Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Ja, till att börja med är man i den verkliga världen friad från att folk kommer och kräver att få läsa ens SMS. Jag håller med om att det var en ganska obetydlig händelse men då jag fick syn på tråden tänkte jag dela med mig. Att du verkar så "butt hurt" över det hela är häpnadsväckande.
Det som hände var alltså följande: du kliver in på en krog för att umgås med goda vänner över en öl.
I och med att fotbollsgrabbar befanns sig där upphävdes alltså den verkliga världen och en parallell verklighet uppstod. Detta förstod du inte förens en person ber att se vad du skickar för sms (klassiskt tecken på att rådande lagar och sociala normer är satta ur spel). Du drar genast slutsatsen att du inte längre befinner dig i den "verkliga världen" och beslutar dig för att uppsöka ett forum på Internet för att dela med dig denna närmast paranormala händelse.
Jag får be att gratulera,du är utan tvekan en av dom roligaste "personerna" jag har haft äran att föra dialog med på internet. Sluta ALDRIG att vara dig själv. KRAM