2011-07-11, 19:43
Medlem
flakmoppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mias
Källa på att Frontline gjort detta tack!

Det är väl allmänt känt att fl var en hög försupna rävläppar med rasistiska åsikter?

Tur att dom inte varit aktiva på många år...
Citera
2011-07-11, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flakmoppe
Det är väl allmänt känt att fl var en hög försupna rävläppar med rasistiska åsikter?

Tur att dom inte varit aktiva på många år...
Källa tack, rykten om "allmänt kända påståenden" är icke trovärdiga, fram med källor tack.
Citera
2011-07-11, 21:51
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Källa tack, rykten om "allmänt kända påståenden" är icke trovärdiga, fram med källor tack.

Vad har du själv för jävla källa ditt klappmongo?
Citera
2011-07-11, 22:13
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfart
Ja ser dom varje år på Sweden Rock Festival tex, när jag var i Roskilde på 90-talet så fanns dom där med.

Det jag menar är att man snackar om att huliganer skulle skrämma bort vanliga besökare, jag skulle nog inte ha så lätt att se vem som är huligan om jag var gemene familjefar som bara gick nån gång ibland med ungarna, men att jag skulle se HA med utmärkta västar skulle nog vara lättare.

Resten har andra svarat på.
Jadå, jag har också varit på SRF och andra ställen och sett västar men det är ju en annan grej, d v s det är ju våldet i sig som skrämmer och inte närvaron, eller?

HA bedriver ju en helt annan verksamhet vilken inte kan jämföras med grabb-våld liksom så jag fattar inte, ärligt talat, parallellen till fotbollsvåldet?

Överlag så är ju HA "värre" men här känns det som om ni greppar inlägget och jämförelsen med festivaler som ett sista halmstrå liksom?
Citera
2011-07-11, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vad har du själv för jävla källa ditt klappmongo?
Lilla vän försök INTE spela mangas på nätet mot mig, FL är en sammanslutning som föregår med gott exempel gällande supporterskap.
Citera
2011-07-11, 22:47
Medlem
DSBIPs avatar
Citat:
Lilla vän försök INTE spela mangas på nätet mot mig, FL är en sammanslutning som föregår med gott exempel gällande supporterskap.
Oj! "mot mig" haha! Du är en riktigt cool grabb va?
Citera
2011-07-11, 23:14
Medlem
flakmoppes avatar
Citat:

Haha, jag har inga "källor" förutom att jag har hört det från andra grupper på och utanför era läktare.

Sen behöver vi ju inte gå in på hur ert så kallade "friendship" med danskarna uppstod...
Citera
2011-07-11, 23:35
Medlem
Salorms avatar
Citat:

Vad jag inte förstår är varför det tamigfan alltid är någon från mindre eller icke existerande firmor såsom Frontline som börjar munhuggas mest av alla när sanningen är den att ni inte är någonting utan era danska kollegor, och även med dessa är ni kassa?
Kan du förklara det för mig gumman?
Citera
2011-07-12, 21:53
Medlem
Bornets avatar
Eller kanske skriva en artikel om det?
Citera
2011-07-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DSBIP
Oj! "mot mig" haha! Du är en riktigt cool grabb va?
'
Grabb?
Flicka av nikename
Citera
2011-07-13, 18:46
Medlem
tenstakickerss avatar
Vad händer på Södermalm idag?
Citera
2011-07-13, 19:22
Medlem
KlausDaimlers avatar