Citat:
Ursprungligen postat av bananab
Men din sopa, när ska du ge upp? Forska kan man börja göra akademiskt som 23åring och redan tidigare utan tjänst.
Klart som fan folk har rätt att klaga på hur box utförs, utan att själva behöva "prova på själv först." Det var kanske det mest korkade du kommit med hittills i den här tråden och du är ju fan inte populär här.
Berätta för oss vad du själv representerar för folkgrupp. Är du en av de få från scenen som drar ner den så egentligen höga nivån på utbildning och karriär eller? Vilket jävla stolpskott du är
Herregud, vem är du att tillrättavisa mig angående studier? Forskare är inget merit i sig. Det är ju snarare en examen, Doktor, som du blir efter ca 9 års studier efter gymnasiet. Under tiden är du doktorand. Till sist blir du sedan Professor, efter minst 10 år till. När du är Professor kan jag se dig som forskare.
När jag gick på gymnasiet räknade vi med fraktaler, komplexa tal och matriser. Jag har läst atom och kärnfysik på gymnasienivå. Jag tänker fortsättningsvis inte sitta och berätta mitt liv då det kan kopplas till en person i det verkliga livet.
Jag kan säga att medianen för ingångslön på mitt yrke ligger på 25000 kr/mån. Det är högre än vad medellönen är i Stockholms kommun för män. Och det tjänar man som nyexaminerad i mitt yrke. Är det tillräckligt hög lön för dig, mister banana?