2015-09-21, 15:44
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Jag är skeptisk, förvänta er att få möta ett par hyfsat tunga fighters. Tvivlar på att det kommer dyka upp några julgranar som aldrig har höjt nävarna innan.

ingen kom ingen hörde av sig..
inte så förvånande..

dålig match men med 3 goa poäng, med ålderns rätt sprang jag inte efter bajset på väg hem utan fick nöja mig med en äcklig ordningsvakt som viftade lite för mkt med expandern.. den la jag i en papperskorg..han såg aldrig vem som ryckte den.. barnsligt men lite roligt☺

ser fram emot två bortamatcher på baksidan i höst med eller utan bengaler..fast några tar vi nog med upp..
Citera
2015-09-21, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
ingen kom ingen hörde av sig..
inte så förvånande..

dålig match men med 3 goa poäng, med ålderns rätt sprang jag inte efter bajset på väg hem utan fick nöja mig med en äcklig ordningsvakt som viftade lite för mkt med expandern.. den la jag i en papperskorg..han såg aldrig vem som ryckte den.. barnsligt men lite roligt☺

ser fram emot två bortamatcher på baksidan i höst med eller utan bengaler..fast några tar vi nog med upp..

Kasta dom inte på människor bara. Det e ju ni å Bajen som inte förstår det.
Citera
2015-09-21, 16:13
Bannlyst
300 Blåvitt rusar mot Bajen som självklart backar och gömmer sig bakom polis:
http://i.imgur.com/C5yAtoQ.jpg
Citera
2015-09-21, 17:18
Medlem
Mojje120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 144Baker
Du är flashbacks största våldsrunkare.
Hahahahha! Så jävla sant
Citera
2015-09-21, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic

Varför försökte bajen inte ens agera? Vi hade snutar både framför och bakom oss och en jävla massa blir sprayade av snuten. ... Ni gör inte ens ett försök på hela dagen?
Citera
2015-09-21, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Varför försökte bajen inte ens agera? Vi hade snutar både framför och bakom oss och en jävla massa blir sprayade av snuten. ... Ni gör inte ens ett försök på hela dagen?

Precis, jag summerade gårdagens händelser i supportersäsongen-tråden för er som inte läser där.

"Hahaha! Chilla, ni var ganska snabba att backa innan matchen också.
Erat kompisgäng var ju så imponerade av hotellrummen i Gbg att de inte ens ville lämna dem..."
Citat:
Precis, de stod ju helt handfallna med rådjursögon vid vår rusning emot dem ungefär utanför arenan. Några rök vågade de kasta(som iofs nästan kastades tillbaka innan de ens hunnit landa) däremot, modigt.

"Aha så de va därför eran fett balla firma körde över alla julgranar på centralen efter matchen?"
Citat:
Julgranar eller ej, det var folk som stod vid centralen och hetsade bakom snutens "mur" Dock lyckades vi forcera muren och de hetsande mupparna lade benen på ryggen in i centralen, mobben sprang efter och de skitnödiga bajarna fick lagom mycket välförtjänta smällar.
Citera
2015-09-22, 08:52
Medlem
Citat:
Precis, jag summerade gårdagens händelser i supportersäsongen-tråden för er som inte läser där.

"Hahaha! Chilla, ni var ganska snabba att backa innan matchen också.
Erat kompisgäng var ju så imponerade av hotellrummen i Gbg att de inte ens ville lämna dem..."

"Aha så de va därför eran fett balla firma körde över alla julgranar på centralen efter matchen?"

Ni brukar vara sååå mycket bättre när ni är i Sthlm?
Citera
2015-09-22, 09:41
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
[/b]

Kasta dom inte på människor bara. Det e ju ni å Bajen som inte förstår det.

skulle aldrig falla mig in! har aldrig kastat ngt mot någon under mina 15-20 år med Blåvitt. öga mot öga eller så kan det vara.
Citera
2015-09-22, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Ni brukar vara sååå mycket bättre när ni är i Sthlm?
Hatar att dras in för att svara på troll här men ibland får man nog. Vänligen jämför Bajens resa med vår borta mot Bajen i år. Eller för den delen vilken resa vi än gjort till Stockholm senaste 10 åren.

Förövrigt, riktigt uselt att ingen Stockholmsfirma lyckats komma ner med en riktig liga detta år till den enda bortamatchen värd namnet i allsvenskan.

Nu checkar jag ut från detta skitforum för en lång tid framöver igen.
Citera
2015-09-22, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic

Backa? Nu får du ge dig. Det var givetvis lönlöst att försöka komma igenom poliskedjan och därför satte många fart i sidled utmed spårvägen för att försöka komma runt. Men ni kom med bra nummer, absolut, så det kunde blivit svettigt för våra 100-150 gubbar som tänkte ta fighten. Märkligt att ni inte hade större snuthäng än ni hade?
Citera
2015-09-22, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Feinflux
Backa? Nu får du ge dig. Det var givetvis lönlöst att försöka komma igenom poliskedjan och därför satte många fart i sidled utmed spårvägen för att försöka komma runt. Men ni kom med bra nummer, absolut, så det kunde blivit svettigt för våra 100-150 gubbar som tänkte ta fighten. Märkligt att ni inte hade större snuthäng än ni hade?

Snuten blev grundlurade. De trodde att vi skulle svänga höger in mot arenans insläpp till klacksektionen, men hastigt gjorde vi istället en rusning rakt fram emot er, så vi sprang helt enkelt ifrån polishänget vi hade till arenan.
Citera
2015-09-22, 19:04
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Snuten blev grundlurade. De trodde att vi skulle svänga höger in mot arenans insläpp till klacksektionen, men hastigt gjorde vi istället en rusning rakt fram emot er, så vi sprang helt enkelt ifrån polishänget vi hade till arenan.

polisen här i gbg är under all kritik.. högriskmatch borde ju ringa ngn klocka men istället följer dom ngn genus agenda där det säkert står att alla poliser kan utgöra alla uppdrag så vips står där brudsnutar och nervösa nykläckta som ingen lyssnar på.. 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in