2008-05-09, 19:52
Bannlyst
Hahaha, likabra att lägga ner tråden nu då det inte finns något att diskutera.
Malmö är tydligen sveriges absolut tyngsta liga, dom har spöat landskrona och festat med dynamo berlin, vem konkurrera mot det?
Citera
2008-05-09, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guffaw
Hahaha, likabra att lägga ner tråden nu då det inte finns något att diskutera.
Malmö är tydligen sveriges absolut tyngsta liga, dom har spöat landskrona och festat med dynamo berlin, vem konkurrera mot det?

och aik yngre,elfsborg yngre,pekings firma,wisemen,har säkert glömt nån "fight"

malmö är inte sveriges "absolut tyngsta liga"dock är vi "topp6"vilket vissa har svårt att acceptera....tex du.
Citera
2008-05-09, 20:35
Bannlyst
ola skämmer ju ut hela TR!...
Citera
2008-05-09, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburg
ola skämmer ju ut hela TR!...

nej?vrf gör jag det?jag skriver ju bara sanningen hur dum är du seriöst?

du skämmer ut hela göteborg.
Citera
2008-05-09, 20:49
Medlem
king hippos avatar
var är moderatorn?? den här tråden har spåratur helt och hållet allvarligt talat malmö får säga att dom är top6 utan att nån får en tillsägelse är fan skandal
Citera
2008-05-09, 21:17
Medlem
frellis avatar
Ser det ut som att malmö kommer upp med några grabbar till sthlm i helgen?
Citera
2008-05-09, 21:46
Medlem
Hoppas det kommer många Malmöiter till matchen på söndag lite action kan vi väll få här ?

Framåt stolta AIK!
Citera
2008-05-09, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Hoppas det kommer många Malmöiter till matchen på söndag lite action kan vi väll få här ?

Framåt stolta AIK!

Malmö-fansen är klenisar, så något slagsmål av högre klass är inte att räkna med...
Citera
2008-05-09, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av akeesson
Malmö-fansen är klenisar, så något slagsmål av högre klass är inte att räkna med...

vrf vann vi över aik yngre då?peking?+många andra.

klenisar finns bara i helsingborg.

hoppas du får cancer.
Citera
2008-05-09, 22:31
Medlem
NLMs avatar
svar

det ola säger om att malmös firma är topp 6 är helt rätt kanske inte mamö yngre men TRC är topp 6 firman boys,dfg,wisemen,frontline,kgb,trc. och om någon undrade över ifjol mot ifk så var det 70 mffare blandat mot 30 i wisemen på lillatorg som slogs och malmö vann så klart men det är inget att skryta om för malmö var ju dubbelt så många men det var många yngra grabbar i malmö. jag skulle inte vara så kaxig mot malmös firma för det ända ni kan komma med är glopord som (rosengårds tattare) både gais och ifk har skrikit det och jag som trodde att bara ifk bar rasister.
Citera
2008-05-09, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NLM
det ola säger om att malmös firma är topp 6 är helt rätt kanske inte mamö yngre men TRC är topp 6 firman boys,dfg,wisemen,frontline,kgb,trc. och om någon undrade över ifjol mot ifk så var det 70 mffare blandat mot 30 i wisemen på lillatorg som slogs och malmö vann så klart men det är inget att skryta om för malmö var ju dubbelt så många men det var många yngra grabbar i malmö. jag skulle inte vara så kaxig mot malmös firma för det ända ni kan komma med är glopord som (rosengårds tattare) både gais och ifk har skrikit det och jag som trodde att bara ifk bar rasister.

Du måste vara släkt med ola11 för ni skriver likadant. Inga stora bokstäver och inga mellanslag vid kommatecken.
Citera
2008-05-09, 22:34
Medlem
Fan grabbar. Ni gör grym reklam för det här med huliganism.
Utifrån den här tråden så verkar huliganism mest bestå i att munhuggas om vem som är starkast. Trodde det var slagsmål ni sysslade med...?
(Givetvis är det vissa användare som åsyftas mer än andra...vill inte namedroppa men Norra Danmark är överrepresenterat)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in