Citat:
Ursprungligen postat av Till-marschmusik
Som helt utomstående måste jag säga att alla fighter med huliganer känns helt amatörmässiga.
Känns som om det är några få som inte är strykrädda, och sedan en stor svans med brölare. Inte mycket till gruppformationer eller taktik.
Skulle man fixa en grupp på 20-30 personer som kan slåss i formationer utan att någon viker sig skulle dom kunna knulla hela scenen.
Hade jag varit ansvarig för någon av firmorna hade jag sett till att alla nyrekryteringar hade åkt på med rejält med spöstryk internt, som ett intagningsprov. Kan man inte ta rejält med stryk, så är man nog även dålig på att ge stryk.
Förut så plockade man folk från läktaren som inte backade, men nu kan jag lova dig att det inte är samma premisser.
Nu är fronten i alla ligor gamla gardet och sen killar du troligen lät kan hitta i olika kampsport lokaler.
Man plockar numera folk efter fighting skilla förut räckte det att ha lite killer instinkt.
Räcker visserligen långt numera, men om man inte visar det så kör man troligen inte för nån firma