Hej! Idag när jag skulle starta min laptop så det första som händer är bluescreen!
Datorn jag har är en Acer Aspire 7520G
A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer.
A process or thread crucial to system operation has unexpectedly exited or been terminated.
sen står det ett antal till rader med skit såsom "if this is the first time"
Technical information:
*** STOP: 0x000000F4 (0x00000003 , 0x87CXXXXX , 0x87CXXX24 , 0x82053430) då X ser jag inte vad det står p.g.a att bilden är uppe i ca 5 sek och jag har tagit bild med mobilen på 2 mpix.
Sen: Collecting data for crash dump...
Initializing disk for crash dump...
Beginning dump for physical memory
Dumping physical memory to disk: 0-100 går den, sen försvinner bluescreenen och den vanliga skärmen där man får välja om man ska starta i felsäkert läge med eller utan nätverk och med kommandotolk, eller starta windows normalt, dock blir skärmen svart hur som helst och en annan skärm kommer upp, starta windows normalt eller köra en uppsartsfelsökningsgrej.
Om man kör uppstartsfelsökningsgrejen så går den bra och den arbetar och säger att den är klar, sen rebootas systemet. Då! BLUESCREEN OF DOOM!!!!666!!!! IGEN!
Jag kommer fan inte ens in i windows, har inte installerat några nya program förutom Spybot S&D på ett bra tag, PLOXX hjälp mej!