Citat:
Ursprungligen postat av
Apollinaire
Nej, herr BAJENSVIN, ni körde mot granar och ni vet om det. Killar som inte ens hade planerat för box, utan att och drack en segeröl. Killarna som körde mot er var granar och inget annat,
Varför skulle granar ATTACKERA och ÖVERRASKA Bajen för? Det var planerat, men Dif valde att anlända lite tidigare vid bajens samlingspunkt som var halvt redo och stog inne i en lägenhet. Cred iaf att Dif lät sin 30blandade grupp komma ut till gatan och samla ihop sig, för att sedan köra över DFG, som var så kaxiga innan och ville attackera när dem stog halvt inne/halvt ute i en port.
Men du menar att det var julgranar som tänkte attackera och överraska KGB?