2009-03-21, 13:07
Medlem
pirates avatar
Vad är det för symbol dykt upp i FB?

http://img16.imageshack.us/my.php?image=symbolg.jpg
2009-03-21, 13:13
Medlem
MrFingals avatar
Gammalt system där man kunde välja en symbol till sitt ämne. Används inte längre men gamla trådar har kvar dem.
2009-03-21, 13:17
Medlem
Kenty-59s avatar
Vore roligt om den togs upp igen den tjänsten, då tycker jag man skulle kunna ha en bild på en neger i trådar där negerproblematiken tas upp..
2009-03-21, 14:00
Medlem
micaeles avatar
Post Icons, för dom vetgiriga. Går att sätta på PM ifall man känner för det.
2009-03-21, 17:58
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Vore roligt om den togs upp igen den tjänsten, då tycker jag man skulle kunna ha en bild på en neger i trådar där negerproblematiken tas upp..

Nej jag tycker det var en onödig funktion, forum blir lite fulare av sådant och det är knappast nödvändigt.
2009-03-21, 18:26
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotten_88
Nej jag tycker det var en onödig funktion, forum blir lite fulare av sådant och det är knappast nödvändigt.

Jo, det blir lätt rörigt.

Mvh
2009-03-21, 19:38
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Jag tycker det är en jättefin idé. Och sedan borde det bara vara att klicka på negersymbolen så kommer man till fler trådar inom samma ämne. Perfekt för oss som följer negerproblematiken som finns i hela samhället och är en viktig fråga
2009-03-21, 20:18
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag tycker det är en jättefin idé. Och sedan borde det bara vara att klicka på negersymbolen så kommer man till fler trådar inom samma ämne. Perfekt för oss som följer negerproblematiken som finns i hela samhället och är en viktig fråga
Ja kunde man lägga till en sån funktion också så vore det ju ypperligt..
För jag diskuterar ofta och gärna negerproblematiken i det svenska samhället..
2009-03-21, 20:49
Bannlyst
Citat:
Ett ypperligt verktyg för negerkartläggning, vill jag mena. Bra ide!
2009-03-21, 21:08
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infaust90
Ett ypperligt verktyg för negerkartläggning, vill jag mena. Bra ide!
Ja, och eftersom sökmotorn här på FB inte fungerat de senaste åren så vore det praktiskt att bara klicka på en bild för att få fram relevanta trådar i ämnet
2009-03-21, 21:18
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ja, och eftersom sökmotorn här på FB inte fungerat de senaste åren så vore det praktiskt att bara klicka på en bild för att få fram relevanta trådar i ämnet
Och eftersom mer och mer analfabetiska invandrare också hittat till FB så vore det ju en stor hjälp även för den kategorin..
2009-03-21, 21:59
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Fast oss emellan vet vi båda att det är rent skitsnack som folk skyller på för att de alltid har gjort det.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in