2013-05-28, 22:22
Medlem
OneTrueSaxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Vad hände på hotellet samt puben någon som kan klargöra? Mvh!

Ingenting, vi är livrädda fittor!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16844376.ab
Citera
2013-05-28, 22:28
Medlem
kratans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTrueSaxon
Ingenting, vi är livrädda fittor!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16844376.ab
Haha okej får väl nöja mig med det svaret då! Tack för svar iallafall. Mvh!
Citera
2013-05-28, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
Vad hände på hotellet samt puben någon som kan klargöra? Mvh!

DFG överraskade blåvita grabbar & ultras på ett hotell de sov på. Tog en stund innan snuten kom tydligen men vet ej utgången mer än så.
Citera
2013-05-28, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slynfitta666
Så därför var det en ursäkt till att inget hände i söndags?

Det stod ca 30-40 poliser som en mur framför.
Citera
2013-05-29, 00:22
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettanonymejag

Och DFG stod och pekade fuck you?
Citera
2013-05-29, 00:51
Medlem
http://i.imgur.com/eqZF7ht.jpg
Citera
2013-05-29, 01:07
Medlem
MadDog76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Hur äkta kan du vara om du besöker denna humorsida varje dag själv? Har du på allvar så tråkigt varje dag att du tycker att denna sida är så kul? Personligen besöker jag inte denna sida varje dag, och är ibland inte inne på ett bra tag. Men när jag väl är inne så skriver jag. Jag är nyfiken på att se hur sliten du är på jobbet, när du sitter och skrattar åt saker på flashback.

Men snälla du!!! jag och vi andra gillar att vara på andra ställen också till skillnad från många av er våldsrunkare!!
Citera
2013-05-29, 09:32
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Tur att det finns en hård grabb i Djurgården. Men resten är fittor precis som Saxofonen är

Citat:
Feskrensarna ägde er fullständigt vad det gäller läktare och på plan
Ni hade inget att sätta emot IFK. Och när man utmanade er så stod ni som fågelholkar på läktaren som dom fittor ni är.

Nästa prubertala snorunge som aldrig satt sin fot på en fight...
Börjar bli tröttsamt det här. (Att tjäfta med snorungar som inte vet ett piss, luktar kiss och runkar framför flashback)

Testa att svara på mitt inlägg:

Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase
Inget hände var väl en sanning med modifikation. Hände väl mer än när gnaget stormade in på plan i Göteborg.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jOy7KDRd9mg

Samtidigt så står snuten vända mot Difklacken. Och har man haft snuten mellan sig och sina antagonister nån gång och försökt så vet man att det gör brutalt ont att försöka ta sig igenom muren. Och det ska till en samlad attack för att bryta igenom. (Och att du är betydligt fler än poliserna).

Det utöver att du har 1000 videokameror som kommer få dig på film.

Vilket lag och dess kat C tillhör du som har såna synpunkter på Dif's supportrars ageranden?

Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Och DFG stod och pekade fuck you?

Förlåt och du är? Tillhör vilken liga?
Vad har du för synpunkter angående natten till lördagens bråk?

Trodde inte det heller, nästa gymnasist som sitter i föräldrahemmet och grunkar framför ligistfilmer.
Citera
2013-05-29, 09:42
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadDog76
Men snälla du!!! jag och vi andra gillar att vara på andra ställen också till skillnad från många av er våldsrunkare!!

Håller med dig broder!!*Kramar och pussar*

KOM HEM TILL MIG NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU E JAG ÄNTLIGEN FRI och vill fira med att par roliga inlägg som jag sett ingen kommentera eller posta.

1: Vet folk här vad som VERKLIGEN hände med DFG ang tränaren?? Eller lever vissa i dimman?

2: Det som som skrevs om huliganer i Park Life var bara påhitt då de smällde mellan "rejvers" och dryga fula vanliga svennetöntar om inte kunde respektera anda människor utan började cpa sig!!!

Bråk mellan folk är sedan läääänge förbjudet..

edit: Ja precis som MD76 så fattar jag varför vissa killar BARA är här 24/7 utan att besöka någon annan del. Kan ni bara Bråk eller??. Vissa här det synd dom och de personerna har oftast noll koll. Kolla min history så ser ni att jag utnyttjar detta forums alla delar. Hur kul är det att bara var här + bara hört saker via kompisar osv?

Edit frågan riktades till er som måste "tjyvlysna" eller "ringa och "kolla läget"

edit: Blaze:at nyss Que paso Loca!!!?? Bien Bien.
Senast redigerad av EnLitenSvamp 2013-05-29 kl. 09:53.
Citera
2013-05-29, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Håller med dig broder!!*Kramar och pussar*

KOM HEM TILL MIG NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU E JAG ÄNTLIGEN FRI och vill fira med att par roliga inlägg som jag sett ingen kommentera eller posta.

1: Vet folk här vad som VERKLIGEN hände med DFG ang tränaren?? Eller lever vissa i dimman?

2: Det som som skrevs om huliganer i Park Life var bara påhitt då de smällde mellan "rejvers" och dryga fula vanliga svennetöntar om inte kunde respektera anda människor utan började cpa sig!!!

Bråk mellan folk är sedan läääänge förbjudet..

edit: Ja precis som MD76 så fattar jag varför vissa killar BARA är här 24/7 utan att besöka någon annan del. Kan ni bara Bråk eller??. Vissa här det synd dom och de personerna har oftast noll koll. Kolla min history så ser ni att jag utnyttjar detta forums alla delar. Hur kul är det att bara var här + bara hört saker via kompisar osv?

Edit frågan riktades till er som måste "tjyvlysna" eller "ringa och "kolla läget"

edit: Blaze:at nyss Que paso Loca!!!?? Bien Bien.

Jag va där och det va även huliganer där från minst 2 av sthlms klubbar som stog och tittade på när en stor snubbe med 4 polare bakom sig spöade på 1 tjej jävligt brutalt, hon åkte i backen minst 5 gånger. När hennes tjejkompis gick emellan fick även hon ett par smällar av denna p**rik sa*e.

Jag satt bara meter ifrån händelsen. Va huliganerna rädda för att ingripa eller står dom för kvinnomisshandel? Kanske huliganerna är dryga fula svennetöntar som bara vågar slåss i stor grupp? Jag va där med en vän och hade inte särskilt mycket att säga till om, men jag filmade allt. Och fråga inte om filmen den kommer inte att hamna på internet för allmän beskådan. Nu vidare till den parklife tråd jag sökte efter.
Senast redigerad av MyskulMedr00tz 2013-05-29 kl. 11:02.
Citera
2013-05-29, 11:34
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyskulMedr00tz
Jag va där och det va även huliganer där från minst 2 av sthlms klubbar som stog och tittade på när en stor snubbe med 4 polare bakom sig spöade på 1 tjej jävligt brutalt, hon åkte i backen minst 5 gånger. När hennes tjejkompis gick emellan fick även hon ett par smällar av denna p**rik sa*e.

Jag satt bara meter ifrån händelsen. Va huliganerna rädda för att ingripa eller står dom för kvinnomisshandel? Kanske huliganerna är dryga fula svennetöntar som bara vågar slåss i stor grupp? Jag va där med en vän och hade inte särskilt mycket att säga till om, men jag filmade allt. Och fråga inte om filmen den kommer inte att hamna på internet för allmän beskådan. Nu vidare till den parklife tråd jag sökte efter.

Dåligt informerad ser jag, ska kolla upp det du säger nu.. Jag vet att det finns kända personer som glider runt på festerna som är allt annat än bra + att man dessutom tagit en lina här och där men får vara ifred då ingen anser riktigt värt det problemet.

Nämner inga namn men jag vet ÅXÅ folk som brukar vara där och skulle klivit in. Öppna fester är sällan bra, det enda bråk på en sk Techno/klubb/Lokal jag kommer att tänka på mellan några DFGare och Gamla Kgb killar. E**e från bajen var där vet jag men men jag har inte rört mig så mycket ute på sista tiden för att svara exakt hur det ligger till. Knarkar mest istället..

Men knivhuggningen förra året vid Flaten?? var av en blatte *ora* som för mig är helt okänd i sammanhang som utomhusfester. Men återigen jag har inte varit ute på ett tag.

Edit: Flummig som fan...

Edit: Syftet med del hela vara bara att säga SvDs artikel eller om der vr DNs har jag hört. Inte Orkat läsa själv.
Senast redigerad av EnLitenSvamp 2013-05-29 kl. 11:56.
Citera
2013-05-29, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettanonymejag

Haha. Efter ett tag ja.
Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase
Nästa prubertala snorunge som aldrig satt sin fot på en fight...
Börjar bli tröttsamt det här. (Att tjäfta med snorungar som inte vet ett piss, luktar kiss och runkar framför flashback)

Testa att svara på mitt inlägg:

Förlåt och du är? Tillhör vilken liga?
Vad har du för synpunkter angående natten till lördagens bråk?

Trodde inte det heller, nästa gymnasist som sitter i föräldrahemmet och grunkar framför ligistfilmer.

Hellre snorunge och tuff här än en patetisk gubbe här
Djurgårdarna vågade inte göra ett skit i söndags.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in