Citat:
Ursprungligen postat av
El Pistolero
Hmmm, kanske var otydlig. Menade naturligtvis inte mnniskors etnicitet, jag menade att om man inte bott i landet tillrckligt lnge fr att ha lrt sig sprket kanske krleken till ex aik inte r den primra anledningen att man r dr.
ejaglesbisk: om du ska frska provocera kanske du inte du ska ta i s du skiter p dig i frsta frsket, blir s vldigt uppenbart d

Jag frsker inte alls provocera.Jag sger bara som det r. Sen undrar jag varfr aiks firma firman boys kommer p tal hela tiden. r ni kra i dom vill ni vara firman boys kanske? aik kommer alltid p tal gllande allt, aik berr tydligen alla r det fr att ni vill vara aikare eller? Och om firman boys har icke talande svenskar i sin liga.
r ni livrdda fr dessa som inte kan svenska? Skiter ni p er nr ni trffar dom eller vad r problemet? Jag knner folk som bott hr i mnga r och en del kan lite svenska och ngra inte alls och dom har sina fotbollslag dom hejar p. Ni r bara s sjukt jvla avundsjuka p firman boys, det mrks ganska tydligt.
Varfr har en djurgrden kopplingar till tex en engelsk liga? Ni r vl inte engelsmn s vad fan har ni en sdan koppling fr? Avundsjuka jvla svenskar, finns inget folk som gnller vrre n svenskar.
Sen angende helsingborg, man kan vl inte sga att dom som ensam liga har vunnit en enda fight? Dom har ju danskar med sig s det rknas vl som att det r 2 ligor som kr mot 1 liga.