2015-09-15, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72

gulliga ni är som håller med varandra... ☺

tråden är, återigen, om firmor ..alla som går på match vill inte slåss men jag möter er gärna ty jag är en alldeles för våldsbenägen gran de flesta i min kategori kan se skillnad på de som vill åka och de som inte vill..
De jag känner till i och utanför wm.s sfär har ett fotbollsintresse men jag tror att många bara lockas av våldet..
Och vilken kategori hävdar du dig vara i då?
Trodde fotbollsvåld gick ut på att man slogs för laget och färgerna mm och inte för att man bara tycker det att kul, Tyvärr är det ju så i vissa fall. Det ger ju media rätt om att vissa människor faktiskt bara går på fotboll för att slåss och visa upp sig själv i första hand.

Against modern football.
Citera
2015-09-16, 03:19
Medlem
Hur gick det för malmö united i paris? sänktes det några fransmän?
Citera
2015-09-16, 08:39
Medlem
Citat:
han sitter väl?

Misstänkt för rån men släppt är det senaste jag hört, men det var ungefär två-tre år sedan.
Citera
2015-09-18, 22:50
Medlem
Tjohoo72s avatar
Fick ett PM idag.. en ärad medlem av flashback kontaktade mig och vill ha ett möte julgranar mot julgranar i samband med att blåvitt återigen ska förnedra Bajen på söndag.. för mig är detta ett nytt tillvägagångsätt som icke invigd i firmavärlden☺

självklart sa jag ja men kommer givetvis att välja plats med omsorg .. ngn som varit med om detta ?
kanske ett tecken på att de olika kategorierna smälter mer och mer ihop som i övriga Europa?

ska bli kul hur som helst😈
Citera
2015-09-18, 23:21
Avslutad
Citat:
Fick ett PM idag.. en ärad medlem av flashback kontaktade mig och vill ha ett möte julgranar mot julgranar i samband med att blåvitt återigen ska förnedra Bajen på söndag.. för mig är detta ett nytt tillvägagångsätt som icke invigd i firmavärlden☺

självklart sa jag ja men kommer givetvis att välja plats med omsorg .. ngn som varit med om detta ?
kanske ett tecken på att de olika kategorierna smälter mer och mer ihop som i övriga Europa?

ska bli kul hur som helst😈

Jag är skeptisk, förvänta er att få möta ett par hyfsat tunga fighters. Tvivlar på att det kommer dyka upp några julgranar som aldrig har höjt nävarna innan.
Citera
2015-09-19, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Jag är skeptisk, förvänta er att få möta ett par hyfsat tunga fighters. Tvivlar på att det kommer dyka upp några julgranar som aldrig har höjt nävarna innan.

Om man styr upp ett box ska man nog inte kategorisera sig själv som julgran?
Citera
2015-09-19, 11:23
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KH87
Om man styr upp ett box ska man nog inte kategorisera sig själv som julgran?

Jag skiter i kategorin men det handlar om att mötas vanliga supporters som gillar att slåss antar .. ska som sagt bli intressant, har redan sytt ihop min grupp- vi får väl se om dom mörkar antal eller ngt annat..

återkommer med ngn form av rapport 😤
Citera
2015-09-19, 11:26
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet

klart dom är vana att slåss men något annat hade jag inte förväntat mig. Har en ganska våldsvan bekantskapskrets själv så det blir nog bra..
Citera
2015-09-19, 13:22
Medlem
getbusys avatar
hade vart kul å se WM köra mot någon brittisk firma typ 50v50
Citera
2015-09-19, 13:27
Medlem
lakupipus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
hade vart kul å se WM köra mot någon brittisk firma typ 50v50
Varför just en brittisk firma? Inte direkt som att britterna är toppklass i europa..
Citera
2015-09-19, 13:43
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakupipu
Varför just en brittisk firma? Inte direkt som att britterna är toppklass i europa..

Nej,de ja mena. avliva myten om engelskt fotbollsvåld. hade la tatt 10 sek

enda dom gör är la dricka bärs,å ta gruppbilder där dom försöker se så hårda ut som möjligt.
Senast redigerad av getbusy 2015-09-19 kl. 13:47.
Citera
2015-09-19, 14:54
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Antar att DIF var inblandat iom hockeypremiären.
Citat:
2015-09-19 13:09, Bråk, Stockholm
Arenavägen. Stort antal personer bråkar.

Flera samtal säger att ett 40-tal personer bråkar på Arenatorget. Personerna lämnade efter en kort stund mot TB Globen. Ingen verkar vara skadad.

Vittnen till bråket tror att de inblandade var supportrar till olika idrottslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in