2010-03-24, 19:01
  #37
Medlem
The8thDeadlySins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand
Jag träffade nämligen hans ex. Hon berättade för mig att hon blivit misshandlad av honom. Jag känner inte henne alls och jag vet inte om det är sanning. Men som hon berättade så verkade det inte vara nån påhittad saga.

Vilket av alla ex?
Citera
2010-03-24, 19:06
  #38
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The8thDeadlySin
Vilket av alla ex?

Å jösses vad hette människan......Tess eller Eva,men jag kan komma ihåg fel. Ganska lång strax över 175 cm skulle jag tro hade då en klassisk chelsea frilla.
Citera
2010-03-24, 19:11
  #39
Medlem
The8thDeadlySins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand
Å jösses vad hette människan......Tess eller Eva,men jag kan komma ihåg fel. Ganska lång strax över 175 cm skulle jag tro hade då en klassisk chelsea frilla.

Jag kan varken bekräfta eller dementera. Men hans senaste som han fick barn med känner jag lite grann. Fast inte sådär att jag skulle fråga henne om han misshandlade henne.
Antar att han inte är världens goaste kille att ha att göra med dock efter diverse Facebookstatusar och ''notes'' som hon postade då.
Citera
2010-03-24, 19:13
  #40
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The8thDeadlySin
Jag kan varken bekräfta eller dementera. Men hans senaste som han fick barn med känner jag lite grann. Fast inte sådär att jag skulle fråga henne om han misshandlade henne.
Antar att han inte är världens goaste kille att ha att göra med dock efter diverse Facebookstatusar och ''notes'' som hon postade då.

Detta hände 2002 eller 2003.
Citera
2010-03-24, 23:43
  #41
Medlem
SpasticOphelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The8thDeadlySin
Jag kan varken bekräfta eller dementera. Men hans senaste som han fick barn med känner jag lite grann. Fast inte sådär att jag skulle fråga henne om han misshandlade henne.
Antar att han inte är världens goaste kille att ha att göra med dock efter diverse Facebookstatusar och ''notes'' som hon postade då.

Jag känner också henne.
Snällt av dig att utlämna henne på flashback förresten. Det uppskattar hon säkert.
Hennes arga bloggar, status och notes handlar om pappan till sitt första barn.
Men det visste du väl? Du känner ju henne lite grann
Citera
2010-03-25, 02:55
  #42
Medlem
The8thDeadlySins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpasticOphelia
Jag känner också henne.
Snällt av dig att utlämna henne på flashback förresten. Det uppskattar hon säkert.
Hennes arga bloggar, status och notes handlar om pappan till sitt första barn.
Men det visste du väl? Du känner ju henne lite grann

Har inte lämnat ut något. Finns inget namn på henne alls. Sen sa jag aldrig att det ÄR så. Jag sa att jag ANTAR. Så dina moralpredikningar passar sig inte riktigt nu.
Nu har ju du lämnat ut henne mycket mer än vad jag gjorde?
Du har ju bekräftat att mitt påstående var fel och lämnat ut att det var till 1:a pappan.
Citera
2010-03-25, 03:10
  #43
Medlem
SpasticOphelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The8thDeadlySin
Har inte lämnat ut något. Finns inget namn på henne alls. Sen sa jag aldrig att det ÄR så. Jag sa att jag ANTAR. Så dina moralpredikningar passar sig inte riktigt nu.
Nu har ju du lämnat ut henne mycket mer än vad jag gjorde?
Du har ju bekräftat att mitt påstående var fel och lämnat ut att det var till 1:a pappan.

"Han bor i Eskilstuna. Fick barn (igen) för ett litet tag sen med en tjej som heter Petra. Petra har sen innan en son med den avhoppade nazisten Johnny ''Puma'' Höglin."

Med tanke på att tråden handlar om var J gör idag så påstår jag att du sitter här och outtar hans ex.
Så berätta gärna på vilket sätt jag lämnar ut henne?
__________________
Senast redigerad av SpasticOphelia 2010-03-25 kl. 03:28.
Citera
2010-03-25, 06:20
  #44
Medlem
The8thDeadlySins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpasticOphelia
"Han bor i Eskilstuna. Fick barn (igen) för ett litet tag sen med en tjej som heter Petra. Petra har sen innan en son med den avhoppade nazisten Johnny ''Puma'' Höglin."

Med tanke på att tråden handlar om var J gör idag så påstår jag att du sitter här och outtar hans ex.
Så berätta gärna på vilket sätt jag lämnar ut henne?

Ja titta där. Ja då har jag väl nämnt hennes namn då, men du sa ju precis att hennes notes på Facebook var till hennes förra ex som hon har sin son med. Johnny då alltså.

Sen var det någon lite längre bak som ville veta om äldre saker också.
Plus att han nyligen fick barn med Petra.

Något gammalt, något nytt.

Jag är bekant med Petra. Är inte bundis med henne på något sätt. Har träffat henne någon gång ute och har ett flertal gemensamma vänner. Därav att jag sa att jag känner henne litegrann.
Så om jag outar henne skiter jag faktiskt i.
Finns inget hemligt jag har outat heller.
Citera
2010-03-25, 17:25
  #45
Medlem
Semestervikaries avatar
Har läst i någon tidigare tråd här på FB om Jocke att han kring 2002 vart han åtalad för kvinnomisshandel. I inlägget fanns även en länk till en artikel i Eskilstuna Kuriren. I samma tråd nämdes att när han var medlem i Desperados Mc var han tillsammans med en annan man åtalad för misshandel och kidnappning, även i det fallet länkades till en tidningsartikel.
__________________
Senast redigerad av Semestervikarie 2010-03-25 kl. 17:29.
Citera
2010-03-25, 19:49
  #46
Bannlyst
Han är dömd för att ha misshandlat denna Tess, Therese eller vad mongoloiden nu hette. Hon kommer från någon håla i Västsverige.
Han gillar tjack, för övrigt.
Citera
2010-03-26, 14:51
  #47
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Han är dömd för att ha misshandlat denna Tess, Therese eller vad mongoloiden nu hette. Hon kommer från någon håla i Västsverige.
Han gillar tjack, för övrigt.

Då hade jag rätt om namnet då.

Men det där med tjacket,vad jag har fattat det som är det inte så ovanligt....vet flera som inte är rädda för att doppa näsan i puderdosan i det gänget.
Citera
2010-03-26, 16:48
  #48
Medlem
SpasticOphelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand
vet flera som inte är rädda för att doppa näsan i puderdosan i det gänget.

Vilket "gäng"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in