Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Snälla ta livet av dig va
Du hyllar BBS och KGB. Du ljuger och säger att WM kört med 120 man emot 40 kgb.. Sen så säger du att de kört 60-100 i 7 minuter..
Om det är Bålsta du menar så kan jag säga att det inte var några 60-100 och det tog inga 7 minuter för WM att köra över KGB.
RFK existerar fan inte ens..
Du propagerar även för Helsingborg iom att påstå att de skulle vara 6a i Sverige.. Frontline existerar fan inte längre..
Du säger även att Linköpings grabbar är stenhårda för att de alltid åker på stryk..
Du säger "Slutsnackat" till mig och länkar en bajen blogg..
Alltså antingen så är du kraftigt efterbliven eller så har du ett dubbelkonto och sitter och trollar. Jag tror på en blanding utav de två.
Håller helt med dig, Kalle kan inte vara något annat än en liten snorunge som försöker hävda sig på något jävligt underligt sätt.
FL finns fortfarande däremot, men snuten har gått hårt åt dem. Ett antal sitter ju inne.
Någon som vet om "Beefcake" sitter inne, har inte hört från honom på ett tag.
Ang. rasistisk alternativt nazistisk approach bland ligorna så kan jag bara säga att det mest är för att provocera. Sån är min uppfattning i alla fall.
"Är de kommunister så är vi nazister, är de nazister så är vi kommunister" om ni hört talas om det.
TR är för övrigt den ligan med flest utländska ansikten... Kanske inte så konstigt. MALMÖ....