2011-12-20, 00:33
Medlem
Den vita mannen är en våldsam individer. det ser man inte minst här att jag hör att det är många Afrofober och rasistiska tankegånger i fotbollskretsar okej. jag hoppas regering tar sitt ansvar och investigerar snarast
Citera
2011-12-20, 01:39
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroVikingen
Den vita mannen är en våldsam individer. det ser man inte minst här att jag hör att det är många Afrofober och rasistiska tankegånger i fotbollskretsar okej. jag hoppas regering tar sitt ansvar och investigerar snarast

Din briljanta argumentationsförmåga samt fullständigt makalösa retorik gör mig förstummad. Jag vet inte ens vad jag ska svara.

Det du gör nu är väl endast att understryka de fördomar "afrofoberna" har.

För övrigt, hur synonymt är rasism med firmakulturen nu för tiden? Inte alls? Har för mig att de flesta firmorna är ganska blandade, rent etniskt. Efter gamla bilder som jag har sett så ser Wisemen ut att vara den mest homogena gruppen.
Kanske är ute på väldigt hal is, det var många år sedan jag var intresserad av denna kultur.
Citera
2011-12-20, 08:56
Medlem
benkebengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleRFK
Vet ej, det var Örebro själva som skrev det på diverse forum.

Ja och örebög är ett gäng mytomaner
Citera
2011-12-20, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Snälla ta livet av dig va
Du hyllar BBS och KGB. Du ljuger och säger att WM kört med 120 man emot 40 kgb.. Sen så säger du att de kört 60-100 i 7 minuter..
Om det är Bålsta du menar så kan jag säga att det inte var några 60-100 och det tog inga 7 minuter för WM att köra över KGB.
RFK existerar fan inte ens..
Du propagerar även för Helsingborg iom att påstå att de skulle vara 6a i Sverige.. Frontline existerar fan inte längre..
Du säger även att Linköpings grabbar är stenhårda för att de alltid åker på stryk..
Du säger "Slutsnackat" till mig och länkar en bajen blogg..

Alltså antingen så är du kraftigt efterbliven eller så har du ett dubbelkonto och sitter och trollar. Jag tror på en blanding utav de två.

Håller helt med dig, Kalle kan inte vara något annat än en liten snorunge som försöker hävda sig på något jävligt underligt sätt.

FL finns fortfarande däremot, men snuten har gått hårt åt dem. Ett antal sitter ju inne.
Någon som vet om "Beefcake" sitter inne, har inte hört från honom på ett tag.

Ang. rasistisk alternativt nazistisk approach bland ligorna så kan jag bara säga att det mest är för att provocera. Sån är min uppfattning i alla fall.
"Är de kommunister så är vi nazister, är de nazister så är vi kommunister" om ni hört talas om det.

TR är för övrigt den ligan med flest utländska ansikten... Kanske inte så konstigt. MALMÖ....
Citera
2011-12-20, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av benkebengt

Säger en Gaisare? Ni är ju kända för att vara mytomaner.
Citera
2011-12-20, 16:38
Medlem
UseMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benkebengt

säg en gång vi Örebro sagt någonting som inte stämmer då?
Citera
2011-12-20, 18:58
Medlem
Somsagt, varför ens diskutera med Kalle, han är enbart en våldsrunkare som aldrig skulle ta en fight själv.

ON TOPIC: Nån mer än jag som undrar när det ska hetta till lite mer kring hockeyn? Finns trotsallt ett embryo till potentiella box kring vissa matcher
Citera
2011-12-20, 19:11
Medlem
benkebengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleRFK
Säger en Gaisare? Ni är ju kända för att vara mytomaner.

Är fortfarande inte gaisare din jävla blattekramare.
Citera
2011-12-20, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Somsagt, varför ens diskutera med Kalle, han är enbart en våldsrunkare som aldrig skulle ta en fight själv.

ON TOPIC: Nån mer än jag som undrar när det ska hetta till lite mer kring hockeyn? Finns trotsallt ett embryo till potentiella box kring vissa matcher

Boltics liga borde börja köra för Färjestad.
Citera
2011-12-20, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UseMe
säg en gång vi Örebro sagt någonting som inte stämmer då?

Ni hävdar att ni kört över Helsingborg tex.
Citera
2011-12-20, 21:43
Medlem
Vad är detta för skit, vad hör jag om Örebro?
Hahaha, det är ett skämt va?

Ni har aldrig lekt med de stora och kommer aldrig göra det heller.
Citera
2011-12-20, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sajm
Vad är detta för skit, vad hör jag om Örebro?
Hahaha, det är ett skämt va?

Ni har aldrig lekt med de stora och kommer aldrig göra det heller.
Nu har ju ingen från Örebro sagt något om detta utan det är KalleRFK som ordbajsar runt och påstår både det ena och det andra. Men han är ju ett troll så vad ska man förvänta sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in