2016-06-07, 17:54
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
En gång i år va? Vid hockey.

Betydligt fler uppstyrda box än så. Bara för att inte de hårda killarna i gnagets mediasektion skriver om det betyder det inte att det inte sker.
Citera
2016-06-07, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victoryz
Betydligt fler uppstyrda box än så. Bara för att inte de hårda killarna i gnagets mediasektion skriver om det betyder det inte att det inte sker.

Ok. Jag läste det forum folk hänvisar till. Hur kommer det sig att det helt plötsligt inte redovisas alla större händelser där, det har ju varit konsensus tidigare, med brasklappen att de vinklar sina egna framträdanden.

Men jag är idel öra när du redogör för de andra grusgropsdrabbningar som inträffat under året. Och jag antar att de redogörelser på sajten om andra sammanstötningar där restauranger och oskyldiga kommer i kläm är rena påhitt, precis som i den här tråden. Det är bara stabila grabbar med stil och klass som möter upp likasinnade långt från arenorna, inget annat.
Citera
2016-06-07, 18:39
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Ok. Jag läste det forum folk hänvisar till. Hur kommer det sig att det helt plötsligt inte redovisas alla större händelser där, det har ju varit konsensus tidigare, med brasklappen att de vinklar sina egna framträdanden.

Men jag är idel öra när du redogör för de andra grusgropsdrabbningar som inträffat under året. Och jag antar att de redogörelser på sajten om andra sammanstötningar där restauranger och oskyldiga kommer i kläm är rena påhitt, precis som i den här tråden. Det är bara stabila grabbar med stil och klass som möter upp likasinnade långt från arenorna, inget annat.

Möjligt att de stora drabbningarna med äldre deltagare från de 4 stora redovisas på tuffa hemsidor men det sker mängder av box i de yngre grupperingarna titt som tätt. Finns flera instagramkonton mfl som skriver om detta om man nu prompt vill följa scenen från internet.

Förstår inte riktigt var du vill komma med ditt spammande i denna tråd. De flesta är väl överens om att det förekommer pissluffare i alla led. Supporterkulturen drar till sig mycket drägg, men liksom nerpundade våldstorskar så finns det bra folk också. Ingen påstår väl att det endast är fina killar med goda värderingar som träffas och slåss, och det är du ju medveten om själv. Tycker dock för/emot diskussion och moraliska frågor kan tas i en separat tråd, men det är väl upp till mod att bestämma.
Senast redigerad av victoryz 2016-06-07 kl. 18:44.
Citera
2016-06-07, 23:02
Medlem
Tjohoo72s avatar
träffade polarens son idag här i Göteborg och vi snackade en stund. Det visade sig att han är med i wiseman vilket har pappans välsignelse annars hade han nog håll käften om det. Hur som helst bekräftade han en del om rekrytering rangordning mm en ganska intressant story som ni invigda vet. Lite respekt får ni.
pratade lite om straff mm då jag anser mig vara ett varnande exempel för att kriminalvården är si så där..
han sa att den vanligaste voltan är skyddstillsyn och att flera av dom går program för att lära sig hantera sin ilska ja dom döms att gå program....Efter programmen ses dom på klubben och tränar kampsport igen för nästa fight ha ha
han sa också att det går ett rykte om att en av polackerna som greps i somras (slask) sopade runt 4-5 plitar på häktet innan dom fick ner honom ha ha

saknar för övrigt rapporter om fighter här. Är det inte dags att ni casuels övertar även denna scen igen?
Citera
2016-06-08, 19:10
Medlem
Dr.Katis avatar
djurgårns fina pojkar, eller?

