2013-08-16, 17:46
Medlem
Hmmm, kanske var otydlig. Menade naturligtvis inte mnniskors etnicitet, jag menade att om man inte bott i landet tillrckligt lnge fr att ha lrt sig sprket kanske krleken till ex aik inte r den primra anledningen att man r dr.
ejaglesbisk: om du ska frska provocera kanske du inte du ska ta i s du skiter p dig i frsta frsket, blir s vldigt uppenbart d
Citera
2013-08-16, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Hmmm, kanske var otydlig. Menade naturligtvis inte mnniskors etnicitet, jag menade att om man inte bott i landet tillrckligt lnge fr att ha lrt sig sprket kanske krleken till ex aik inte r den primra anledningen att man r dr.
ejaglesbisk: om du ska frska provocera kanske du inte du ska ta i s du skiter p dig i frsta frsket, blir s vldigt uppenbart d

Jag frsker inte alls provocera.Jag sger bara som det r. Sen undrar jag varfr aiks firma firman boys kommer p tal hela tiden. r ni kra i dom vill ni vara firman boys kanske? aik kommer alltid p tal gllande allt, aik berr tydligen alla r det fr att ni vill vara aikare eller? Och om firman boys har icke talande svenskar i sin liga.

r ni livrdda fr dessa som inte kan svenska? Skiter ni p er nr ni trffar dom eller vad r problemet? Jag knner folk som bott hr i mnga r och en del kan lite svenska och ngra inte alls och dom har sina fotbollslag dom hejar p. Ni r bara s sjukt jvla avundsjuka p firman boys, det mrks ganska tydligt.

Varfr har en djurgrden kopplingar till tex en engelsk liga? Ni r vl inte engelsmn s vad fan har ni en sdan koppling fr? Avundsjuka jvla svenskar, finns inget folk som gnller vrre n svenskar.

Sen angende helsingborg, man kan vl inte sga att dom som ensam liga har vunnit en enda fight? Dom har ju danskar med sig s det rknas vl som att det r 2 ligor som kr mot 1 liga.
Citera
2013-08-16, 18:09
Medlem
sirhectors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejaglesbisk
Jag frsker inte alls provocera.Jag sger bara som det r. Sen undrar jag varfr aiks firma firman boys kommer p tal hela tiden. r ni kra i dom vill ni vara firman boys kanske? aik kommer alltid p tal gllande allt, aik berr tydligen alla r det fr att ni vill vara aikare eller? Och om firman boys har icke talande svenskar i sin liga.

r ni livrdda fr dessa som inte kan svenska? Skiter ni p er nr ni trffar dom eller vad r problemet? Jag knner folk som bott hr i mnga r och en del kan lite svenska och ngra inte alls och dom har sina fotbollslag dom hejar p. Ni r bara s sjukt jvla avundsjuka p firman boys, det mrks ganska tydligt.

Varfr har en djurgrden kopplingar till tex en engelsk liga? Ni r vl inte engelsmn s vad fan har ni en sdan koppling fr? Avundsjuka jvla svenskar, finns inget folk som gnller vrre n svenskar.

Sen angende helsingborg, man kan vl inte sga att dom som ensam liga har vunnit en enda fight? Dom har ju danskar med sig s det rknas vl som att det r 2 ligor som kr mot 1 liga.
Kan du frklara varfr du och andra kids som inte klarat grundskolan ska frstra just den hr trden av alla? Du har uppenbarligen noll koll p ngot s frstr inte varfr du knner att du mste skaffa ett konto och bara sabba min bakislsning.
Citera
2013-08-16, 18:49
Medlem
Citat:

Dummaste jag lst p lnge. Om alla skulle vilja vara AIK eller Firman Boys (vilket jag antar att du menar, lite svrt att utlsa) skulle det vl inte uppst ngon debatt hr ver huvudtaget? Lngt ifrn alla hr sympatiserar med AIK eller Firman, snarare tvrtom.

Skulle man bli rdd fr personer som inte kan svenska eller vad menar du? Kan lova dig att sprkkunskap inte har ngonting med ngot att gra. Fr man slnga in en kvalificerad gissning p att du inte r frn Sverige? Vad gller DIFs kontakter med engelska ligor r det vl inte konstigare n Heifs kontakter med danskarna eller Firmans polska vnner...
Citera
2013-08-17, 00:17
Medlem
enochpowells avatar
Citat:

editerat orkar inte svara idioten :-P....
Opps kommer du inte in i avancerad IT din pajas :-D
Senast redigerad av enochpowell 2013-08-17 kl. 00:20.
Citera
2013-08-18, 04:40
Medlem
Highrollerss avatar
Tydligen har 10 Gais tifo med 2 yngre krt mot 30 blvitt ikvll.. Frlust fr Gais!
Hnder mycket i Gteborg och Gais verkar har ballar av stl som alltid kr oavsett nummer..
Citera
2013-08-18, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highrollers
Hnder mycket i Gteborg och Gais verkar har ballar av stl som alltid kr oavsett nummer..

10 gais tifo med 2 yngre mot 30 blvitt? Ballar av stll som sagt!
Citera
2013-08-18, 08:39
Medlem
Class1cs avatar
AIKs Yngsta krde ver Bajen Orphans inatt.
Citera
2013-08-18, 08:58
Medlem
S ps luften ur luftslottet BO d!
Lallat runt o yrat om tyngsta yngsta i 2r utan att ta fighten med varken blooovitt eller rttorna.
Inte s kul att mta riktigt motstnd som linkpibg Norrkping o sdertlje?????
Citera
2013-08-18, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highrollers

Det var aldrig 30 blvitt som krde.. dock mnga som var med och jagade gais. vertrampet var pga hndelsen nr vi var 14 ug och dom var 30. Men men.

Edit: det var inte 30 grabbar frn blvitt. Det var folk frn wm(3st?), supras och ultras.
Citera
2013-08-18, 10:38
Medlem
Fick hra att BO hade vertaget i boxet och de var ruggigt bra box tills AY drog sista stret och ska ha ftt backup av deras ldre dvs Firman. Kan mycket mjligt vara lgn och lika mjligt vara sant, hur som kul att det smller.
Citera
2013-08-18, 11:10
Medlem
Class1cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusksmet
Fick hra att BO hade vertaget i boxet och de var ruggigt bra box tills AY drog sista stret och ska ha ftt backup av deras ldre dvs Firman. Kan mycket mjligt vara lgn och lika mjligt vara sant, hur som kul att det smller.

Ha ha ha ha, sluta snacka skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in