2012-06-01, 10:38
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDeltoid
Hej. Min tolerans på buprenorfin ligger på ca 8mg för att ge ett rus. Ponera att jag ska prova Heroin för första gången, hur mycket bör jag ta för önskad effekt? Undrar också hur länge jag måste vänta om min sista oxone togs inatt vid 03:00? Samt en sista fråga vilket intagssätt vore det mest rekommenderade för nån som är spruträdd?

Heroinkvaliten varierar så stort så det är svårt att säga hur mycket som behöver imo. Men vänta minst 24timmar efter bup dosen så ska det ge god effekt iaf.
Om det är vitt heroin kan du snorta det är det brunt rekommenderar jag att du röker det.
Citera
2012-06-01, 10:55
Medlem
MrDeltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Heroinkvaliten varierar så stort så det är svårt att säga hur mycket som behöver imo. Men vänta minst 24timmar efter bup dosen så ska det ge god effekt iaf.
Om det är vitt heroin kan du snorta det är det brunt rekommenderar jag att du röker det.

Det är vitt och med en beige ton(ska vara bra enligt ett par ressensioner på DP) jag har ca 0.4. Har bupre och H korstollerans eller bör jag satsa på en 0.1a eller en ynka 0.05a på första snoken? När det gäller buprett så tänkte jag vänta minst 48 timmar.
Citera
2012-06-03, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaLL
Hur blir man som heroinist. Har hört att drogen i sig inte är farligt utan det är beroendet och livsstilen som kommer med på köpet är det som får en att sunka ner sig totalt.
Om vi snackar nischade missbrukare så är min erfarenhet att benzotorskar och tjackisar i regel är värre att ha att göra med än jonkare.. Så har jag uppfattat det iaf..
Dom flesta jonkare verkar kunna sköta det snyggare så att säga
Citera
2012-06-05, 22:37
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
Vad tycker ni om det som finns i göteborg just nu? jag fick prova vanligt brunt för ett tag sedan som var okej, inget mer typ.

Men så igår så träffade jag en som sa att detta precis hade kommit in från malmö, och att resten i göteborg faktiskt var skit, han var brukare själv, det var en sten, inte för att stenar är bättre men så ni vet, och kvaliten var riktigt bra, jag blev tvärväck på en 0.1 under en längre tid!
Citera
2012-06-12, 00:09
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Ah sitter o avnjuter en nice h-rus, 50mg i snoken och det slog på riktigt fint
Nästan glömt bort hur skön kicken var när man tog H...

snorta h? de e som att ha sex med kondom
Citera
2012-06-13, 16:42
Medlem
sonicboy666s avatar
Tja. Kan man spara lösningen i pumpen, eller måste man skjuta när de e varmt å färskt? Och en fråga till 500 mg för 1250:- är väl i överkant för brunt H?
Citera
2012-06-13, 17:02
Medlem
Rebekah84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666
Tja. Kan man spara lösningen i pumpen, eller måste man skjuta när de e varmt å färskt? Och en fråga till 500 mg för 1250:- är väl i överkant för brunt H?

Jag brukade alltid lösa en fix på kvällen som jag sen drog i mig som morgonfix. Så tror inte att det är några större problem.
Ang priset så kan jag inte svara, inte köpt H på över 10år.
Citera
2012-06-13, 17:28
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666

Brukar inte heroin säljas för sisådär 1500:- /gram?
Citera
2012-06-13, 20:12
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En-Kopp-Kaffe
Brukar inte heroin säljas för sisådär 1500:- /gram?

Har aldrig betalat så mycket för ett gram
Citera
2012-06-13, 20:49
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Har aldrig betalat så mycket för ett gram

Okej, hursomhelst är det billigare än 1250 kr/0,5 g.
Citera
2012-06-13, 20:51
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En-Kopp-Kaffe
Okej, hursomhelst är det billigare än 1250 kr/0,5 g.

Ja det är klart, såg inte att du hade citerat någon annan trodde du frågade om ett g kostade 1.5 därför ja skrev att jag aldrig betalat så mycket iaf. 1250 kr för en halvgramsboll är ju bara överdrivet, skulle skratta om någon försökte sälja de till mig
Citera
2012-06-13, 21:27
Medlem
En-Kopp-Kaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Ja det är klart, såg inte att du hade citerat någon annan trodde du frågade om ett g kostade 1.5 därför ja skrev att jag aldrig betalat så mycket iaf. 1250 kr för en halvgramsboll är ju bara överdrivet, skulle skratta om någon försökte sälja de till mig

Det är okej. Jag är inte så insatt i heroin-världen vid närmare eftertanke så jag lämnar denna tråd nu. Sköt om dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in