2012-07-15, 10:49
  #16321
Medlem
benkebengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodySimpson
Vilken firma i Sverige är idag farligast/bäst

Häcken headhunters
Citera
2012-07-15, 11:52
  #16322
Medlem
startlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodySimpson
Vilken firma i Sverige är idag farligast/bäst
Djurgårdens tunga grabbar från västra förorten aka "Westside Wankers"

Men allvarligt, du får ingen verklighetstrogen bild av att läsa på nåt forum och ännu mindre om du tror på vad nån svarar när du ställer frågan direkt.
Citera
2012-07-15, 11:58
  #16323
Medlem
CaptainInsane-os avatar
https://www.flashback.org/t1916578

Firmarelaterat eller bara vanligt fyllebråk? 30 pers känns lite för många för det sistnämnda dock
Citera
2012-07-15, 13:18
  #16324
Medlem
Tarutos avatar
http://www.bt.se/nyheter/boras/polis-avvapnade-elfsborgssupportar(3353090).gm

Klantigt...
Citera
2012-07-15, 13:58
  #16325
Medlem
Messials avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodySimpson
Vilken firma i Sverige är idag farligast/bäst

Kalmarfamiljen och Degmyra Boys. Det är inga man vill möta i en mörk gränd, believe me.
Citera
2012-07-15, 14:31
  #16326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taruto
http://www.bt.se/nyheter/boras/polis-avvapnade-elfsborgssupportar(3353090).gm

Klantigt...





Alla 20 blev släppta för en kniv och ett baseballträ hittades i en bil och grejerna och bilen kunde inte bindas till någon av de misstänkta.
Citera
2012-07-15, 14:38
  #16327
Medlem
Metogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taruto
http://www.bt.se/nyheter/boras/polis-avvapnade-elfsborgssupportar(3353090).gm

Klantigt...

Första och sista gången de lär få köra uppstyrt.
Citera
2012-07-15, 14:45
  #16328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metog
Första och sista gången de lär få köra uppstyrt.


Tror du själv på att om någon hade kniv tror du då polisen hade släppt alla?,
Citera
2012-07-15, 16:44
  #16329
Medlem
Blåvitts nya UTG skulle köra mot Elfsborgs Yngre igår 20vs20. Elfsborg säger att dem är på väg dit men dyker aldrig upp eller svarar i telefonen, efter nästan 3 timmar så åkte dem hem till Göteborg igen.
Citera
2012-07-15, 17:08
  #16330
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haga-Mannen
Blåvitts nya UTG skulle köra mot Elfsborgs Yngre igår 20vs20. Elfsborg säger att dem är på väg dit men dyker aldrig upp eller svarar i telefonen, efter nästan 3 timmar så åkte dem hem till Göteborg igen.

Nu uppkom mer info dock, http://www.bt.se/nyheter/boras/polis-avvapnade-elfsborgssupportar(3353090).gm
Citera
2012-07-15, 17:09
  #16331
Medlem
Messials avatar
Är det tillåtet med knivar och basebollträ inom svensk firmakultur?

Vet att Firman Boys stängde av IFK Norrköpings firma, då dessa hade kört på en gnagare - avsiktligt.
IFK Norrköping körde ju in i Linköping också, vid något tillfälle.

Om minnet inte sviker mig, försökte inte någon örebroare strypa (!) en öisare vid ett uppstyrt slagsmål för några sedan?

Hur funkar egentligen reglerna?
Citera
2012-07-15, 17:13
  #16332
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haga-Mannen
Blåvitts nya UTG skulle köra mot Elfsborgs Yngre igår 20vs20. Elfsborg säger att dem är på väg dit men dyker aldrig upp eller svarar i telefonen, efter nästan 3 timmar så åkte dem hem till Göteborg igen.



Vad står UTG för? Är det samma liga som körde mot Malmös babyliga?


FÖ borde Elfsborg lägga ner sin yngre liga. Lyckades med miraklen att få stryk av Linköping yngre och Frölundas "firma". Springer innan det smäller mot GAIS Baby och nu detta mot UTG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in