2015-08-10, 15:05
  #28741
Medlem
raggsockan-83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mojje120
Nekar ej till att det var fight mellan 60 DIF mot 30 Bajen. Men du måste förstå att ytterst få av DIF var DFG. Mest fulla 20 åriga julgranar som ville försvara sin krog. Det gick ju sådär. KGB har ju blivit lite kända för att attackera krogar med julgranar. Vill minnas att dom gjorde samma sak mot Gnaget när enbart (6)! grabbar var på plats. Enligt Sverige scenen fick också en vanlig gran tänderna utslagna. KGB helt klart den bästa och renaste ligan i Sverige! Om man litar på deras ord iaf....


Du som har sån bra koll, vilken krog attackerade bajen då? Som "de vanliga difarna" försvarade så tappert? Nej juste.. Ingen.. För att det var dif som spottade bajen, och det small säkert trehundra meter från krogen gårdarna satt på innan. Sen var det dfg som körde på i fronten och stog upp bra i början men sen när de åkte i backen sket alla kat.b å ultras ner sig å löpte.. Hoppas film kommer upp!
Citera
2015-08-10, 15:55
  #28742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raggsockan-83
Du som har sån bra koll, vilken krog attackerade bajen då? Som "de vanliga difarna" försvarade så tappert? Nej juste.. Ingen.. För att det var dif som spottade bajen, och det small säkert trehundra meter från krogen gårdarna satt på innan. Sen var det dfg som körde på i fronten och stog upp bra i början men sen när de åkte i backen sket alla kat.b å ultras ner sig å löpte.. Hoppas film kommer upp!
Gick förbi när ni stod bakom huset inringade av Djurgårdare. Vad var det om? Planera vart det skulle smälla?
Citera
2015-08-10, 16:26
  #28743
Medlem
raggsockan-83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
Gick förbi när ni stod bakom huset inringade av Djurgårdare. Vad var det om? Planera vart det skulle smälla?

Ja, hade det smällt där hade nog dif sprungit över bajen med nerförsbacke å dubbla antalet, men dom var äkta och gick med på att köra på gatan istället, det ska dom ha cred för.
Citera
2015-08-10, 16:27
  #28744
Medlem
Smällde precis i stan. DFG+Ultras vinst mot 40-talet FB/AY.
Citera
2015-08-10, 17:02
  #28745
Medlem
Menar du i rådmansgatans tunnelbana station... där nere var det iallafall DFG som rök
Citera
2015-08-10, 17:09
  #28746
Medlem
Är aldrig DY med och kör med dom stora grabbarna? UCS verkar ju mer aktiva än Djurgårdens yngre.
Citera
2015-08-10, 17:17
  #28747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JiiiNk
Menar du i rådmansgatans tunnelbana station... där nere var det iallafall DFG som rök
Nej, inte det jag syftar på.
Citera
2015-08-10, 19:05
  #28748
Medlem
jaybones avatar
Gick längs Odengatan kl 17.30. Massa piketer som körde mot Fridhemsplan, nått som hände där?
Citera
2015-08-10, 20:02
  #28749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apollinaire
Nej, herr BAJENSVIN, ni körde mot granar och ni vet om det. Killar som inte ens hade planerat för box, utan att och drack en segeröl. Killarna som körde mot er var granar och inget annat,

Varför skulle granar ATTACKERA och ÖVERRASKA Bajen för? Det var planerat, men Dif valde att anlända lite tidigare vid bajens samlingspunkt som var halvt redo och stog inne i en lägenhet. Cred iaf att Dif lät sin 30blandade grupp komma ut till gatan och samla ihop sig, för att sedan köra över DFG, som var så kaxiga innan och ville attackera när dem stog halvt inne/halvt ute i en port.

Men du menar att det var julgranar som tänkte attackera och överraska KGB?
__________________
Senast redigerad av aikslakt 2015-08-10 kl. 20:08.
Citera
2015-08-10, 20:36
  #28750
Medlem
Rawlees avatar
Har Malmö någon firma? Och hur står den sig isåfall mot Stockholmklubbarnas firmor?
Citera
2015-08-10, 21:24
  #28751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rawlee
Har Malmö någon firma? Och hur står den sig isåfall mot Stockholmklubbarnas firmor?

Nej.
Citera
2015-08-10, 22:42
  #28752
Medlem
Shut up donnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggsockan-83
Du som har sån bra koll, vilken krog attackerade bajen då? Som "de vanliga difarna" försvarade så tappert? Nej juste.. Ingen.. För att det var dif som spottade bajen, och det small säkert trehundra meter från krogen gårdarna satt på innan. Sen var det dfg som körde på i fronten och stog upp bra i början men sen när de åkte i backen sket alla kat.b å ultras ner sig å löpte.. Hoppas film kommer upp!

Sluta skriv vad som egentligen hände. Har varit otroligt roligt att läsa alla makalösa fantasier från dif-granar som skämmer ut sig med invecklad damage control utan att ha en susning om vad som hände, eller var för den delen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in