2014-02-20, 11:13
Medlem
kratans avatar
Sverigescenen uppdaterad...
Citera
2014-02-20, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wink
Han kan ju inte springa.

Han behöver ju aldrig springa..
Citera
2014-02-20, 14:28
Medlem
italienaren67s avatar
Jocke är grundare av BO, han startade också Zinken Boys en liga som var blandad me gnagare å bajare som senare blev BO och några gick t AY, Han är också känd för sin mammas å pappas tragiska död R.I.P.. Därför varit föräldralös. Vilket är varför dom heter Orphans
Citera
2014-02-20, 15:18
Medlem
Det enda jag kan tänka på när jag hör namnet "orphans"

http://www.fringeunderground.com/images/fringefeatures/features/issue001/thewarriors/orphans.jpg
Citera
2014-02-20, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av italienaren67
Jocke är grundare av BO, han startade också Zinken Boys en liga som var blandad me gnagare å bajare som senare blev BO och några gick t AY, Han är också känd för sin mammas å pappas tragiska död R.I.P.. Därför varit föräldralös. Vilket är varför dom heter Orphans

Sluta skriva om saker du inte har en aning om.

Det är inte jocke som har grundat BO, utan det är en släkting till en utav topboysen i KGB.
Och angående namnet så var det så att när BY grundades så stod valet av namn mellan BY eller BO och det blev ju som bekant det första därför var det ganska självklart vad den nya babyfirman skulle få för namn när BO sen grundades.

Dock jävligt onödigt och ta upp hans föräldrar kan jag tycka....
Citera
2014-02-20, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Då förstår jag.

Angående SS, mina pengar sitter på ett omnämnande i förbifarten. Typ: en drabbning mellan aIk:s yngsta och bajens motsvarighet gick av stapeln, med bajen som bäst för dagen.

Sen fattar jag inte varför ligor är så jävla räddda för en torsk. Man kan inte vinna allt. Och BO är trots allt en eminent liga, så ingen att skämmas över.

Såh även boxet mellan våra yngre och ay, och ay är med handen på hjärtat riktigt dåliga.

Sverigescenen under "det ryktas" av någon anledning. Jag uppfattar det som att det var åtminstone 20 gnagare där och borde således vara mer än ett rykte.

"att ”Bajen Orphans” (BO) besegrade ”AIK:s Yngsta” (AY) i ett uppstyrt 20-20 yngrevev i Jordbro i södra Stockholm under söndagen (140209). BO var numret större än AY denna dag och det hela var över på dryga minuten…"
Citera
2014-02-20, 20:51
Medlem
Finansmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Sluta skriva om saker du inte har en aning om.

Det är inte jocke som har grundat BO, utan det är en släkting till en utav topboysen i KGB.
Och angående namnet så var det så att när BY grundades så stod valet av namn mellan BY eller BO och det blev ju som bekant det första därför var det ganska självklart vad den nya babyfirman skulle få för namn när BO sen grundades.

Dock jävligt onödigt och ta upp hans föräldrar kan jag tycka....

Stämmer!
Citera
2014-02-20, 21:02
Medlem
Citat:
Sverigescenen under "det ryktas" av någon anledning. Jag uppfattar det som att det var åtminstone 20 gnagare där och borde således vara mer än ett rykte.

"att ”Bajen Orphans” (BO) besegrade ”AIK:s Yngsta” (AY) i ett uppstyrt 20-20 yngrevev i Jordbro i södra Stockholm under söndagen (140209). BO var numret större än AY denna dag och det hela var över på dryga minuten…"

Har du missat att alla yngrebox hamnar i kategorin "Det ryktas"? Det är således inget att gapa om. Och AIK är ju förresten dom enda som skriver om när dom förlorat, i alla fall för det mesta. Så jag förstår inte var ditt problem ligger?
Citera
2014-02-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TearsOfTaragon
Har du missat att alla yngrebox hamnar i kategorin "Det ryktas"? Det är således inget att gapa om. Och AIK är ju förresten dom enda som skriver om när dom förlorat, i alla fall för det mesta. Så jag förstår inte var ditt problem ligger?
Flashback, stället där alla som inte är riktigt läskunniga samlas under samma flagg
Citera
2014-02-20, 23:26
Medlem
Citat:
Flashback, stället där alla som inte är riktigt läskunniga samlas under samma flagg

Därför du har gjort över 300 inlägg här om allt och ingenting jävla apa...

Kan inte alla dif hålla käften helt innan dom gjort något annat än att banga eller fått stryk???
Citera
2014-02-21, 01:49
Medlem
Citat:

Djurgården, klubben som drar till sig all världens ointelligenta idioter. Istället för att försöka vara dryg, kan du inte svara på min fråga?
Citera
2014-02-21, 05:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hackneyhardcore
Därför du har gjort över 300 inlägg här om allt och ingenting jävla apa...

Kan inte alla dif hålla käften helt innan dom gjort något annat än att banga eller fått stryk???

Angående det sist nämnda; Han har ju åtminstone varit med och vevat och har en bra koll på scenen tillskillnad från flera andra jävla tomtar här inne. Det säger jag som bajare som kan gå i godo för pistolen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in