2012-07-08, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Oj, flera års träning till och med. Med dessa väl valda ord kan du nog skrämma bra många internethuliganer.

Se till att komma ut från datorskärmen och träffa på riktiga våldsverkare så ska du nog se att du inte är ensam om att träna kampsport.

Höll nästan på att glömma, sparka på kuken gör bara de fega fittorna.

Du som är en riktig tuffing kan väl bjuda in till lite 1on1?
Citera
2012-07-09, 00:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KravallBroder
Vänta lite nu.. Ni är vuxna "män" som går ut och slåss för skojs skull? Ja det låter ju skitballt, kom hit så åker ni på stryk allihopa.
Sparkar upp bollarna i halsgropen så ni låter som småflickor resten av livet.

Är det inte bättre att Du håller Dig till Big Brother-tråden (?), där Du kan 'briljera'...
Citera
2012-07-09, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Little.Geezer
Oj, flera års träning till och med. Med dessa väl valda ord kan du nog skrämma bra många internethuliganer.

Se till att komma ut från datorskärmen och träffa på riktiga våldsverkare så ska du nog se att du inte är ensam om att träna kampsport.

Höll nästan på att glömma, sparka på kuken gör bara de fega fittorna.
Nej är medveten om att jag inte är ensam om att träna kampsport så var fick du det i från?
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Är det inte bättre att Du håller Dig till Big Brother-tråden (?), där Du kan 'briljera'...
Vad har bigbrother med detta att göra?

Jag och Oscar har redan gjort upp att vi ska sparra med varandra nästa gång jag kommer till GBG för vi bodde inte i samma stad
Citera
2012-07-09, 00:32
Bannlyst
Citat:
Nej är medveten om att jag inte är ensam om att träna kampsport så var fick du det i från?

Hoppas att Du blivit fri Din sjukdom då...

https://www.flashback.org/sp36532653
Citera
2012-07-09, 01:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sherbert
Hoppas att Du blivit fri Din sjukdom då...

https://www.flashback.org/sp36532653
Yes det har jag, var en förslitningsskada är inte helt 100% än men kan sparra och tränar på. Tackar som frågar
Citera
2012-07-09, 01:38
Medlem
Citat:
Vänta lite nu.. Ni är vuxna "män" som går ut och slåss för skojs skull? Ja det låter ju skitballt, kom hit så åker ni på stryk allihopa.
Sparkar upp bollarna i halsgropen så ni låter som småflickor resten av livet.

Att hota om stryk över internet är väl för småflickor om något?

Citat:
Ursprungligen postat av jeppeSSK
Typ 2010. Yellow Crew kallar dom sig.

http://www.ladda-upp.com/bilder/33222/mj-C3-A4llby-firma

En nyårsbild på alla killar mellan 14 och 16 i hela byn, hur vet du att det är något seriöst?

Tycker för övrigt det är sjukt töntigt med killar som poserar och bildar herrklubbar i hopp om att få respekt. Gör er ett namn om ni vill synas. Inte direkt så Firman och DFG hängde på heta linjen och spelade allan - nej dom gick ut och slog folk på käften tills folk visste vilka dom var. Dom var busiga pojkar som bildade en firma - idag är det pojkar som bildar firmor i hopp om att få vara busiga. Så jävla patetiskt.
Citera
2012-07-09, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Gör er ett namn om ni vill synas. Inte direkt så Firman och DFG hängde på heta linjen och spelade allan - nej dom gick ut och slog folk på käften tills folk visste vilka dom var. Dom var busiga pojkar som bildade en firma - idag är det pojkar som bildar firmor i hopp om att få vara busiga. Så jävla patetiskt.

Nya tider i hela Europa. Internet används på ett helt annat sätt idag än hur det var när t.ex Firman var unga grabbar. På den tiden var ungdomar över lag ute och hittade på grejer, idag sitter man inne framför datorn och hittar på grejer. Facebook, msn o.s.v. Man behöver inte gå ut för att snacka med polare eller skaffa sig ett rykte oavsett vad det gäller.
Citera
2012-07-09, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Nya tider i hela Europa. Internet används på ett helt annat sätt idag än hur det var när t.ex Firman var unga grabbar. På den tiden var ungdomar över lag ute och hittade på grejer, idag sitter man inne framför datorn och hittar på grejer. Facebook, msn o.s.v. Man behöver inte gå ut för att snacka med polare eller skaffa sig ett rykte oavsett vad det gäller.

Så är det, därför alla sitter och triggar upp förväntningarna och sen när nåt ska hända så rinner allt bara ut i sanden.
Många av dom äldre har också lagt ner pga att det är så j*kla mycke snack och lite action, men dom som är kvar finns där när det verkligen är nåt på gång.
Citera
2012-07-09, 13:15
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Förklara nu för mig på vilket sätt jag tappat kontakten med "verkligheten"?
För om fallet är sådant vill jag givetvis ha tillbaka kontakten snarast.
Tycker dock fortfarande att denna händelse är ganska obetydlig. och det faktum att du går hem, loggar in och spyr ur dig gör dig likaså.
Ja, till att börja med är man i den verkliga världen friad från att folk kommer och kräver att få läsa ens SMS. Jag håller med om att det var en ganska obetydlig händelse men då jag fick syn på tråden tänkte jag dela med mig. Att du verkar så "butt hurt" över det hela är häpnadsväckande.
Citera
2012-07-09, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Ja, till att börja med är man i den verkliga världen friad från att folk kommer och kräver att få läsa ens SMS. Jag håller med om att det var en ganska obetydlig händelse men då jag fick syn på tråden tänkte jag dela med mig. Att du verkar så "butt hurt" över det hela är häpnadsväckande.
Det som hände var alltså följande: du kliver in på en krog för att umgås med goda vänner över en öl.
I och med att fotbollsgrabbar befanns sig där upphävdes alltså den verkliga världen och en parallell verklighet uppstod. Detta förstod du inte förens en person ber att se vad du skickar för sms (klassiskt tecken på att rådande lagar och sociala normer är satta ur spel). Du drar genast slutsatsen att du inte längre befinner dig i den "verkliga världen" och beslutar dig för att uppsöka ett forum på Internet för att dela med dig denna närmast paranormala händelse.
Jag får be att gratulera,du är utan tvekan en av dom roligaste "personerna" jag har haft äran att föra dialog med på internet. Sluta ALDRIG att vara dig själv. KRAM
Senast redigerad av El Pistolero 2012-07-09 kl. 14:39.
Citera
2012-07-09, 14:46
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Det som hände var alltså följande: du kliver in på en krog för att umgås med goda vänner över en öl.
I och med att fotbollsgrabbar befanns sig där upphävdes alltså den verkliga världen och en parallell verklighet uppstod. Detta förstod du inte förens en person ber att se vad du skickar för sms (klassiskt tecken på att rådande lagar och sociala normer är satta ur spel). Du drar genast slutsatsen att du inte längre befinner dig i den "verkliga världen" och beslutar dig för att uppsöka ett forum på Internet för att dela med dig denna närmast paranormala händelse.
Jag får be att gratulera,du är utan tvekan en av dom roligaste "personerna" jag har haft äran att föra dialog med på internet. Sluta ALDRIG att vara dig själv. KRAM
Din läsförståelse är under all kritik eftersom det bara var den första meningen i din svada ovanför som var korrekt återgiven. Jag vet inte om vi kan komma längre du och jag.

Kram!
Citera
2012-07-09, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeppeSSK
Typ 2010. Yellow Crew kallar dom sig.

http://www.ladda-upp.com/bilder/33222/mj-C3-A4llby-firma
Haha, dagens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera