2012-08-12, 21:47
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Varför skulle dem inte acceptera en Stockholms-allians? IFK och GAIS gjorde det så varför skulle inte Stockholmarna också göra det? De alla lever ju i samma stad och jag tror kärleken till staden går före klubben i den kommande krigssituationen.
En "Stockholms-allians" existerade under Fotbolls EM 1992, som gick av stapeln i Sverige.
Stockholmsklubbarna grävde då mer eller mindre ner stridsyxan för att gå ihop och ge dom tillresta engelsmännen på käften, men då var det just Sverige vs England, inte AIK/Hammarby/Djurgården vs England.
Nu är det inte heller Sverige vs Ryssland utan AIK vs CSKA.
Att KGB eller DFG i egen regi skulle kunna ge gick ut på jakt efter såväl CSKA som FB är väl ingen omöjlighet, men en stockholms-allians är inte ens att tänka på.
Citera
2012-08-12, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fighter19
den som vill det mest vinner alltid, aggressivitet och hjärta går före allt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fighter19
Dina biceps kommer inte hjälpa dig, bästa grabbarna är de som vågar.

Fysisk och teknisk överlägsenhet vinner fighter. Hjärtat skrällar då och då och visar hur viktigt det ändå är.

Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Att KGB eller DFG i egen regi skulle kunna ge gick ut på jakt efter såväl CSKA som FB är väl ingen omöjlighet, men en stockholms-allians är inte ens att tänka på.

Hade varit kul om det blev som för någon månad sen i Gamla Stan. FB + DFG + KGB var alla med stora ligor inom samma område, tyvärr var även snuten där.
Citera
2012-08-13, 01:17
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Dorhn
Sa, vad ar sant da?

Fan vad jag är trött på alla internetkrigare utan insikt. Klart som fan att polackerna inte var 3000+ i Solna din idiot.
Citera
2012-08-13, 01:53
Medlem
Dorhns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
Fan vad jag är trött på alla internetkrigare utan insikt. Klart som fan att polackerna inte var 3000+ i Solna din idiot.

Sa hur manga va dom da ditt horbarn
Citera
2012-08-13, 02:00
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deco89
Hört från var? röster i din egen hjärna eller?

Hört från folk på gatan. Sen har jag lite kontakter inom polisen. Så whoco på dig själv du.
Citera
2012-08-13, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dorhn
Sa hur manga va dom da ditt horbarn

400 max.
Citera
2012-08-13, 02:16
Medlem
Citat:
Varför skulle dem inte acceptera en Stockholms-allians? IFK och GAIS gjorde det så varför skulle inte Stockholmarna också göra det? De alla lever ju i samma stad och jag tror kärleken till staden går före klubben i den kommande krigssituationen.

Öhh va?
Citera
2012-08-13, 08:44
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Hört från folk på gatan. Sen har jag lite kontakter inom polisen. Så whoco på dig själv du.

hahaha, hört från folk på gatan!

Förövrigt är inte ens snuten så jävla pantade att dom tror att de 3 värsta rivalerna någonsin skulle gå ihop och gå enade, aldrig!

Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
En "Stockholms-allians" existerade under Fotbolls EM 1992, som gick av stapeln i Sverige.
Stockholmsklubbarna grävde då mer eller mindre ner stridsyxan för att gå ihop och ge dom tillresta engelsmännen på käften, men då var det just Sverige vs England, inte AIK/Hammarby/Djurgården vs England.

Är det öltälten på Gärdet som du tänker på?
Citera
2012-08-13, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio

Man hade sålt uppåt 4000 biljetter till Polen. Kanske var det polska FB medlemmar som köpte plåtarna, eller?
Citera
2012-08-13, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Man hade sålt uppåt 4000 biljetter till Polen. Kanske var det polska FB medlemmar som köpte plåtarna, eller?

Efterblivenheten är hög här lever ni i ett paralellt universum ??
Det var drygt 10 000 på råsunda, totalt på polakernas sektion max 500-800 pers.
Citera
2012-08-13, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck

Nej polski hade inte köpt 4000 biljetter, Poznan vart erbjudna 3000 biljetter och av dessa såldes 400-500.
Citera
2012-08-13, 19:25
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Är det öltälten på Gärdet som du tänker på?
Helt riktigt.

Ett annat exempel är landskampen Danmark-Sverige i Köpenhamn för några år sen då svenskarna hade en ganska bra liga på plats bestående av folk från aik/bajen/djurgården/ifk osv, som ställde till med ganska bra kaos i den danska huvudstaden.

Men detta skulle ju aldrig inträffa i annat än landslagssammanhang, svenska ligor gaddar inte ihop sig bara för att en svensk klubb möter en utländsk klubb på svensk mark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in