http://www.exponerat.net/svensk-psykopat-villkorligt-frigiven-slog-ihjal-sin-fore-detta-tjej/
Citera
2016-06-08, 21:31
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati

http://www.exponerat.net/svensk-psykopat-villkorligt-frigiven-slog-ihjal-sin-fore-detta-tjej/
Ja, för det var nog fotbollen och dif som gjorde han till mördare. Det hör inte hemma i den här tråden.
Citera
2016-06-08, 21:49
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Ja, för det var nog fotbollen och dif som gjorde han till mördare. Det hör inte hemma i den här tråden.
I motsats till dig tror jag inte det var fotboll och dif som gjorde honom till mördare
Men kanske det ger en fingervisning av vad det är för "folk" som avhandlas i denna tråd.
Citera
2016-06-08, 21:57
Medlem
elpirros avatar
Citat:
I motsats till dig tror jag inte det var fotboll och dif som gjorde honom till mördare
Men kanske det ger en fingervisning av vad det är för "folk" som avhandlas i denna tråd.
Precis det jag menade med en viss sarkoni.
Ja men det är inte direkt typsnittet bland grabbar.
Citera
2016-06-08, 22:24
Medlem
JAGx2s avatar
Citat:

Och vad spelar det för roll?!? Helt ointressant hurvida han varit aktiv i DFG eller inte, knappast den bakomliggande orsaken till det brott M.J nu misstänks för.

Den smutskastning som pågår i mot DFG i bl a denna tråd "Kvinna misshandlad till döds i Ulvsunda" tycker jag är för jävlig! Man ifrågasätter hur man kunnat låta denna kvinnomisshandlare hållas. Att en majoritet i DFG (och firmor över lag) skulle vara kvinnoboxare (och således vara helt okej med att det är så...) då "det är allmänt känt" att det är så etc etc! Lika jävla illa anser jag det är att sidan exponerat i sin rubrik, samt på några till ställen i texten, skriver: Den 33-årige Djurgårdssupporten......... Det är fan pinsamt! Klubbtillhörighet och/eller om M.J varit aktiv inom DFG är totalt ointressant och har ingenting och göra med hur vida han är skyldig till en att ha slagit ihjäl en kvinna eller inte! //CDLXVII
Citera
2016-06-08, 22:42
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAGx2
Och vad spelar det för roll?!? Helt ointressant hurvida han varit aktiv i DFG eller inte, knappast den bakomliggande orsaken till det brott M.J nu misstänks för.

Den smutskastning som pågår i mot DFG i bl a denna tråd "Kvinna misshandlad till döds i Ulvsunda" tycker jag är för jävlig! Man ifrågasätter hur man kunnat låta denna kvinnomisshandlare hållas. Att en majoritet i DFG (och firmor över lag) skulle vara kvinnoboxare (och således vara helt okej med att det är så...) då "det är allmänt känt" att det är så etc etc! Lika jävla illa anser jag det är att sidan exponerat i sin rubrik, samt på några till ställen i texten, skriver: Den 33-årige Djurgårdssupporten......... Det är fan pinsamt! Klubbtillhörighet och/eller om M.J varit aktiv inom DFG är totalt ointressant och har ingenting och göra med hur vida han är skyldig till en att ha slagit ihjäl en kvinna eller inte! //CDLXVII

Så du förstår inte resonemanget? Om det är välkänt hur han agerar och man ändå släpper in honom i gemenskapen? Han är exakt en sådan folk tar avstånd från, från moraltanter till samvetslösa och mördare på kåken. Om han då släpps in i gemenskapen för att han är stor, tuff och lite galen trots, eller kanske på grund av, att han inte kan besinna sig? Ens mot kvinnor?
Low life är för snällt uttryck i det här fallet och jag skulle må dåligt i hans närvaro. Inte förbrödra mig.
Tidigare har man uteslutit folk för att de varit på fel brudar under något tjackrace, men det här psykot är ok?
Citera
2016-06-08, 22:45
Medlem
Fatskulls avatar
Samma muppar som går omkring och beskyddar kvinnor, no less.
Citera
2016-06-08, 23:56
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAGx2

kan bara hålla med men tråden har ju utvecklats till en tråd där bittra Svenssons med huslarm låtsas veta så mkt genom Google. tror 1 % här inne står upp i en fight ...

fuck it
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in