Citat:
Ursprungligen postat av lighterboy
Är väl det miffot som jobbar hos Mange på Nasty Art Tatoo i Eskilstuna??
Eftersom ett par av tatuerings-"affärerna" ägs av många olika klubbar t.ex. HA, MC Sweden osv. Så tatuerar han väldigt billigt. Alla hans nazist tatueringar är troligen tatuerad av nazister. Eftersom nazister oftast har dåligt med pengar så brukar det alltid finnas en amatör tatuerare i gruppen. Eftersom det finns kanske inte någon "vanlig" tatuerare som skulle ville tatuera hakkors och sånt. Så har han råd med tatueringar.