit aktiv inom DFG är totalt ointressant och har ingenting och göra med hur vida han är skyldig till en att ha slagit ihjäl en kvinna eller inte! //CDLXVII
Så du förstår inte resonemanget?
Om det är välkänt hur han agerar och man ändå släpper in honom i gemenskapen? Han är exakt en sådan folk tar avstånd från, från moraltanter till samvetslösa och mördare på kåken. Om han då släpps in i gemenskapen för att han är stor, tuff och lite galen trots, eller kanske på grund av, att han inte kan besinna sig? Ens mot kvinnor?
Low life är för snällt uttryck i det här fallet och jag skulle må dåligt i hans närvaro. Inte förbrödra mig.
Tidigare har man uteslutit folk för att de varit på fel brudar under något tjackrace, men det här psykot är ok?