2012-07-06, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Paranoida som få också då en av gossarna kom fram och ville se "vem jag SMS:ade med" som att jag vore någon slags jävla spion.

Haha
Citera
2012-07-06, 14:46
Medlem
Citat:
Och innan matchen.

Jag är ointresserad av fotboll i allmänhet och huliganism i synnerhet så jag råkade gå dit av misstag för att träffa två polare över en bärs. Vilket jävla slödder! Paranoida som få också då en av gossarna kom fram och ville se "vem jag SMS:ade med" som att jag vore någon slags jävla spion.
Finns naturligtvis en anledning till det även om du inte förstår den.
Sen tycker jag att fenomenet "ut och ventilera min åsikt när jag inte förstår olika situationer" är väldigt intressant ur många perspektiv.
Citera
2012-07-06, 15:15
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av El Pistolero
Finns naturligtvis en anledning till det även om du inte förstår den.
Sen tycker jag att fenomenet "ut och ventilera min åsikt när jag inte förstår olika situationer" är väldigt intressant ur många perspektiv.
Jag förstår absolut. Jag är bara inte van vid att någon jävla ligist kommer och inkräktar på min privata sfär. Det är troligen vanliga inslag i din vardag men du verkar ha tappat greppet om verkligheten.
Citera
2012-07-06, 15:37
Medlem
Citat:
Jag förstår absolut. Jag är bara inte van vid att någon jävla ligist kommer och inkräktar på min privata sfär. Det är troligen vanliga inslag i din vardag men du verkar ha tappat greppet om verkligheten.

Vilken fruktansvärd upplevelse!! fyfan för huliganerna
Citera
2012-07-06, 19:48
Medlem
Citat:
Förklara nu för mig på vilket sätt jag tappat kontakten med "verkligheten"?
För om fallet är sådant vill jag givetvis ha tillbaka kontakten snarast.
Tycker dock fortfarande att denna händelse är ganska obetydlig. och det faktum att du går hem, loggar in och spyr ur dig gör dig likaså.
Citera
2012-07-06, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Haha. Det gick inte så bra det där va? Onetruesaxon-Salzburger 3-0.

Ursäkta, men... va?
Citera
2012-07-06, 22:22
Medlem
drunkandrages avatar
någon som vet varför djurgårdare(eventuella huliganer, inte helt säker dom stod med tandskydd^^) gjorde vid mc vid avenyn i götet?
Citera
2012-07-06, 23:18
Medlem
76jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunkandrage
någon som vet varför djurgårdare(eventuella huliganer, inte helt säker dom stod med tandskydd^^) gjorde vid mc vid avenyn i götet?

De skulle in och köpa happy meal! Tandskyddet har de för att mjölktänderna inte ska ta skada!
Citera
2012-07-07, 08:23
Medlem
Någon som vet historian kring Fiskögat och de interna kärleksbråken inom Firman Boys och kan dela med sig?
Citera
2012-07-07, 17:03
Medlem
Vad händer i Linköping idag då? Vart det inte nån som skrev nåt om att nåt var på g 7/7
Citera
2012-07-07, 17:05
Medlem
jannesvansloss avatar
Någon som kan rapportera vad som händer i Södertälje?

Syrianerna får besök av Djurgårn och skulle vara kul o veta om det blir nå tjafs!
Citera
2012-07-07, 18:42
Bannlyst
undrar när KGB vs DFG och TR vs FL ska mötas (grusgrop, liga vs liga).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in